Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
W Lubartowie dziś święto MEUS.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A może by podskoczył jeszcze przy okazji na lotnisko?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
I bardzo dobrze ,ze znów wróciły ! W Lubartowie koniecznie musi powstać przystanek na wysokości Prefabetu lub Lipowej a drugi na tzw Karierach . Wtedy można zacząć marzyć o sukcesie szynobusu . W prszyszłości trzeba paomyśleć o transporcie towarowym .Nie ma lepszej alternatywy dla tirów, któe jak buldorzery rozwalają nasze drogi a przy okazji sieją śmierć.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale Lublin zyskał z Lubartowem i Liwerpoolem 2xL.gratulacje.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szynobus około godz.9-tej na Lubartów i wracający po 10-tej nawet całkiem niezłą "frekwencję" miał jak na pierwszy dzień kursowania. Aron się wścieknie!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dlaczego na zdjęciu pokazują ten SA-134 ? Przecież przed 9-tą jechał ten drugi,starszy i malowany na żółto-niebiesko...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a Pan wój wsiadł na przystanku w Dysie ? czy u kumpla w Wandzinie?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
O to jest b.dobry pomysł.Super.Lotnisko-Lublin-Lubartów. Szkoda żeby jeździł tak bezpłciowo.Tylko Lublin-Lubartów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
a Pan wój wsiadł na przystanku w Dysie ? czy u kumpla w Wandzinie?
On tam znalazł się w zupełności przez przypadek, tak jak jego wójtostwo jest jednym wielkim przypadkiem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
COOLejaż napisał:
Dlaczego na zdjęciu pokazują ten SA-134 ? Przecież przed 9-tą jechał ten drugi,starszy i malowany na żółto-niebiesko...
Pokazują ten bo był to przejazd specjalny dla vip-ów. Pismaków inne rzeczy nie interesują.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W kursie powrotnym do Lublina , frekwencja szacowana jest na 60% . Docelowo rzeczywiście trzeba myśleć o reaktywowaniu całości kolejowej trzydziestki , aż do Łukowa . Wymaga to jednak tego , aby na szlaku od Lubartowa do Parczewa było 100km/h , a od Parczewa po Łuków - 80 lub 100km/h . To otworzy drogę do uruchomienia TLK w relacji : Lublin - Białystok , z pominięciem Warszawy . Co się bardziej opłacałoby - poczekać w Siedlcach 15 minut na zmianę czoła , czy 1,5 godziny w Warszawie na wschodnim na przesiadkę , jak to jest dzisiaj ? To powinno dać do myślenia i reaktywacja CAŁOŚCI kolejowej trzydziestki , to jest punkt docelowy , którego NIE WOLNO stracić z oczu .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To taka Polska ala Tusk. Najprzud dali moznosc konkurencji dla ludzi co to wsadzili pieniondz w busy abý wozic a teraz znoszcza konkurencje a dilery juz zarobili na busach. Tak sie krenci lody w Polsce dowodzonej przez partje co to wygnala Polakow od wladzy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pięc par...czyli co parami jeżdzą czy chodzi o to że 5 par czyli 10 sztuk???? Czy ktoś redaguje te mądrości?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ajarybka napisał:
Pięc par...czyli co parami jeżdzą czy chodzi o to że 5 par czyli 10 sztuk???? Czy ktoś redaguje te mądrości? [/quote] [quote name='ajarybka' timestamp='1364906645' post='752921'] Pięc par...czyli co parami jeżdzą czy chodzi o to że 5 par czyli 10 sztuk???? Czy ktoś redaguje te mądrości?
pięć par -czyli : pięć razy "tam i z powrotem"...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Maciek z Lublina napisał:
W kursie powrotnym do Lublina , frekwencja szacowana jest na 60% . Docelowo rzeczywiście trzeba myśleć o reaktywowaniu całości kolejowej trzydziestki , aż do Łukowa . Wymaga to jednak tego , aby na szlaku od Lubartowa do Parczewa było 100km/h , a od Parczewa po Łuków - 80 lub 100km/h . To otworzy drogę do uruchomienia TLK w relacji : Lublin - Białystok , z pominięciem Warszawy . Co się bardziej opłacałoby - poczekać w Siedlcach 15 minut na zmianę czoła , czy 1,5 godziny w Warszawie na wschodnim na przesiadkę , jak to jest dzisiaj ? To powinno dać do myślenia i reaktywacja CAŁOŚCI kolejowej trzydziestki , to jest punkt docelowy , którego NIE WOLNO stracić z oczu . [/quote] [quote name='Maciek z Lublina' timestamp='1364901175' post='752889'] W kursie powrotnym do Lublina , frekwencja szacowana jest na 60% . Docelowo rzeczywiście trzeba myśleć o reaktywowaniu całości kolejowej trzydziestki , aż do Łukowa . Wymaga to jednak tego , aby na szlaku od Lubartowa do Parczewa było 100km/h , a od Parczewa po Łuków - 80 lub 100km/h . To otworzy drogę do uruchomienia TLK w relacji : Lublin - Białystok , z pominięciem Warszawy . Co się bardziej opłacałoby - poczekać w Siedlcach 15 minut na zmianę czoła , czy 1,5 godziny w Warszawie na wschodnim na przesiadkę , jak to jest dzisiaj ? To powinno dać do myślenia i reaktywacja CAŁOŚCI kolejowej trzydziestki , to jest punkt docelowy , którego NIE WOLNO stracić z oczu .
No tak, ale czy do Białegostoku będzie zbyt sporo ludzi jeździć aby pociąg było sens puszczać?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To teraz czekać kiedy linia będzie optymalizowana czytaj likwidowana bo jest na liście do likwidacji!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Busy na trasie: Lublin-Lubartów-Parczew nie majom sensu ekonomicznego! Po co remontować drogi, aby busiarze je niszczyli swoimi rozklekotanymi busami?! Coraz mniej ludzi podróżuje ciasnymi,śmierdzącymi, krzywymi busami! Co innego szynobus: zero korków, klima, kibelek, przestrzeń, itp.,itd... Lepiej pieniądze z budowy dróg przeznaczyć na modernizacje linii kolejowych i taboru
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Witam, czy ktoś z pracowników Przewozów Regionalnych pomyślał i wziął pod uwagę przygotowanie odpowiedniego rozkładu jazdy dla LUDZI ?!! Przecież chodzi tutaj o to aby ludzie mogli dojechać do pracy a nie na wycieczkę do galerii handlowej w Lublinie lub w przeciwnym kierunku do Lubartowa pozwiedzać pożydowskie kamienice. Jak długo pociągnie ta linia i ile trzeba będzie do niej dopłacać skoro ludzie będą zmuszeni dalej dojeżdżać busami do pracy? Nie można było od razu przygotować rozkładu? Skonsultować z potencjalnymi pasażerami, zrobić sondę? Nie można było ustalić żeby pociągi odjeżdżały w godz; 06:00, 07:00 ,08:00 ? Na zdrowy rozum przypominam że ludzie zaczynają pracę w godzinach porannych - czyli godz 06:00, nieraz jest to tryb pracy trzy zmianowej czyli pociąg powinien wyruszać o godz. 05:00 z minutami. Młodzież ze szkół średnich zazwyczaj zaczyna zajęcia około 08;00 czyli skład powinien wyruszać o godz 07:00. W tych widełkach czasowych powinien zostać skonstruowany rozkład jazdy. Proporcjonalnie powroty; 14:30, 15:30 oraz w godzinach wieczornych dwa składy 18:00, 22:30.To by w zupełności wystarczyło, tak ciężko pomyśleć !!!???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Teraz pozostało tylko czekać kiedy to p.Sobczak/członek zarz.województwa,przew.RN przewozów regionalnych ,przew.RN port lotniczy Lublin,członek władz woj.hazardzistów/PO//napisze wniosek do Rady Miasta Lubartów o dofinansowanie nierentownej linii Lublin Lubartów.Należałoby by go posadzić do pierdla za wyrzucone pieniądze /podatników/w błoto.Zachodzi podstwowe pytanie:1/po co mieszkańcy Lubartowa będą jeżdzić pociągiem do Lublina,ktory będzie ich dowoził nie tam gdzie chcą?2/ Po co mają chodzić kilkaset metrow do pociągu, jak busy mają pod domem?3/Ile czasu i pieniędzy mają dołożyć ,aby