Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Pociąg Lublin – Kołobrzeg tylko dla wytrwałych

Utworzony przez Gość, 11 lipca 2010 o 17:53 Powrót do artykułu
Kolej ma lublin głęboko w D !! prosze zobaczyć jakie pociagi jeżdżą w Warszawie (pominę EIC) a jakie puszczane są do Lublina. TO co CI ludzie przeżyl;i to koszmar a współczuję dalej ludziom, którzy się dosiadali w Nałęczowie, Dęblinie, Puławach czy w Warszawie :/ Szkoda, że kolej w Lubl.inie to Polska D !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
4 wagony w pociagu nad morze w szczycie sezonu.a biletow ile sprzedali tyle tyle ile jest miejsca w 4 wagonach czy do oporu..pkp musi upasc nie moze byc inaczej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak ma być, przecież pasażerowie to same straty dla kolei nie dość że musi wystawić skład to jeszcze dodać obsługę. Trzeba robić wszystko aby zniechęcić do podróżowania koleją bo zyski przynoszą tej instytucji jedynie urzędnicy i związkowcy. Kolejnym krokiem będzie sprzedarz obiektór dawniej kolejowy i po kłopocie, likwidatorzy tak jak w FSC będą mieli godziwy zarobek przez kilka lat a bracia Koguty będą walczyć o dotowanie i zakładać kolejne fundacje wyprowadzania pieniędzy stwierdzając na koniec że to wina władz bez względu kto wówczas będzie władzę sprawował.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
niech się cieszą że dojechali. Jutro damy 3 składy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
PO to mają terminale i system sprzedaży by wiedzieć ilu pasażerów kupiło bilety z Lublina i ilu dosiądzie się w Deblinie czy Wawie. a może to racjonalizacja kosztoow? Jak przewieźć 200 pasażerów w 100 miejscowym wagonie? Każdy wagon to POnad 25 ton. PO co ciągnąć tyle masy na drugi koniec POlski jak pasażerów można upchnac jak sardynki.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dziękuje za ten artykuł, miałam jechać tym pociągiem nad morze, ale dzięki Wam wybiorę inną drogę transportu....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Trzeba było intercity jechać w środę wsadziłem pasażerkę do pociągu pół wagonu puste, odjazd 16.15:-)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czemu tak krótki pociąg?-a przecież kilkaset metrów dalej na tej stacji stoi dużo składów"kiblów"(EN57)-trzeba było jeszcze z tyłu jeden lub dwa składy "kibla"podłączyć i było by OKI !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
UPRawniony do głosowania napisał:
PO to mają terminale i system sprzedaży by wiedzieć ilu pasażerów kupiło bilety z Lublina i ilu dosiądzie się w Deblinie czy Wawie. a może to racjonalizacja kosztoow? Jak przewieźć 200 pasażerów w 100 miejscowym wagonie? Każdy wagon to POnad 25 ton. PO co ciągnąć tyle masy na drugi koniec POlski jak pasażerów można upchnac jak sardynki.
A PISuar w nim był .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Podziękujcie rządowi PO za to że 2 lata temu pociągi pospieszne zostały zabrane z Przewozów regionalnych do Intercity. Od tej pory zaczęły sie masowe likwidacje pociągów pospiesznych i skracanie. http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=4434
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pani Czemerajda z zespołu prasowego Intercity powinna jechać tym pociągiem i wytłumaczyć ludziom ,by byli spokojni bo przecież jadą a odpoczną nad morzem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
pociąg tak krótki, ponieważ w Wawie łączony ze składem z Krakowa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A Preyzdent Komorowski mówił, że nie ma Polski "B". aaaaa tu ani dróg, ani pociągów,ani lotniska .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przez te ostatnie dwa lata po tej 'pseudoreformie" naszego kochanego rządu zostały zlikwidowane pociągi pospieszne do Zamościa i Chełma. W kierunku Białej Podlaskiej i Lublina też jest coraz gorzej. A Intercity co roku dostaje dotacje od państwa na takie pociągi. Skandal!!!! Tylko pieniądze potrafią brać
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mówicie o tym jakby to był pierwszy raz. A co się dzieje za każdym razem kiedy są święta (jakiekolwiek)? PKP (i reszta spółek) z resztą też odpowiada jakby transportem ludzi zajmowali się od dzisiaj. Dla mnie po prostu firmy kolejowe jak najmniejszym kosztem chcą przewieźć jak najwięcej ludzi. Czasem przypomina to III świat tylko klatek z kurami brakuje. W tamtym roku w czasie letnich wakacji pociąg z Łeby, który jechał m.in. do Poznania miał opóźnienie kilkanaście godzin i nagle załoga pociągu zniknęła. Nikit nie raczył poinformować ludzi ile będą stać i ile opóźnienie będzie trwało. Jadąc polską koleją trzeba się przygotować na jak na survival - zgrzewkę wody i worek konserw, bo nie wiadomo ile będzie się jechało. Jak zarząd kolei nie wie kiedy ile składów potrzeba to ja chętnie podpowiem ile razy stałam przyklejona do drzwi do toalety przez tłum, który stał na korytarzu. Za takie warunki powinni dopłacać.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
kozzi106 napisał:
pociąg tak krótki, ponieważ w Wawie łączony ze składem z Krakowa
Zapchany ludem z krakowa,a do tych co piją do po.napiszcie lepiej co wasza partia zrobila dla lublina.stacje we wloszczowej?jestescie zwykłymi pajacami,tak jak wszyscy politycy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Zapchany ludem z krakowa,a do tych co piją do po.napiszcie lepiej co wasza partia zrobila dla lublina.stacje we wloszczowej?jestescie zwykłymi pajacami,tak jak wszyscy politycy
Może i nic nie zrobił ale za czasu ich rządów pociągi jeździły do Zamościa, Chełma i innych miast a co jest teraz?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Zapchany ludem z krakowa,a do tych co piją do po.napiszcie lepiej co wasza partia zrobila dla lublina.stacje we wloszczowej?jestescie zwykłymi pajacami,tak jak wszyscy politycy
Do czasu kiedy pospieszne były w Przewozach Regionalnych to sie jakoś kręciło. Ale potem panowie ministrowie naszego rządu PO i PSL Grabarczyk i Engelhard wymyślili odgórnie że należny zabrać pociągi pospieszne do Intercity a potem firmę prywatyzować. Przez to zrobili monopolistę w przewozach dalekobieżnych któremu nie zależy na rozwijaniu sieci połączeń tylko na likwidowaniu !!! Az tak źle nie było od roku 2000 kiedy też zrobiono pseudoreformę polegająca na stworzeniu masy spółeczek z PKP
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W tamtym roku jechałam takim pociągniem tylko ze z warszawy do kolobrzegu. To była jedna wielka porazka. Rowniez bylam wczesniej a do miejsca siedzacego sie nie dopchałam mimo to ze pociag mial odjezdzac z centranego a odjechal juz załadowany z zachodniego czy tam wschodniego. Razem z mama stałam dokładnie przy kiblu majac miedzy nogami torby a o przemieszczeniu sie do innego wagonu nie bylo mowy bo wszyscy stali na ścisk. To sa wlasnie tanie linie PKP gdzie nie kazdy znajdzie miejsca siedzacego. A dodam ze stałam tak az do koszalina czyli ładnych kilka godzin.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Za komuny, gdy były jeszcze prawdziwe Polskie Koleje Państwowe (nie spółki) jeździło się mimo wszystko lepiej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: