Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Świetna wiadomość. Brakuje tego dworca bardzo.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nam bardziej nie dzikiego przejścia do lasu brakuje
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A w którym dokładnie miejscu ma być ten przystanek? To dzikie przejście przy starym gaju i ogródkach należy zalegalizować
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"silna presja społeczeństwa" - kolejny hałas na osiedlu, chyba nie zdajecie sobie sprawy jaki powstaje hałas przy hamowaniu, zresztą gdzie Wy będziecie jeździć z tego przystanku??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Z tego co słyszałem niektóre stacje będa na tej linii zlikwidowane (zdegradowane) do przystanków osobowych, jak np. Klementowice czy Sadurki.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Redakcjo, "na wysokości blokowisk" ?  Określenie ani ładne ani precyzyjne. ja
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie wszyscy chyba czytają tekst ze zrozumieniem. Wynika z niego jasno, że po modernizacji będzie max. jedno przejście przez tory między Czubami a Starym Lasem. Większość mieszkańców dowie się o tym dopiero po fakcie bo władze naszego miasta jak zwykle przespały czas uzgodnienia inwestycji i nie zadbały o dostosowanie jej do lokalnych potrzeb. W połączeniu z marną jakością informacji (będzie przystanek Lublin Zachód - gdzie dokładnie??) wróżę duże rozgoryczenie mieszkańców - jak zwykle nie poinformowanych i nie wziętych pod uwagę przy konsultowaniu inwestycji bo po co?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"silna presja społeczeństwa" - kolejny hałas na osiedlu, chyba nie zdajecie sobie sprawy jaki powstaje hałas przy hamowaniu, zresztą gdzie Wy będziecie jeździć z tego przystanku??
A czy zdajesz sobie sprawę z tego, że jeśli nie będzie przejścia podziemnego na peron, nie będzie wejścia do lasu? Od Kraśnickiej do Bystrzycy będą 6m ekrany dźwiękochronne, będzie ciszej niż jest więc nie siej herezji najpierw trochę poczytaj o tej inwestycji. Przejście na peron będzie za razem jedynym wejściem do lasu. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dtrugi dworzec jest potrzebny w Lublinie jak stadion i lotnisko... A na głównym nadal syf i nieskończona przebudowa wiaduktu nad 1-go Maja...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W obecnych realiach POlskiego absurdu kolejowego, artykuł ten zapowiada kolejną kilku- (oby nie kilkunasto-) letnią gehennę podróżnych korzystających z tej linii. Średnia prędkość handlowa na odcinkach obok robót to ok. 55 km/h (jak to jest teraz na magistrali podkarpackiej), ruch jednotorowy czyli przy każdej awarii przerwa w ruchu. Niestety tak to jest w naszym kraju, że każda modernizacja zarzyna potoki pasażerskie. Ja mam na razie zdanie, że linia nr 7 z Vmax. 120 km/h jest całkiem przyzwoitego standardu, wystarczy robić naprawy główne toru i podnosić prędkość tam gdzie krzywe przejściowe na to pozwalają. Bo rozgrzebywanie stu kilkudziesięciu kilometrów na 10 lat jest obecnie katastrofą na każdym kroku.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W obecnych realiach POlskiego absurdu kolejowego, artykuł ten zapowiada kolejną kilku- (oby nie kilkunasto-) letnią gehennę podróżnych korzystających z tej linii. Średnia prędkość handlowa na odcinkach obok robót to ok. 55 km/h (jak to jest teraz na magistrali podkarpackiej), ruch jednotorowy czyli przy każdej awarii przerwa w ruchu. Niestety tak to jest w naszym kraju, że każda modernizacja zarzyna potoki pasażerskie. Ja mam na razie zdanie, że linia nr 7 z Vmax. 120 km/h jest całkiem przyzwoitego standardu, wystarczy robić naprawy główne toru i podnosić prędkość tam gdzie krzywe przejściowe na to pozwalają. Bo rozgrzebywanie stu kilkudziesięciu kilometrów na 10 lat jest obecnie katastrofą na każdym kroku.
Popieram w 100% Problemem nie jest sama prędkość czy czas jazdy pociągiem, ale dostępność do kolei w Lublinie. Gdyby usprawnić dojazd na dworzec z poszczególnych dzielnic i dobudować przystanek na Czubach problem dla 80% mieszkańców byłby rozwiązany, ale na to oczywiście nie pozwoli lobby taksówkarskie i busiarskie, wspierane przez lokalne władze. Rozbebeszenie kolejnego remontu na taką skalę po prostu musi się skończyć katastrofą...
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: