Co tu leczyć? Typowej budrzetówki nie da się wyleczyć z PRL u.
|
|
Co prawda to prawda, pacjent od dawna nie żyje a tylko sztucznie podtrzymuje się jego funkcje życiowe polegające chyba w zasadzie tylko na wypłacie wynagrodzeń... Nich pracownicy utworzą spółki pracownicze(odpadnie wtedy gigantyczna PRLowska administracja PKSów o którą pewnie tyle krzyku) i wożą tylko na rentownych dla nich trasach - autobusy szkolne i dalekobieżne a reszte zagospodarują busy być może kupione przez same spółki pracownicze. A dworzec pod zamkiem z przyległymi slamso-bazarami sprzedać do zaorania i tym spłacić długi.
|
|
--------------------------------------NAJPIERW RAPORT O STANIE PKS WSCHOD--------------------------- Czyli znów Radni "PIS-u" mają racje zwołując Spotkanie rozliczeniowe PKS Wschód . Teraz przed niemądrymi artykułami CZEKAMY na wyniki sprawozdania z tego SPOTKANIA . Musimy wiedzieć ile milionów wydano z budżetu województwa na "podtrzymanie" przy życiu "nieboszczyka PKS Wschód", Kto te miliony wydał i na co wydał ?. To jest to właśnie Spotkanie rozliczeniowe organizowane przez niezawodnych Radnych "PIS-u" . Z ustaleń wynika , że powstało 5 nowych Spółek na bazie PKS Wschód . Teraz Prawnicy sprawdzą podstawę prawną i podstawe finansową Akcjonariuszy tych "Spółek". Kto wydał ZGODĘ na powstanie tych "Spółek" i jaką sumą dysponowali Akcjonariusze tych Spółek ? . Mieszkańcy Lubelszczyzny mogą nie rozumieć , że za Ich pieniądze z Podatków "Cwaniaczki" chcą milionowe Biznesy robić !!!. Posłużę się przykładem "przekrętem" jaki ma obecnie miejsce przy tzw. "Przystani Marina" nad Zalewem Zemborzyckim . Zawiązała się kontrowersyjna Fundacja w Ratuszu która otrzymała od Pana prezydenta Lublina w dzierżawę na 30 lat teren przy Zalewie na budowe Przystani . Akcjonariusze tej "Fundacji" zrobili podsumowanie finansowe własnych funduszy uprawniających do nabycia dzierżawy i na budowe tej "Przystani" . W ogólnym rozrachunku i przy pomocy DOTACJI "UE" nabyli dzierżawe i prawo budowy Przystani . Cały czas kontrowersyjna "Przystań" bazuje na finansach budżetu miejskiego i wojewódzkiego Lubelszczyzny a ani razu nie podaje --ile mają funduszy własnych--(sic?). Ostatnio nawet runęła "BOMBA", że "Fundacja" zwróciła się do Prezydenta Lublina p.Krzysztofa Zuka o... następne WSPARCIE MILIONOWE Z BUDŻETU (sic?), motywując , że poprzednie podliczenia finansowe nie były przeprowadzone prawidłowo i aby rozpocząć budowe "Przystani" "Fundacja" potrzebuje następnego kilkumilionowego wsparcia z budżetu (sic?) . Nawet na tym FORUM stwierdzono, że "Fundacja" bez zaangażowania własnych finansów chce budować i czynić milionowe biznesy za pieniądze budżetu miejskiego i wojewódzkiego . Ten co o tym pisał MA AB SOLUTNĄ RACJE !. Jeżeli kontrowersyjna "Fundacja" nie miała pieniędzy własnych to na jakich podstawach prawnych Prezydent Zuk wyraził zgodę na 30 letnią dzierżawę i udzielił wsparcia fin ansowego z budżetu miasta i DOTACJI "UE" ? . To już jest przestępstwo, bo Lublinowi są potrze bne pieniądze z budżetu miejskiego i DOTACJI "UE" na potrzeby miasta Lublina a nie na wsparcia kontrowersyjnych "kolesiowych" "Fundacji" !!! . To samo się dzieje z "przekrętem" PKS Wschód--- Proszę zwrócić uwagę, że nawet tytuł tego ar tykułu jest MANIPULOWANY ! cyt; " PKS ? PODLECZYĆ I SPRZEDAĆ ! "- koniec cytatu . Nie róbcie DURNI z Mieszkańców województwa lubelskiego !. Jak "podleczyć" ? gdy już ponad 20 milionów pobrano z Naszych Podatków na... wsparcie tego "zardzewiałego nieboszczyka " PKS Ws chód !!!. Czy "ktoś" UZDROWIŁ NIEBOSZCZYKA ? . Spotkanie Radnych "PIS-u" powinno ustalić jaki szacunkowo BYŁ MAJĄTEK PKS WSCHÓD PRZED ROZCZŁONKOWANIEM NA "SPÓŁKI " ?. JAKIMI FUNDUSZAMI FINANSOWYMI DYSPONOWAŁY ZARZĄDY SPÓŁEK PRZED ODERWANIEM SIĘ OD PKS WSCHÓD ? , no i oczywiście kto pobrał ponad 20 milionów z budżetu i na jaki cel te pieniądze przekazał ? . Bylibyśmy zadowoleni jako Podatnicy gdyby opublikowano NAZWISKA AK CJONARIUSZY 5 POSZCZEGÓLNYCH "SPÓŁEK" KOMUNIKACJI AUTOBUSOWEJ KTÓRE PONOW NIE ZWRACAJĄ SIĘ DO PODATNIKÓW O KILKUDZIESIĘCIOMILIONOWE WSPARCIA !. Publikacja nazwisk Akcjonariuszy Spółek wyjaśni-- CZY ZA AKCJONARIUSZAMI SPÓŁEK NIE KRYJĄ SIĘ CZA SAMI WYŻSZSI URZĘDNICY WŁADZ MIEJSKICH I WOJEWÓDZKICH ? . :Po co żyć na bezpodsta wnych POMÓWIENIACH jak lepiej opublikować nazwiska i rozwiać wszelkie podejrzenia i wątpliwo ści krążące w srodowiskach urzędów wojewódzkich i miejskich Lublina . Szczęść Boże mojemu Pięknemu LUBLINOWI ! .
