Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Pociąg z Lublina do Warszawy będzie jechał 40 minut dłużej

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 10 czerwca 2016 o 07:06 Powrót do artykułu
Dobra zmiana. Trzeba prosić Grzegorza Muszyńskiego o interwencję.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
o ile mi wiadomo to jakiś geniusz pociągi do Katowic i Wrocławia skierował przez stację W-wa Centralna...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak tam volvo wybrany już model ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A jeszcze tak nie dawno jacyś pseudo eksperci od kolei byli za tym aby rozebrać całą linię nr. 30 ponieważ nie jest rentowna.Sytuację uratowało wojsko ponieważ jest to linia o znaczeniu strategicznym.Proszę a teraz okazuje się tak potrzebna,ukłony dla pożal się Boże ekspertów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Najlepiej pociągi niech jadą przez Kostrzyn. Będzie "dobra zmiana" i jakże taniej i szybciej taniej i szybciej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A " PKP Polskie Linie Kolejowe, która zarządza torami i udostępnia je przewoźnikom" - to zarządza LEWYM czy PRAWYM torem ???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
A jeszcze tak nie dawno jacyś pseudo eksperci od kolei byli za tym aby rozebrać całą linię nr. 30 ponieważ nie jest rentowna.Sytuację uratowało wojsko ponieważ jest to linia o znaczeniu strategicznym.Proszę a teraz okazuje się tak potrzebna,ukłony dla pożal się Boże ekspertów.
Jakiej strategi ? Taka wojna o jakiej uczyli 30 lat temu podczas obowiązkowej służby to dziś mżonki. Wystarczy rozwalić system energetyczni i informatyczny a tego kraju już nie ma. Chłopczyki w rurkach się zapłaczą, bo nie będzie fejsika, dostępu do konta itp. A no i bez prądu też lipa bo smartfony długo niepociągną, ale zresztą po co jak nie będzie zasięgu...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Hmmm.. Akurat na południe Polski to mozna puścic pociągi przez Kraśnik - Tarnobrzeg - Rzeszów
Zaloguj się, aby oddać głos
0
sdfsd napisał:
Hmmm.. Akurat na południe Polski to mozna puścic pociągi przez Kraśnik - Tarnobrzeg - Rzeszów
niedasie, jednotor i ciężko tam upchnąć dodatkowe pociągi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na czas modernizacji zamknąć kolej, a pieniądze - wcale niemałe - dopłacane corocznie do przewozów kolejowych, przerzucić na międzymiastowe przewozy autobusowe. Bo przecież to pasażerowie, a nie kolejarze, powinni być tu najważniejsi. Co na to p. marszałek, p. wojewoda, p. prezydent Lublina itd.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niema to jak wypowiedz kogoś kto gówno wie .... Kolej prawie od 20 lat samodzielnie się utrzymuje. Dopiero niedawno na tory przyszły jakieś publiczne pieniążki a ile drug powstało ? ile firm transportu samochodowego ? bo tutaj jest lobby? na ok. 300-400 firm transportu drogowego jest ok 120 przewoźników kolejowych i 200-300 firm świadczących zbliżone usługi wiec o czym my mówimy. Wg danych za 2014 rok po torach przewieziono ok. 220~milionów ton a drogami powyżej jednego miliarda !!! Mówimy tutaj tylko o przewozach wykonanych przez Polskie firmy a gdzie Ruscy, Litwini, Ukrainy itp ? Do tego oni niszczą nasze drogi nie zostawiając tutaj ani jednej złotówki do kasy Państwa .... a z kolei by skorzystać z infrastruktury kolejowej trzeba posiadać licencje mieć siedzibę spółki mieć certyfikat bezpieczeństwa A i B i zakceptowany system zarządzania bezpieczeństwem SMS lub podobne wymagania jeśli chodzi o zagranicznych użytkowników !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
300-400 tysięcy firm transportu drogowego* drobne sprostowanie do poprzedniego postu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No to w czasach mody na wszelakie rekonstrukcje historyczne będziemy mieli nie lada atrakcję turystyczną. W XXI wieku podróż pociągiem z Lublina do Warszawy będzie dłuższa niż 100 lat temu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Skomunikować regio do SWR przez Kraśnik z jakimś pociągiem do Katowic, i z drugiej regio do Zamościa z jakimś Antaresem... Do SWR albo przez Kraśnik, albo przez Zwierzyniec, ale nie da się bo to PKP :D
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No i przy okazji podniosą ceny biletów, bo przecież dłuższa trasa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie podniosą ale obniżą ceny biletów. Tak zrobiono np. na czas remontu odcinka Warszawa - Łódź. Mnie ciekawi jakie postoje będą miały te objazdowe TLK między Lublinem a Warszawą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po modernizacji mają wrócić parowozy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Łoj tam łoj tam Na czas remontu torów można przywrócić lotnicze połączenie z Wrocławiem i dołożyć loty do Katowic jaki problem?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
,,wszyscy zaproponowali ceny znacznie niższe od kwot na które, była przygotowana kolej". Czyli będzie po staremu ludzie zatrudnieni na czarno , bez płacenia za nadgodziny, zaplecza socjalnego itd. W normalnym kraju taki nieuczciwy pracodawca po kilku niezapowiedzianych kontrolach i naliczeniu stosownych kar zrobił by pod siebie. A w Polsce jak to w Polsce niestety nikt tym się nie zainteresuje ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeśli chodzi o pociągi z Lublina przez Kielce to można by je puścić na SWR, tam zmiana trakcji i dalej przez Sandomierz i Starachowice do Skarżyska Kamiennej i dalej na Kielce.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: