Kiedyś po jakimś wybadku szef Contbusa wypowiadał się na temat swoich kierowców i bezpiecznych busów o tym, że kady ma blokadę prędkości. Jakie było moje zdziwienie jak na obwodnicy Garwolina minął mnie Contbus który na blacie miał min 140 km/h a podobno każdy ma ograniczenie prędkości do 90 km/h
|
|
Ja też popieram wygodne i komfortowe autobusy ale w pierwszej kolejności wybieram Polskiej firmy , a nie Szkockiego Polskiego (czy nie wiadomo skąd) Busa. Wole aby te pieniadze zostały u nas w Polsce bez względu co zostanie za nimi zrobione.A ja wolę prawdziwy kapitalizm i prawdziwą demokrację, czyli wolny wybór. 1) Busiki będą tańsze - to pojadę busikami 2) PolskiBus będzie tańszy i komfortowy - to pojadę PolskimBusem. 3) PolskiBus podniesie ceny biletów - to znowu pojadę małym busikiem. 4) Busiki zaczną kozakowac z cenami - to znowu wybiorę PolskiBus. Przestańcie się, kacapy wpier... alać i blokować wolny rynek. Wygra ten co zapewni cenę + komfort. |
|
Szczyt przewozowy w Polsce to okres Świeta Zmarłych. Czekamy na kursy polskiego Busa przed 01 11 2014.Konkurencja niech poprawi oferę .Pasazerów wystarczy dla wszystkich.Kursy Polskiego Busa w interesie mieszkańców Lublina.
|
|
Denerwuje mnie, ze lobby busiarskie stosuje bardzo nieelegancki szantaż emocjonalny. Polska firma!!! Polski kapitał!!! I pod płaszczykiem obrony polskiego kapitału usiłuje sie wmówić nam, klientom, ze moj patriotyzm wymaga ode mnie poświecenia w postaci wyboru gorszych jakościowo usług przewozowych. Ze mam dalej wspierać finansowo kogoś, kto do tej pory miał mnie w głębokim poważaniu. A figę.
Pozdrawiam.
|
|
Tego lexmida to chyba nieźle po******. Polskibus chcę otworzyć filię w Lublinie - bardzo dobrze, mają renomę i markę, na pewno dla lubelskiej turystyki i zwiększenia liczby podróżujących w tym regionie to na plus. A konkurencja niech nie idzie do SKO jak na skargę do mamusi tylko niech zakasa rękawy i weźmie się do roboty. Jak dla mnie kolegium powinno odrzucić od razu ten wniosek, tym bardziej że lexmid składał już co do polskiego busa kilka innych wniosków jak piszę w artykule i widać że chcą ich jakkolwiek spowolnić.
|
|
Ja też popieram wygodne i komfortowe autobusy ale w pierwszej kolejności wybieram Polskiej firmy , a nie Szkockiego Polskiego (czy nie wiadomo skąd) Busa. Jestem z Rzeszowa i na brak takich firm nie nażekam i w kraju jest ich coraz więcej. Wole aby te pieniadze zostały u nas w Polsce bez względu co zostanie za nimi zrobione. A z tymi zarobkami kierowców to w PB kolorowo tez nie jest i na pewno nie bdzie. PozdrawiamJa popieram autobusy a nie busy :) Nie obchodzi mnie czy będę jeździł autobusami firmy z Polski czy z poza kraju . Jakoś busiarze nic nie zmienili przez kilka lat to nic się nagle nie zmieni w mentalności właścicieli. Wolą iść po łatwiźnie, szybki zarobek , niskie koszty , natomiast klient ich nie obchodzi .To ze ktoś jedzie do Zakopanego , Krakowa , Warszawy z kolanami przy nosie uważają pewnie za normalne .Brak bezpieczeństwa , komfortu i niskich cen za taka katorgę .Gdyby był większy wybór przewoźników, to tylko zyskał by klient i miałby wybór , busem za wysoką cenę czy luksusowy przejazd autobusem za niska cenę . Tomasz Jestem z Rzeszowa i na brak takich firm nie nażekam Napisz mi gdzie ty masz duży wybór tych przewoźników ? na pewno nie w Lublinie i okolicach . Dlatego po raz kolejny powtórzę daje zarobić i również czegoś od przewoźnika wymagam jako klient . |
|
Czasem słyszy się od kierowców niezbyt miłe słowa o właścicielach , znaczy to że nie szanują ani klienta jak również pracownika tylko liczy się kasa dla właściciela .Co do lubelskich firm to sprawa wygląda tak , właściciele chcą zarobić jak najwięcej w jak najkrótszym czasie , nie biorąc pod uwagę zmian taboru i niższych cen biletów .Porównując długość trasy i jakość komfortu przewozu to cena jest zbyt wysoka .Dlaczego na zachodzie kraju działają mniejsze firmy i maja autobusy nawet na trasie 2 godzinnej , można prawda . W Lublinie na długie trasy mamy firmy takie jak Contbus , BP Tour , Express Buss i nie szanują w żaden sposób klienta . Jeśli pojawiły się inne konkurencyjne firmy z autobusami zaczęli by wozić powietrze . Protestują busiarze bo wydaje im się że wszystko mogą , jak dla mnie czy to Polski Bus czy zupełnie inna firma jeśli będzie woziła pasażerów w dobrych godzinach do popularnych miejscowości , i co ważne autobusami z normalnymi cenami to wszystkie dziadowskie busiarskie firmy przestana istnieć i skończy się narzekanie. Zamiast protestować niech zagwarantowują że wyrzucą wszystkie busy i wprowadza autobusy i niższe ceny plus dodatkowe kursy do nowych miejsc , bo co lepsze wyłapali i w inne miejsca nie sposób dojechać . Na trasie Lublin - Rzeszów - Zakopane Lublin - Radom -Kielce - Kraków Jeżdżą busiki Express Bus i Bp Tour .Komfort taki jak by wozili ziemniaki , mało tego non stop są spóźnienia jednej jak i drugiej firmy .Bardzo często spóźnienia wynoszą ponad godzinę !!! Na trasach podobnych np w Małopolsce są wszędzie komfortowe autobusy , tutaj mamy zdezelowane śmierdzące busy i bardzo często brak przerwy albo dosłownie 5 min to na WC dla kobiet zdecydowanie za mało.Jechać ciasnym busem 5-6 godzin bez choćby rozprostowania nóg to tragedia . Polski Bus przydał by się na trasie Lublin -Rzeszów -Zakopane i Lublin -Kraków Czekamy na nowe połączenia bo busikow mamy wszyscy dosyć i proszę właścicieli by nie wmawiali ciemnoty że to dla naszego dobra. Nikt z wami busiarzami nie będzie jeździł jak pojawi się zdrowa konkurencja z autobusami , przerwami podczas długiej podroży i niższymi cenami biletów !!!Polecam !!! |
|
Bronią się nogami i rękami buractwo.Musieli by się nauczyć od nowa dbać o samochody i kierowców.Ja jestem za jak najbardziej bo nie chce mi się już jeździć 14h za 110 zł.
Jak to jest że jeden ma nowe samochody ,zadbane, i może zapłacić kierowcy około 2500zł za 140h miesięcznie a drugi wozi ludzi czym popadnie, jak kolwiek,czasami bez tacha i kierowcy płaci za 14h 110zł.Czyli godzinowo mniej niż sprzątaczce.Pozdrawiam biznesmenów z lublina
|
|
Ano wlasnie. Nasłuchałam sie sporo takich historii od kierowców busów. Wielu z nich nie ukrywało, jak bardzo sa eksploatowani, i np. po powrocie z bardzo długiej trasy sa prawie natychmiast kierowani na kolejna. " miałem czas, zeby wpaść do domu i gacie zmienić". Chłopak przez trzy doby spał kilka godzin, pił jednego energetyka za drugim, i w takim stanie wyruszył w kolejną, kilkusetkilometrową trasę. Bo szef kazał. Dziękuje bardzo.
|
|
tosmieszne co wypisuje przedstawiciel Polskiego Busa cała ich polityka polega na zanizaniu cen w okresie wejścia na linie obsługiwaną przez innych przewoźników po czym nagły i szybki wzrost cen przykładem jest linia Kraków Wrocław dlaczego juz nie ma biletów po 8zł odpowiedź jest prosta bo konkurencja padła a dlaczego dlatego że firmy nasze krajowe zarabiaja w kraju i tu odprowadzaja podatki a nie jak Polski BUS zarabia za granica a nasz kraj traktuje jak teren do robienia kosztów. pisanie że zapewniają nowe miejsca pracy a nikt nie pisze ile osób przez nich prace traci a kierowców swoich traktują jak niewolników ,szkoda że rodacy dopiero otworzą oczy jak uda im sie to co planują i zostana sami na naszym rynku i wtedy ceny biletów bedę zaporowe .Dlaczego nikt z Polskiego BUSA nie odpowie na pytanie czemu nie uruchamiają połączen tam gdzie nie ma połaczeń tylko wpychają sie innym i jeszcze śmiesznie żalą sie że im ktoś przeszkadza
|
|
Jaki polski bus co oni mają wspólnego z Polską ? czemu w Niemczech sie nie użalają że nie dostali zgody na pranie pienędzy Niemcy wyjechali z nimi szybciutko ale my dopiero jak bedzie za póxno otworzymy oczy
|
|
Miala byc baza w Lublinie polskiego nowe poloczenia i jakość cicho
|
|
Polski Bus to firma z dużym kapitałem i chce zniszczyć polskich przewoźników rażąco niskimi cenami biletów po to by przez następne lata być monopolistą i pokazać co potrafi, czyli podnieść ceny biletów kilkakrotnie drożej niż aktualne ceny przewoźników już urzędujących na tych trasach.
|
|
Całym tym LEXMID powinny zainteresować się odpowiednie służby
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|