Że 380 zł za 150-dniowy!? Gdzie obecnie płacę 170 zł... Za taką (nową) cenę to ja mogę mieć na 300-dni przejazdówkę :| ZTM płacze, że samochodów za dużo, że korki, że bardziej zanieczyszczone jest miasto, a czy podniesieniem cen biletów zachęci kierowców do przesiedzenia się w autobusy? O ile codziennie po kilkanaście razy korzystałam z autobusów, tak teraz robię prawko i będę wszędzie jeździć autem.
|
|
jakaś paranoja ceny ropy spadły a mpk nie odnotowało wzrostu zysków tylko trzeba łupić najbiedniejszych bo tacy głownie korzystają z komunikacji miejskiej ceny juz europejskie szkoda ze nie pensjeZTM ma prawdopodobnie wynegocjonowane ceny praliwa na cały rok, bo przecież kierowcy tankują na zajezdniach, a nie na stacjach. |
|
100zł miesięcznie samochodem czy 92zł miesięcznie autobusem? hm...
|
|
ale numer wkręca Żuk tuż po wyborach - bardzo nie ładne zagranie !!!
|
|
A może znieść ulgi dla rodzin pracowników ZTM? Teraz całe rodziny jeżdżą za darmo...
|
|
Platformers dziękuje na koniec
|
|
Że 380 zł za 150-dniowy!? Gdzie obecnie płacę 170 zł... Za taką (nową) cenę to ja mogę mieć na 300-dni przejazdówkę :| ZTM płacze, że samochodów za dużo, że korki, że bardziej zanieczyszczone jest miasto, a czy podniesieniem cen biletów zachęci kierowców do przesiedzenia się w autobusy? O ile codziennie po kilkanaście razy korzystałam z autobusów, tak teraz robię prawko i będę wszędzie jeździć autem.Gościu, skoro płacisz 170, to masz bilet ulgowy. Cena 380 dotyczy biletu NORMALNEGO, połowa jego ceny to 190, więc wzrost masz o całe 20, a nie 210 zł. Odrobina myślenia i prostej matematyki! |
|
A czego wy oczekiwaliście? Żądacie więcej tras, więcej przystanków po drodze, żądacie by autobusy dojeżdżały pod Lublin do okolicznych miejscowości i myślicie, że pieniądze na to skąd się wezmą? z powietrza?
Chcecie wygody i komfortu to nie płakać, że podwyżka cen biletów
|
|
To taksówkarze tylko na to czekają. A poza tym gdy do pracy mam 15 min samochodem przez miasto to bardziej opłaca się jeździć samochodem niż autobusem bo:
-jeżdząć na biletach w dwie strony wydam ok 7 zł, jest to 1,5 L paliwa dziennie. na tydzen wystarczy zatankować za 50 zł. Myślę, że miasto specjalnie tak robi bo więcej ludzi będzie korzystać z parkingów miejskich, (większośc przesiądzie się do samochodów) a to przyniesie więcej korzyści (STREFA PARKOWANIA SIĘ ROZRASTA)
|
|
nabudowali bez sensu trakcji to teraz trzeba płacić za dodatkowe wozokilometry wożące powietrze
|
|
Kurwa niedlugo to 20 zl za przejazd. Cala trasa i bilet godziny? Hahaha miasto na leb upadlo. Oj nie zarobicie sobie na nas zapewniam. Madrzy ludzie powinni zastrajkowac i skonczylo by sie wyludzanie kasy od ludzi
|
|
Imbecyle.!!! Ale na mycie autobusików stać. Zamiast kierowcy szorować to na myjki sobie jezdza.!!! Mpk chyba lubi korki bo w ten sposób ludzie beda korzystać z aut a nie z autobusów.! totalny nie wypal a ten co to uchwala to skończony kretyn
|
|
najniższe wynagrodzenia w Polsce a bilety droższe niż w trójmieście gdzie płace są jednak sporo wyższe... niedługo to wszyscy wyjadą z tej Lubelszczyzny... masakra
|
|
Chyba ich pojebalo czyli jak jade do kobiety i przejazd zajmu godzine w godzini szczytu i sa korki a na jednym bilecie moge 20 minut to mam ich kurwa kupic 3 ? A bilet mieseczny zdrozeje o 50 zl na 30 dni kurwa po co chyba po to by kanary mialy wiecej mandatow do wypisywania jebani konfidęci jebac KANARÓW
|
|
Najpierw ludzie się budują pod miastem, potem żądają komunikacji która ich do tego miasta dowiezie i z niego odwiezie do miejsca zamieszkania a na końcu płaczą, że bilety drożeją. Pomieszanie z poplątaniem.
|
|
Krótko mówiąc "BANDA ZŁODZIEI" z biletami MPK w Lublinie
|
|
Super artykuł, napisane co i o ile drożeje, tylko czemu autor nie wysilił się i nie napisał czemu ma służyć ta podwyżka? nie wszystkie autobusy i trolejbusy które aktualnie jeżdżą po Lublinie są nowe ba wciąż jeździ sporo rupieci, przybywa nowych osiedli które jakoś trzeba z resztą miasta skomunikować, rozrastająca się komunikacja podmiejska, itd. Ta podwyżka ma swoje racjonalne przesłanki. Nikt sam z siebie jej nie wymyślił.
|
|
A ja rozumiem tą podwyżkę, komfort jazdy miejskimi autobusami od paru lat jest nieporównywalny z tym co było jeszcze parę lat temu
Do tego dochodzą nowe wiaty, wyświetlacze, biletomaty. A wszystko kosztuje.
|
|
Super artykuł, napisane co i o ile drożeje, tylko czemu autor nie wysilił się i nie napisał czemu ma służyć ta podwyżka? nie wszystkie autobusy i trolejbusy które aktualnie jeżdżą po Lublinie są nowe ba wciąż jeździ sporo rupieci, przybywa nowych osiedli które jakoś trzeba z resztą miasta skomunikować, rozrastająca się komunikacja podmiejska, itd. Ta podwyżka ma swoje racjonalne przesłanki. Nikt sam z siebie jej nie wymyślił."Mowa tu m.in. o proponowanym wzroście częstotliwości kursowania linii trolejbusowych z 20 do 15 minut w dzień powszedni, podniesieniu częstotliwości kursów linii 151 i 159 do 7,5 minuty, wydłużeniu linii 16 przez ul. Cynamonową do pętli na Rudniku, wydłużenie tras linii 152 i 154 do Poręby i Węglina, jak również uruchomieniu nowej linii z Węglina Południowego przez Czuby do Dworca Głównego PKP." |
|
prawda jest taka ze bez podwyzek nie da sie sprawic zeby bylo wiecej linii i zeby czesciej jezdzily te co juz sa..................wozokilometr kosztuje
|
Strona 2 z 8
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|