Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Przebiegnie z pewnością jasna długa prosta szeroka jak morze trasa ...... tylko ten znak zapytania hmm
Zaloguj się, aby oddać głos
0
O czym mowa . To są plany na za 20 lat 2037r a i to się może pozmieniać.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A co z sowinskiego. Przedluzenie do zana/nadbystrzycka chyba prosto zrobic. Plany sa,teren jest,tylko prace zaczac i odciazyc gleboka lub filaretow.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Perspektywy jak najbardziej potrzebne ale zróbmy to co już zaczyna śmierdzieć od długiego czasu. Mianowicie zacznijmuy węzeł: Głęboka, Filaretów, Sowińskiego, ta ostatnia przedłużona do ul.Zana/Nadbystrzycka. Gdy ten węzeł bedzie wykonany to już częściowo usprawni ruch a potem będzie o wiele tańsza budowa tunelu pod Al.Racławickimi, który będzie musiał być i tak kiedyś wykonany.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zróbcie w końcu ul. Berylową od Jantarowej do Gęsiej !!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak to możliwe, że miasto może zamawiać dokumentację projektową na wybudowanie układu drogowego i nowego dworca na terenie, na którym plan zagospodarowanie przestrzennego jest dopiero w trakcie tworzenia? Chodzi pewnie o to, żeby postawić mieszkańców przed faktem dokonanym, bo taki plan trzeba wyłożyć i konsultować go ze społeczeństwem. A tak w urzędzie będą twierdzić: "Nie możemy nic zmieniać w wyłożonej koncepcji planu, ponieważ w opracowaniu jest już projekt nowego układu drogowego". Majstersztyk bezczelności :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A co z budową szybkiego tramwaju. To chyba lepszy pomysł, a także zracjonalizowanie komunikacji i obniżenie cen biletów, by bardziej opłacało się zostawić samochód i jeździć komunikacją zbiorową. Po co poszerzać ulice. W Warszawie będzie się je zwężać i to znacznie - np. patrz: Aleje Jerozolimskie i Jana Pawła II. Już dawno udowodniono, że poszerzanie ulic prowadzi do jeszcze większych korków. A ta estakada na al. Solidarności, to porażka. Kto tak buduje, gdy sa obwodnice Lublina. Nic dziwnego, że cały ruch (przynajmniej osobowy i małego tonażu) idzie przez środek miasta. Budować trasę przelotową przez środek aglomeracji?!! Tylko pukać się w głowę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Krańcowa która dalej wpada w Dywizjonu 303 jest drogą biegnącą tuż przy zabudowaniach i nie ma się czym chwalić że planiści chcą nadal promować pseudo obwodnicę. Powinno się szybko doprowadzić do wykonania drogi za cmentarzem na Majdanku do Wyzwolenia i Kunickiego i dalej do nowej obwodnicy. Krańcowa ma już dość hałasu i spalin!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wydaje mi się iż koszt budowy byłby zbyt duży w stosunku do korzyści....pewnie ponad 100 mln....za to zrobić np. bezkolizyjne skrzyżowanie w miejscu standardowych korków
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Planuje się nowy tunel pod torami? Lepiej niech wrócą do sprawy wykonania tunelu pod Alejami Racławickiej do Sowińskiego. Wjazd do Głębokiej też jest zakorkowany z Sowińskiego i o tym trzeba myśleć
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Planuje się nowy tunel pod torami? Lepiej niech wrócą do sprawy wykonania tunelu pod Alejami Racławickiej do Sowińskiego."O TO, TO, TO....................
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bez kolei metropolitalnej Lublin nie będzie odblokowany. Nie ma możliwości żeby każdy mieszkaniec pojechał do pracy, na zakupy czy pod dom swoim samochodem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Bez kolei metropolitalnej Lublin nie będzie odblokowany. Nie ma możliwości żeby każdy mieszkaniec pojechał do pracy, na zakupy czy  pod  dom swoim samochodem.
a niby gdzie te tory chce polozyc? lubelski pkp jest oddalony od centrum i to bezsens
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dobry pomysł
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i bardzo dobrze ! Budować, budować !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A kiedy Pan Prezydent wypełni obietnice remontu starej ul.Nalkowskich-to wstyd aby w" mieście inspiracji" było takie klepisko zamiast ulicy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gdzie położyć tory?. Wykorzystać na razie istniejące. Mieszkańcy podlubelskich miejscowości powinni dojeżdzać do Lublina pociągiem i korzystać z komunikacji miejskiej na podstawie jednego taniego biletu.Tak jest na całym świecie.Ruch samochodowy w Lublinie zmniejszy się o 10-20 czy 30 procent i spowoduje udrożnienie miasta.A jak podróżowali mieszkańcy 30 lat temu kiedy samochodów było 10 krotnie mniej? Transportem publicznym.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy Krzysztof Żuk mówiąc cyt.: "W studiach planistycznych dostrzegliśmy taką możliwość, żeby wykonać taki tunel do przenoszenia ruchu. On wchodziłby w ul. Wojenną." - pomylił leki bądź powinien je już dawno zmienić. Idąc jego logiką to Miasto będzie niedługo jak drugie kretowisko usiane siecią podziemnych tuneli, a prezydent jak kilka dni temu o ul. Młyńskiej, powie że zarówno ruch jak i dojazd po Lublinie nieco się pogmatwał. Natomiast Lublin będzie zwał się już Kretogród bądź Tęsknota za Kambodżą. Ale są i plusy zniknie problem smogu wszystko pójdzie w piach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a może połączyć ul. Sowińskiego ze skrzyżowaniem Zana/Nadbystrzycka !!! Teren wyznaczony i wykupiony przez m. Lublin
Zaloguj się, aby oddać głos
0
O, to znaczy że wybory się zbliżają
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: