Na razie to dotowani są podróżni którzy za grosze mogą skorzystać z komunikacji.Przy realnej cenie linia będzie dochodowa. Chodzi o kilkadziesiat groszy za przejazd.Josef napisał:Teraz pozostało tylko czekać kiedy to p.Sobczak/członek zarz.województwa,przew.RN przewozów regionalnych ,przew.RN port lotniczy Lublin,członek władz woj.hazardzistów/PO//napisze wniosek do Rady Miasta Lubartów o dofinansowanie nierentownej linii Lublin Lubartów.Należałoby by go posadzić do pierdla za wyrzucone pieniądze /podatników/w błoto.Zachodzi podstwowe pytanie:1/po co mieszkańcy Lubartowa będą jeżdzić pociągiem do Lublina,ktory będzie ich dowoził nie tam gdzie chcą?2/ Po co mają chodzić kilkaset metrow do pociągu, jak busy mają pod domem?3/Ile czasu i pieniędzy mają dołożyć ,aby w Lublinie z Zadębia i dworca centralnego dojechać do pracy? W gruncie rzeczy to chodzi o zagosopodarowanie ziemi,ktorą zarząd województwa wykupił od rolników/zwłaszcza PSL-owców,niektórzy zostali milionerami/i utopił kilkanaście milionów zł.Teraz podprowadzi się kolej ,zaplanowane są równiez drogi i ktoregoś dnia jakis zasłużony działacz PO-PSL otrzyma majątek gotowy do uruchomienia działaności gospodarczej.Przy okazji zatuszuje sie pieniądze zebrane od samorządów na działalność zarzadu portu lotniczego,ktory nadzorowany był przez TW. ps"Roman".Ale łatwo się wydaje pieniądze podatników?I robi się to rękami partii co "żywią i bronią".Tak trzymać,a sukces murowany,bo już w stosunku do tego co było w 1990 rou mamy połowę mniej,a 10 krotnie większe zadłużenie!!!
|
|
linia do Kraśnika jest niedochodowa, podobnie linia do Dęblina i Zamościa to i lubartowska będzie niedochodowa proste. 5 kursów na dobę to śmiech na sali. To by było dobre dla Wielkopolski gdzie nie ma busów
|
|
tak tak szynobus zero korków szczególnie na Młyńskiej w Lublinie nie ma korków dobre dobre
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|