Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Po kartę EKUZ bez kolejki? Najlepiej odebrać ją teraz

Utworzony przez mieszkaniec_lbn, 24 kwietnia 2015 o 09:03 Powrót do artykułu
Wysłałem skany wnisków pocztą elektroniczną na info@nfz-lublin.pl, nie otrzymałam potwierdzenia, że dotarły, że są poprawnie uzupełnione i kiedy zadzwoniłem aby się coś dowiedzieć to "niemiła pani" powiedziała, że nie ma czasu na sprawdzanie maili, bo ona obsługuje klientów z korytarza i z nikim w tej sprawnie nie mogę porozmawiać. Mam nagraną rozmowe więc mogę ją zacytować - poprostu żenadaaaa!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
telefonowałem na Koryznową i nie są w stanie powiedzieć  czy wyrobili kartę i wysłali pocztą tak jak chciałem.... głupi nfz!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: