Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

PKS Wschód tnie rozkłady jazdy

Utworzony przez LK, 29 stycznia 2013 o 19:37 Powrót do artykułu
Rzeczywiście, dzieląc przedsiębiorstwo na mniejsze podmioty można ograniczyć koszty - ale chyba w jakimś alternatywnym świecie, w którym żyje Sobczak, bo w normalnej działalności biznesowej robi się zawsze odwrotnie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tak , koleje PKP już " usprawniono " w ten sposób. blisko 50 spółek , przewoźnicy bez taboru, spółki z szynami bez taboru . to jest to !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zlikwidujcie to całe tałatajstwo w pi*zdu i po bólu!!! Przecież marszałek nie da z własnego portfela tylko z publicznego!!! Po co? Dla prezesa,zastepcy???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co za spedalony deb*** wymyslił te poje*bane wpisy w unikalnych kodach bezpieczeństwach? Polak Polakowi h***em na kazdym kroku! I o to chodzi!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do kolei regionalnej dopłacamy 70 mln zł rocznie, a wozi ona 7 razy mniej osób niż PKS Wschód. Gdzie tu sens gdzie logika?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To co się dzieje w PKS-ach (nie tylko lubelskim) to zasługa pasażerów, którzy wybierają busy. Narzekaliście swego czasu na te PKSy, że brudno, że głośno, że wolno, że drogo... Nie piszę tego aby krytykować, że źle ludziska robią, iż walą do busów. Mają prawo wybrać co chcą, ale piszę to by jednocześnie zaznaczyć, że zaczynają się głosy narzekań na busy z czasem jak już funkcjonują kilka ładnych lat. Czyli najpierw narzekali na PKS-y, teraz na BUSY: - że ciasno (siedzenia naćkane jak się da, w korytarzu walizy), - że nieżadko nie można się zabrać bo już zajęte (zarezerwowane), - że gnają na złamanie karku ryzykując życie pasażerów, - że ostatnio bilety drożeją wprost proporcjonalnie do likwidowanych kursów konkurencji ze strony PKS. Słowem... na początku busiarze się starali, bo klientów kusili, a jak już wykosili PKSy ceną, to teraz sami ją podnoszą, a i starać się mniej starają, zarówno w obsłudze (ludzi traktuje się czasem jak bydło - bo jak nazwać wożenie ludzi w tych małych puszkach?) jak i specjalnie cenę teraz podnoszą (kurs z Puław do Garwolina kosztował 10zł, potem 12zł, potem 15zł, a ostatno 17zł.). Sorki - własnym autem się zaczyna opłacać jechać. Chcieliśta busy, to mata. W PKS-ach przynajmniej były duże autobusy, człowiek siedział wygodniej, a kursy były bardziej bezpieczne, bo kierowcy jeżdżą rozważniej. Poza tym w dużym pojeździe jest bezpieczniej niż w tej mikrofalówce na kółkach. Owszem, są busiarze, którzy inwestują, kupują nowe większe pojazdy - czasem autobusy. Ale to mało. Chętnych jest teraz naprawdę na tyle dużo, że może pora zakupić duży autobus a nie wciąż busikiem śmigać. Tyle lat i się jeszcze nie dorobili autobusu?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
could rtrrowi napisał:
tak , koleje PKP już " usprawniono " w ten sposób. blisko 50 spółek , przewoźnicy bez taboru, spółki z szynami bez taboru . to jest to !
Dokładnie. Taeraz mamy burdel PKP na kółkach. Dzięki za takie usprawnienie...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
kokos napisał:
To co się dzieje w PKS-ach (nie tylko lubelskim) to zasługa pasażerów, którzy wybierają busy. Narzekaliście swego czasu na te PKSy, że brudno, że głośno, że wolno, że drogo... Nie piszę tego aby krytykować, że źle ludziska robią, iż walą do busów. Mają prawo wybrać co chcą, ale piszę to by jednocześnie zaznaczyć, że zaczynają się głosy narzekań na busy z czasem jak już funkcjonują kilka ładnych lat. Czyli najpierw narzekali na PKS-y, teraz na BUSY: - że ciasno (siedzenia naćkane jak się da, w korytarzu walizy), - że nieżadko nie można się zabrać bo już zajęte (zarezerwowane), - że gnają na złamanie karku ryzykując życie pasażerów, - że ostatnio bilety drożeją wprost proporcjonalnie do likwidowanych kursów konkurencji ze strony PKS.
Dokładnie. Dopóki była konkurencja ze strony PKS-u, to busiarze musieli się starać o klienta - przyciągali go wyższym standardem pojazdu lub/i niższą ceną. A jak już wykończyli PKS, to jeżdżą jak chcą, czym chcą i kiedy chcą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
PKS-y "ciężko zapracowały" na swoją pozycję. Mając taką pozycję wyjściową kilkanaście lat temu nie udało im się zrobić konkurencji dla prywatnych przewoźników. Pamiętam jak w latach 80-tych dojeżdżałam do liceum, to był taki Pan kierowca PKS, taki gość, który miał władzę, bo mógł się na przystanku zatrzymać lub nie, bo tak mu się akurat chciało, mógł odjechać wcześniej, rzucał wulgaryzmami, bo akurat miesięczny był nie na tą godzinę, itp.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przy obecnych cenach paliwa duży autobus nie ma sensu ekonomicznego.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
niech robia tak dalej ...prywaciarze zacierają ręce...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
busiarze wojt lubelskim gminie biala podlaska nie bedzie kursow busiarza ,, garden servis ,, przestanie jstniec na nowe rynku przewozowym w bialej podlasce i gminach nadburzanskich konczy wozenie pasarzerow w powt bialo podlaskim i gminach nadburzanskich przestanie jezdzic wogule wojewodztwie nadburzanskim .. zastapi go nowe przewozy autobusowe .. // nadburzanske linie autobusowe // w bialej podlasce i gminach nadburzanskich zacznie wozic pasarzerow wszystkich gminach nadburzanskich . A gminy nadburzanskie uruchamiaja polaczenia nowe // gmina komunikacja autobusowa // gminy janow podlaski , gnojno , borsuki , serpelice , konstatynow podlaski , lesna podlaska , komarno , rokitno , rozkosz, koden , terespol .
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: