Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Pociąg TLK Lublinianin jechał złym torem

Utworzony przez Gość, 25 października 2012 o 20:17 Powrót do artykułu
tak to jest jak pracownicy są przemęczeni pracą fizycznie i psychicznie, bo jedna osoba pracuje za dwoje, do tego za parę groszy, np. ja tak mam, wcześniej na moim stanowisku były dwie osoby, teraz ja sama wykonuję tą pracę i jak sobie pomyślę, że za to mam najniższą krajową po 34 latach pracy to o mało mnie nie trafi ze złości, jak ja nienawidzę tego kraju, na nic mnie nie stać za tą moją jałmużnę,wegetacja,
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Za "moich" czasów, czyli już dawno,( bo kilkanaście lat jestem na emeryturze) urządzenia zabezpieczenia ruchu kolejowego wykluczały praktycznie takie przypadki Teraz urządzenia są bardziej nowoczesne a podobne przypadki zdarzają się częściej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
tak to jest jak pracownicy są przemęczeni pracą fizycznie i psychicznie, bo jedna osoba pracuje za dwoje, do tego za parę groszy, np. ja tak mam, wcześniej na moim stanowisku były dwie osoby, teraz ja sama wykonuję tą pracę i jak sobie pomyślę, że za to mam najniższą krajową po 34 latach pracy to o mało mnie nie trafi ze złości, jak ja nienawidzę tego kraju, na nic mnie nie stać za tą moją jałmużnę,wegetacja,
to do czego doprowadziła pieprzona solidarność, a mieliśmy żyć jak w Japonii, Irlandii a co mamy, precz z kłamcami
Zaloguj się, aby oddać głos
0
emeryt PKP napisał:
Za "moich" czasów, czyli już dawno,( bo kilkanaście lat jestem na emeryturze) urządzenia zabezpieczenia ruchu kolejowego wykluczały praktycznie takie przypadki Teraz urządzenia są bardziej nowoczesne a podobne przypadki zdarzają się częściej.
bo to było za komuny, wtedy pracownicy byli traktowani jak ludzie, urządzenia były sprawne, a teraz jak są spółki, no to wiadomo, ze każdy właściciel garnie do siebie, także rozpieprzyli nasz kraj równo, bieda, bezrobocie albo praca po 10-12 godzin za najniższą krajową, by to szlag trafił
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
bo to było za komuny, wtedy pracownicy byli traktowani jak ludzie, urządzenia były sprawne, a teraz jak są spółki, no to wiadomo, ze każdy właściciel garnie do siebie, także rozpieprzyli nasz kraj równo, bieda, bezrobocie albo praca po 10-12 godzin za najniższą krajową, by to szlag trafił
I po jaką cholerę było obalać komunę?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Aż włosy na głowie (i nie tylko) się jeżą.To było nie do pomyślenia za "jednolitej",poczciwej PKP. Dziś,gdy do wadzy w PKP dorwali się nieudacznicy związkowi (głównie solidaruchy),na koleji jest coraz gorzej.Coraz więcej wypadków,coraz częściej okrajane są rozkłady jazdy na których i tak mało pociągów.Kursy pociągów są niedostosowane do potrzeb.Kolejarze wyciągają ręce do władz lokalnych po dofinansowanie,aby po otrzymaniu zastrzyku gotówki okroić rozkład jazdy.Informacja o rozkładzie jazdy jest fatalna,są problemy z zakupem biletów na przejazd z tzw "przesiadką". Ale po to właśnie trzeba było pozwalniać dyżurnych ruchu,nastawniczych (pracowników bezpośrednio związanych z ruchem pociągów,fachowców).Dzisiaj w pociągu nie da się podróżować.W składach panuje syf,można zostać pobitym, okradzionym.....Wsiąść do pociągu byle jakiego..... Aktualne hasło dla podróżujących pociągami:chcesz zostać kaleką lub ponieść śmierć?_podróżuj pociągiem Życzymy Państwu miłej podróży (jak na ironię słychać z megafonów kolejowych)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeśli mogę podpowiedzieć coś złodziejom kolejowym, znaczy prezesom spółek, spółeczek i podspółek tych spółek razem z ich podspółkami, to jest jeszcze jeden obszar do wzięcia! Nikt nie wpadł z was na pomysł, by zrobić spółkę zakrętów kolejowych! A i jeszcze jedna spółka mogłaby powstać - Polska Spółka deb***i Kolejowych, w skład której weszłyby zarządy kilku tysięcy spółek, które powstały na bazie byłej PKP
Zaloguj się, aby oddać głos
0
stary zgred napisał:
I po jaką cholerę było obalać komunę?
OBALILI,bo wydawało się wtedy że jak powstanie żydokomuna, to będzie lepiej,POwstanie druga Japonia,druga Irlandia,że w końcu będzie wszędzie ZIELONO.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
PKP zostało celowo zniszczone tak jak cały KRAJ . . . a miało być . . .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy ktoś wreszcie weźmie się za bezpieczeństwo PKP? To jest zabawa dzieci brzytwą. Gdzie jest Minoster Infrastuktury?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Coś tu jest nie tak w tym artykule, przecież pociąg Lublinianin jeździ przez Warszawę Rembertów a nie przez Wawer, przecież już od dawna wszystkie pociągi jadące z Warszawy do Lublina omijają Otwock i jadą w stronę Mińska Mazowieckiego, a stamtąd do Pilawy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Teraz też wykluczają, ale nie wyklucają zmiany rozkładu dwa razy dziennie i setek deb***nych telegramów i e-maili. Całkiem możliwe, ze pośród tego śmietnika wysyłanego przez dyrektorów od siedmiu boleści był ten jeden, który informował o zmianie rozkładu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: