Bardzo dobrze, trzeba łączyć tą wieś ze światem.
|
|
Super1Super! -będzie miejsce dla osoby na wózku-wreszcie ktoś pomyślał o niepełnosprawnych w komunikacji międzymiastowej Dziękujemy!
|
|
Masz racje, w końcu warszafka bedzie mogła w normalnych warunkach zwiedzić troche świata ....
|
|
Najpierw zniszcza lubelską komunkacje pozniej podniosa CENY za przejazd .Prawdziwi patrioci lokalni to beda jezdzic rodzima[regionalną] komunikacje,chocby mieli zapłacic wie cej .Tylko krótkie myslenie daje krótkie zyski .Jezdzicie Warszawska komunikacja wzbogadzacie Wawe ,tworzycie więcej biedy i Bezrobocia.
|
|
"Z Lublina nowy przewoźnik pojedzie tylko do Warszawy.
Autobusy nie będą się zatrzymywać w żadnej z miejscowości na trasie.
Każdy autobus ma mieć toaletę, darmowy Internet, gniazdka elektryczne, klimatyzację.
Ceny biletów mają się zaczynać się od 1 zł + 1 zł za rezerwację, a kupić można je tylko przez Internet.
Im większe wyprzedzenie, tym tańszy bilet, a liczba tych najtańszych jest w każdym kursie ograniczona"
.... więc nasze ekspresowe koleje Pendolino znowu dostaną po tyłku.
|
|
1. Jeśli podniosą ceny za przejazd to PKS wygra. 2. Jeśli nie podniosą cen za przejazd, to PKS przegra. 3. Prawdziwy patriota lokalny wybiera droższego przewoźnika ? Kuriozalna definicja patriotyzmu. 4. Pierwsze słyszę, że jak wybieram tańszego przewoźnika to tworzę biedę i bezrobocie ? 5. Podziękuj wszystkim włodarzom Lublina od 21 lat (1990 - 2011), że jesteśmy zadupiem europy wschodniej i najbiedniejszym regionem w UE. |
|
38 zł na pociąg to ja dziękuję. Nawet jak zapłacę za Polski Bus 40 zł to będzie warto, TLK takiego standardu mieć nie będzie.
|
|
skorzystam z tej oferty nawet za 35 zlociszy,no i poserfuje po necie w miedzyczasie w przeciwienstwie do busow jest ten autobus komfortowy ma kibelek i klime ,szkod ze tylko przez neta zamawiac mozna bilety
|
|
do rzeszowa juz nie uruchomili polaczenia a przeciez taka metropolia hahahhaahh
|
|
No i dobrze, czym więcej konkurencji tym lepiej dla klienta.
Żeby tylko jakiś deb*** nie wyskoczył znowu z "bezpieczeństwem" bo to ostatnio popularna metoda walki z nielubianymi przewoźnikami - czyli zapewne z tymi którzy nie dali w łapę.
|
|
|
|
czyżby jakiś kompleksy ?
|
|
A co to interesuje typowego konsumenta? To LOGICZNE że wybiera się tańsze i lepsze produkty. A nawet jeśli będzie tak jak piszesz (padną busiarze i PolskiBUS podniesie ceny) to wtedy znajdzie się zapewne ktoś nowy, kto będzie chciał zarobić i wejdzie ze swoją firmą do Lublina - ceny znów pójdą w dół. To jest wolny rynek i krążenie kapitału. Normalna rzecz. |
|
Im częsciej i taniej bedą jeżdzić tym lepiej. Ich firma i ryzyko, nasz zysk.
|
|
Pani prezes z PKS zamiast się udzielać w prasie niech lepiej zadba o to by zamieścić w necie rozkład jazdy PKS Wschód. Jak ta firma chce dzialać w XXI wieku nie mając nawet rozkładu jazdy na swojej(!) pseudo-stronie internetowej?? Żenada....
|
|
Chińczyki wybudowali za za złotówkę autostrady a Szkot za złotówkę będzie woził głupich i naiwnych internautów co cieszą się z głupich pomysłów. Polski ekspress już był i długo nie nawoził. Ludzie jaką wy macie pamięć i rozum?!
|
|
A w ogóle to co ci przeszkadza tak strasznie ten PolskiBUS? Przecież nie twoje pieniądze on inwestuje, nie będzie cię też zmuszał do korzystania ze swojego transportu. Polacy mogą na tym tylko zyskać. Jeśli sobie nie poradzi to się wycofa i tyle... |
|
Oj Polaczki krótka wasza pamieć niech sasiad nie ma pracy niech siedzi w domu niech kradnie niech sie robija byle było 5 zł taniej -krotkotrwałe bezduszne myslenie widac ze polaczki juz sa przerobione na bezmyślenie przyszłosciowe -Rozumie pójdz do mnie ,tylu Polakom partie i media porobiły
|
|
PE wycofał się z rynku, bo PKS skutecznie zablokował mu możliwość korzystania z utrzymywanych przez siebie dworców. Co do biletów za złotówkę w PB - będzie ich zaledwie kilka i tylko na jakiś czas przed kursem. Reszta biletów i bilety kupione bliżej terminu przejazdu będą w wyższej cenie. Nawiązując tutaj do wywołanego PE - PE miało bodaj 40 miejsc siedzących i często wozili je puste. Skoro PB ma mieć 70 miejsc siedzących, to muszą agresywnie powalczyć o zapełnienie ich. Z tego też powodu lepiej jest sprzedać kilka biletów w cenie 1 PLN, aniżeli nie sprzedać ich wcale. Jeśli PKS ma powiedzmy 30 miejsc siedzących po 23 PLN każde, to w sumie wychodzi 690 PLN. Niech PB ustali cenę regularną na 20 PLN (różnica niewielka, ale i tak większość ludzi będzie wolała wygodniejsze autobusy z klimatyzacją i bezprzewodowym internetem), to będą potrzebowali sprzedać około 35 biletów, by wyjść na to samo. W takiej sytuacji zostaje im 35 biletów, które mogą zagospodarować wedle uznania - chociażby sprzedając 10-15 z nich za 1 PLN, a pozostałych 20-25 - w cenach pośrednich, powiedzmy od 5 do 15 PLN. Plusem takiego zagrania jest również fakt, że to świetna reklama, do tego darmowa - PB aktualnie jest "na językach" we wszystkich mediach i wśród ludzi (marketing wirusowy, szeptany). |
|
LUDZIE NIE JEŹDZIJCIE POLSKIM BUSEM WSPIERAJCIE PRAWDZIWYCH POLSKICH PRZEDSIĘBIORCÓW,A NIE SZKOTOWI NAPEŁNIAĆ PORTFEL, PRZEKUPILI URZĘDASÓW A TERAZ CHCĄ ZNISZCZYĆ POLACZKÓW I PÓŹNIEJ PODYKTUJĄ SWOJE CENY, NIE PODNIECAJCIE SIĘ TYMI TANIMI BILETAMI BO TO MINIE.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|