w Lublinie z Zadębia i dworca centralnego dojechać do pracy? W gruncie rzeczy to chodzi o zagosopodarowanie ziemi,ktorą zarząd województwa wykupił od rolników/zwłaszcza PSL-owców,niektórzy zostali milionerami/i utopił kilkanaście milionów zł.Teraz podprowadzi się kolej ,zaplanowane są równiez drogi i ktoregoś dnia jakis zasłużony działacz PO-PSL otrzyma majątek gotowy do uruchomienia działaności gospodarczej.Przy okazji zatuszuje sie pieniądze zebrane od samorządów na działalność zarzadu portu lotniczego,ktory nadzorowany był przez TW. ps"Roman".Ale łatwo się wydaje pieniądze podatników?I robi się to rękami partii co "żywią i bronią".Tak trzymać,a sukces murowany,bo już w stosunku do tego co było w 1990 rou mamy połowę mniej,a 10 krotnie większe zadłużenie!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Josef napisał:
Teraz pozostało tylko czekać kiedy to p.Sobczak/członek zarz.województwa,przew.RN przewozów regionalnych ,przew.RN port lotniczy Lublin,członek władz woj.hazardzistów/PO//napisze wniosek do Rady Miasta Lubartów o dofinansowanie nierentownej linii Lublin Lubartów.Należałoby by go posadzić do pierdla za wyrzucone pieniądze /podatników/w błoto.Zachodzi podstwowe pytanie:1/po co mieszkańcy Lubartowa będą jeżdzić pociągiem do Lublina,ktory będzie ich dowoził nie tam gdzie chcą?2/ Po co mają chodzić kilkaset metrow do pociągu, jak busy mają pod domem?3/Ile czasu i pieniędzy mają dołożyć ,aby w Lublinie z Zadębia i dworca centralnego dojechać do pracy? W gruncie rzeczy to chodzi o zagosopodarowanie ziemi,ktorą zarząd województwa wykupił od rolników/zwłaszcza PSL-owców,niektórzy zostali milionerami/i utopił kilkanaście milionów zł.Teraz podprowadzi się kolej ,zaplanowane są równiez drogi i ktoregoś dnia jakis zasłużony działacz PO-PSL otrzyma majątek gotowy do uruchomienia działaności gospodarczej.Przy okazji zatuszuje sie pieniądze zebrane od samorządów na działalność zarzadu portu lotniczego,ktory nadzorowany był przez TW. ps"Roman".Ale łatwo się wydaje pieniądze podatników?I robi się to rękami partii co "żywią i bronią".Tak trzymać,a sukces murowany,bo już w stosunku do tego co było w 1990 rou mamy połowę mniej,a 10 krotnie większe zadłużenie!!! [/quote] [quote name='Josef' timestamp='1364971827' post='753227'] Teraz pozostało tylko czekać kiedy to p.Sobczak/członek zarz.województwa,przew.RN przewozów regionalnych ,przew.RN port lotniczy Lublin,członek władz woj.hazardzistów/PO//napisze wniosek do Rady Miasta Lubartów o dofinansowanie nierentownej linii Lublin Lubartów.Należałoby by go posadzić do pierdla za wyrzucone pieniądze /podatników/w błoto.Zachodzi podstwowe pytanie:1/po co mieszkańcy Lubartowa będą jeżdzić pociągiem do Lublina,ktory będzie ich dowoził nie tam gdzie chcą?2/ Po co mają chodzić kilkaset metrow do pociągu, jak busy mają pod domem?3/Ile czasu i pieniędzy mają dołożyć ,aby w Lublinie z Zadębia i dworca centralnego dojechać do pracy? W gruncie rzeczy to chodzi o zagosopodarowanie ziemi,ktorą zarząd województwa wykupił od rolników/zwłaszcza PSL-owców,niektórzy zostali milionerami/i utopił kilkanaście milionów zł.Teraz podprowadzi się kolej ,zaplanowane są równiez drogi i ktoregoś dnia jakis zasłużony działacz PO-PSL otrzyma majątek gotowy do uruchomienia działaności gospodarczej.Przy okazji zatuszuje sie pieniądze zebrane od samorządów na działalność zarzadu portu lotniczego,ktory nadzorowany był przez TW. ps"Roman".Ale łatwo się wydaje pieniądze podatników?I robi się to rękami partii co "żywią i bronią".Tak trzymać,a sukces murowany,bo już w stosunku do tego co było w 1990 rou mamy połowę mniej,a 10 krotnie większe zadłużenie!!!
A pan kiedyś widział, aby grabie grabiły "od siebie"? Tak g'woli ścisłości: nie z przystanku Zadębie ani z Głównego -lecz z Dworca Północnego (wysiadając tam z pociągu z Lubartowa czy Zamościa) autobusami Mpk jest najlepszy dojazd we wszystkie strony miasta. Tylko niewielu mieszkańców Lubartowa/Zamościa o tym wie...Bo wbrew pozorom każdy myśli, że z Głównego są najlepsze połączenie Mpk-ami.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: