Do południowej obwodnicy dodałbym dokończenie ul. Grygowej z wiaduktami co połączyło by przelot w relacji Łęczna - Jarosław, Przemyśl. i oczywiście Dywizionów 303. To trzeba szybko budować. Te inwestycje całkowicie rozładuj korki w Lublinie.
|
|
Może ktoś wreszcie zająłby się zakorkowaną ulicą Narutowicza, którą w godzinach szczytu nie da się przejechać. 159 odcinek od Placu Wolności do Lipowej pokonuje w 40 minut. Może wzorem dawno minionych lat postawić na skrzyżowaniu ulic Narutowicza i Lipowej policjanta dyrygującego ruchem. Tylko kto to zrobi Łatwiej ustawić się gdzieś z suszarką i łapać frajerów
|
|
Do gościa od Narutowicza, Ja bym wyburzył wszystkie kamienice na Narutowicza od strony komendy i tym samym zyskał jeden pas ruchu. Narutowicza to ulica XIX wieczna, gdzie wszyscy jeżdzili furmankami...
|
|
Lepiej zainwestować w remont wiaduktu na Grygowej, połaczyć Dekutowskiego z Głuską(Abramowicka) i przedłuzyć Dywizjonu 303 i to narazie powinno wystarczyć. Południowa obwodnica wydaje mi sie narazie zbedna bo nikt z Kraśnika albo Opola Lub do Chema czy Zamościa nie jedzie przez Lublin. |
|
To że mniej samochodów ciężarowych na Al.Kraśnickiej to prawda, jednak widzę, że mimo wszystko pojawiają się ciężarowe na obcych rejestracjach np z Białorusi, Ukrainy, Rosji, Chorwacji itd które omijają obwodnicę , bo nie chcą płacić ,,viatolu''. Do póki nie staną znaki zakazu na początku obwodnicy i przy węzłach sytuacja nie zmieni się. Proszę popatrzeć , jak poradzono sobie w Warszawie. Można? Można.
|
|
Za to hałas przy obwodnicy słyszą okoliczni mieszkańcy, smród pojawi się latem.
W porównaniu z poprzednimi - to bardzo miernie zabezpieczona akustycznie obwodnica.
DZIĘKUJEMY!
|
|
wzorem np W-wy wprowadzić ograniczenia w ruchu ciężarówek przez miasto w godzinach szczytu komunikacyjnego.
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|