Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Że 380 zł za 150-dniowy!? Gdzie obecnie płacę 170 zł... Za taką (nową) cenę to ja mogę mieć na 300-dni przejazdówkę :| ZTM płacze, że samochodów za dużo, że korki, że bardziej zanieczyszczone jest miasto, a czy podniesieniem cen biletów zachęci kierowców do przesiedzenia się w autobusy? O ile codziennie po kilkanaście razy korzystałam z autobusów, tak teraz robię prawko i będę wszędzie jeździć autem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jakaś paranoja ceny ropy spadły a mpk nie odnotowało wzrostu zysków tylko trzeba łupić najbiedniejszych bo tacy głownie korzystają z komunikacji miejskiej ceny juz europejskie szkoda ze nie pensje
ZTM ma prawdopodobnie wynegocjonowane ceny praliwa na cały rok, bo przecież kierowcy tankują na zajezdniach, a nie na stacjach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
100zł miesięcznie samochodem czy 92zł miesięcznie autobusem? hm...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ale numer wkręca Żuk tuż po wyborach - bardzo nie ładne zagranie !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może znieść ulgi dla rodzin pracowników ZTM? Teraz całe rodziny jeżdżą za darmo...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Platformers dziękuje na koniec
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Że 380 zł za 150-dniowy!? Gdzie obecnie płacę 170 zł... Za taką (nową) cenę to ja mogę mieć na 300-dni przejazdówkę :| ZTM płacze, że samochodów za dużo, że korki, że bardziej zanieczyszczone jest miasto, a czy podniesieniem cen biletów zachęci kierowców do przesiedzenia się w autobusy? O ile codziennie po kilkanaście razy korzystałam z autobusów, tak teraz robię prawko i będę wszędzie jeździć autem.
Gościu, skoro płacisz 170, to masz bilet ulgowy. Cena 380 dotyczy biletu NORMALNEGO, połowa jego ceny to 190, więc wzrost masz o całe 20, a nie 210 zł. Odrobina myślenia i prostej matematyki!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czego wy oczekiwaliście? Żądacie więcej tras, więcej przystanków po drodze, żądacie by autobusy dojeżdżały pod Lublin do okolicznych miejscowości i myślicie, że pieniądze na to skąd się wezmą? z powietrza?   Chcecie wygody i komfortu to nie płakać, że podwyżka cen biletów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To taksówkarze tylko na to czekają. A poza tym gdy do pracy mam 15 min samochodem przez miasto to bardziej opłaca się jeździć samochodem niż autobusem bo: -jeżdząć na biletach w dwie strony wydam ok 7 zł, jest to 1,5 L paliwa dziennie. na tydzen wystarczy zatankować za 50 zł. Myślę, że miasto specjalnie tak robi bo więcej ludzi będzie korzystać z parkingów miejskich, (większośc przesiądzie się do samochodów) a to przyniesie więcej korzyści (STREFA PARKOWANIA SIĘ ROZRASTA)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nabudowali bez sensu trakcji to teraz trzeba płacić za dodatkowe wozokilometry wożące powietrze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kurwa niedlugo to 20 zl za przejazd. Cala trasa i bilet godziny? Hahaha miasto na leb upadlo. Oj nie zarobicie sobie na nas zapewniam. Madrzy ludzie powinni zastrajkowac i skonczylo by sie wyludzanie kasy od ludzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Imbecyle.!!! Ale na mycie autobusików stać. Zamiast kierowcy szorować to na myjki sobie jezdza.!!! Mpk chyba lubi korki bo w ten sposób ludzie beda korzystać z aut a nie z autobusów.! totalny nie wypal a ten co to uchwala to skończony kretyn
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
najniższe wynagrodzenia w Polsce a bilety droższe niż w trójmieście gdzie płace są jednak sporo wyższe... niedługo to wszyscy wyjadą z tej Lubelszczyzny... masakra
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chyba ich pojebalo czyli jak jade do kobiety i przejazd zajmu godzine w godzini szczytu i sa korki a na jednym bilecie moge 20 minut to mam ich kurwa kupic 3 ? A bilet mieseczny zdrozeje o 50 zl na 30 dni kurwa po co chyba po to by kanary mialy wiecej mandatow do wypisywania jebani konfidęci jebac KANARÓW
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najpierw ludzie się budują pod miastem, potem żądają komunikacji która ich do tego miasta dowiezie i z niego odwiezie do miejsca zamieszkania a na końcu płaczą, że bilety drożeją. Pomieszanie z poplątaniem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Krótko mówiąc "BANDA ZŁODZIEI" z biletami MPK w Lublinie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super artykuł, napisane co i o ile drożeje, tylko czemu autor nie wysilił się i nie napisał czemu ma służyć ta podwyżka? nie wszystkie autobusy i trolejbusy które aktualnie jeżdżą po Lublinie są nowe ba wciąż jeździ sporo rupieci, przybywa nowych osiedli które jakoś trzeba z resztą miasta skomunikować, rozrastająca się komunikacja podmiejska, itd. Ta podwyżka ma swoje racjonalne przesłanki. Nikt sam z siebie jej nie wymyślił.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja rozumiem tą podwyżkę, komfort jazdy miejskimi autobusami od paru lat jest nieporównywalny z tym co było jeszcze parę lat temu Do tego dochodzą nowe wiaty, wyświetlacze, biletomaty. A wszystko kosztuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super artykuł, napisane co i o ile drożeje, tylko czemu autor nie wysilił się i nie napisał czemu ma służyć ta podwyżka? nie wszystkie autobusy i trolejbusy które aktualnie jeżdżą po Lublinie są nowe ba wciąż jeździ sporo rupieci, przybywa nowych osiedli które jakoś trzeba z resztą miasta skomunikować, rozrastająca się komunikacja podmiejska, itd. Ta podwyżka ma swoje racjonalne przesłanki. Nikt sam z siebie jej nie wymyślił.
  "Mowa tu m.in. o proponowanym wzroście częstotliwości kursowania linii trolejbusowych z 20 do 15 minut w dzień powszedni, podniesieniu częstotliwości kursów linii 151 i 159 do 7,5 minuty, wydłużeniu linii 16 przez ul. Cynamonową do pętli na Rudniku, wydłużenie tras linii 152 i 154 do Poręby i Węglina, jak również uruchomieniu nowej linii z Węglina Południowego przez Czuby do Dworca Głównego PKP."
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
prawda jest taka ze bez podwyzek nie da sie sprawic zeby bylo wiecej linii i zeby czesciej jezdzily te co juz sa..................wozokilometr kosztuje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 8

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...