|
|
Najlepiej jakby się ci inteligentni inaczej urzędnicy sami sprzedali !
|
|
W jakim celu dofinansować, żeby sprzedać ?! To po co dokładać nasze pieniądze? Sprzedać bez dalszego finansowania, bo tego tworu nie da się wyleczyć !!! Ile zarabiają prezesi tych PKS-ów , po 2 tys zł brutto ?! Raczej nie! To ile ? Firma jak jest nierentowna powinna zostać zamknięta !!! Jak prywatny przedsiębiorca nie jest w stanie zapewnić funkcjonowania firmy to zwalnia ludzi i zamyka zakład ! Często bywa jeszcze tak, że aby zamknąć firmę musi dołożyć z własnego majątku, a tu latami dokłada się z publicznych pieniędzy po to aby "towarzystwo wzajemnej adoracji" mogło brać grubą kasę za udawanie, że coś robi !!!
|
|
LECZYĆ ?
TO NALEŻY PANIĄ PREZES, KTÓRA NIE POTRAFI ZARZĄDZAĆ
DZIĘKI PSL
ZA UPADEK PKS-u.
|
|
Zabrakło jednej rzeczy, wszczęcia postępowania wobec dotychczasowej szefowej PKS Teresy K. i zarządu za działanie na niekorzyść firmy i celowe lub wynikajace z braku kwalifikacji doprowadzenie firmy na skraj bankructwa. przed kilku laty Lublin przejmował większość oddziałow w tym tee dochodowe a teraz po ich wyssaniu do likwidacji lub na sprzedaż. Dochody w tej instytucji przynoszą pasażerowie a wczesniej przewozy towarów, decyzjami "fachowców" najpierw zlikwidowano przewozy towarów a teraz likwiduje sie kolejne linie wczesniej tworząc rozkłady oderwane od potrzeb. To celowe niszczenie firmy wynikające z politycznego nadania stanowisk we władzach PKS ludziom nie mającym pojęcia o funkcjonowaniu firmy przewozowej.
|
|
Niech marszałek "Hetman Lubelski" powie :ile przez ostatnie 5 lat wpompowano pieniędzy w PKS i tylko dlatego,że nim zarządzają:koleżanki i koledzy z PSL-u???Dokąd te niedorajdy z "zielonej zarazy"będą doić podatników???Dzisiaj pomnik PSL-u-teatr w budowie ,rozwala się!!!Czy ktoś odpowiedział za to marnotrawstwo???Wypowiedzi Sobczaka są niewiarygodne,bo to jest główny kłamaca i dezorganizator w urzędzie marszałkowskim.W 2009 roku były marszałek musiał rozwiązać departament transportu,nadzorowany przez Sobczaka i to ze względów korupcyjnych.Dyrektor tego departamentu awansował.Tylko hazardziści za nic nie odpowiadająPrzyjeżdząła Pitera dla zagłaskania spraw i puszczenia śliny do prasy ,aby uspokoic opinię publiczną.Pieniądze jak płynęły tak płyną na lewo i prawo,bo nie ma żadnej kontroli ,czyli nie ma juz państwa.!!!!Krajem rządzi mafia!!!
|
|
Kolej dostaje 70 mln co roku od marszałka, a przewozi 7 razy mniej ludzi niż PKS. Gdzie tu sens gdzie logika?
|
|
http://pow.home.pl/s...m2?a=1&id=27499 |
|
http://pow.home.pl/s...m2?a=1&id=27499 |
|
Panie Marszałku Hetman ....Jak zdrówko?http://pow.home.pl/slowopodlasia/index.php/forum2?a=1&id=27499
|
|
wpompowano 20mln zł zadłuzenie spadło z 28mln zł do 14 mln zł hmmm to chyba jakaś wyższa matematyka ?? jak tacy spece ratują PKS to tylko pogratulować specjalistów !!
|
|
Sobczak przyznał, że rynek komunikacyjny jest nieatrakcyjny biznesowo - to dlaczego prywatne firmy mają się dobrze, mają fajne autobusy i zawsze pełen komplet pasażerów?.... a bo jeżdżą na dobrych liniach (Lublin - Lubartów, Lublin - Łęczna), gdzie PKS nie nie jeździ. No właśnie Panie Sobczak, dlaczego PKS tam nie jeździ tylko prywatni?
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|