Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Kiedyś po jakimś wybadku szef Contbusa wypowiadał się na temat swoich kierowców i bezpiecznych busów o tym, że kady ma blokadę prędkości. Jakie było moje zdziwienie jak na obwodnicy Garwolina minął mnie Contbus który na blacie miał min 140 km/h a podobno każdy ma ograniczenie prędkości do 90 km/h
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja też popieram wygodne i komfortowe autobusy ale w pierwszej kolejności wybieram Polskiej firmy , a nie Szkockiego Polskiego (czy nie wiadomo skąd) Busa. Wole aby te pieniadze zostały u nas w Polsce bez względu co zostanie za nimi zrobione.
  A ja wolę prawdziwy kapitalizm i prawdziwą demokrację, czyli wolny wybór.   1) Busiki będą tańsze - to pojadę busikami 2) PolskiBus będzie tańszy i komfortowy - to pojadę PolskimBusem. 3) PolskiBus podniesie ceny biletów - to znowu pojadę małym busikiem. 4) Busiki zaczną kozakowac z cenami - to znowu wybiorę PolskiBus.   Przestańcie się, kacapy wpier... alać i blokować wolny rynek.   Wygra ten co zapewni cenę + komfort.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szczyt przewozowy  w Polsce to  okres  Świeta Zmarłych. Czekamy na kursy polskiego Busa przed 01 11 2014.Konkurencja niech poprawi oferę .Pasazerów wystarczy dla wszystkich.Kursy Polskiego Busa w interesie mieszkańców Lublina.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Denerwuje mnie, ze lobby busiarskie stosuje bardzo nieelegancki szantaż emocjonalny. Polska firma!!! Polski kapitał!!! I pod płaszczykiem obrony polskiego kapitału usiłuje sie wmówić nam, klientom, ze moj patriotyzm wymaga ode mnie poświecenia w postaci wyboru gorszych jakościowo usług przewozowych. Ze mam dalej wspierać finansowo kogoś, kto do tej pory miał mnie w głębokim poważaniu. A figę. Pozdrawiam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tego lexmida to chyba nieźle po******. Polskibus chcę otworzyć filię w Lublinie - bardzo dobrze, mają renomę i markę, na pewno dla lubelskiej turystyki i zwiększenia liczby podróżujących w tym regionie to na plus. A konkurencja niech nie idzie do SKO jak na skargę do mamusi tylko niech zakasa rękawy i weźmie się do roboty. Jak dla mnie kolegium powinno odrzucić od razu ten wniosek, tym bardziej że lexmid składał już co do polskiego busa kilka innych wniosków jak piszę w artykule i widać że chcą ich jakkolwiek spowolnić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja też popieram wygodne i komfortowe autobusy ale w pierwszej kolejności wybieram Polskiej firmy , a nie Szkockiego Polskiego (czy nie wiadomo skąd) Busa. Jestem z Rzeszowa i na brak takich firm nie nażekam i w kraju jest ich coraz więcej. Wole aby te pieniadze zostały u nas w Polsce bez względu co zostanie za nimi zrobione. A z tymi zarobkami kierowców to w PB kolorowo tez nie jest i na pewno nie bdzie. Pozdrawiam  
Ja popieram autobusy a nie busy :) Nie obchodzi mnie czy będę jeździł autobusami  firmy z Polski czy z poza kraju . Jakoś busiarze nic nie zmienili przez kilka lat to nic się nagle nie zmieni w mentalności właścicieli. Wolą iść po łatwiźnie, szybki zarobek , niskie koszty , natomiast klient ich nie obchodzi .To ze ktoś jedzie do Zakopanego , Krakowa , Warszawy z kolanami przy nosie uważają pewnie za normalne .Brak bezpieczeństwa , komfortu i niskich cen za taka katorgę .Gdyby był większy wybór  przewoźników, to tylko zyskał by klient i miałby wybór , busem za wysoką cenę czy luksusowy przejazd autobusem za niska cenę .   Tomasz Jestem z Rzeszowa i na brak takich firm nie nażekam   Napisz mi gdzie ty masz duży wybór tych przewoźników ? na pewno nie w Lublinie i okolicach .   Dlatego po raz kolejny powtórzę daje zarobić i również czegoś od przewoźnika wymagam jako klient .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czasem słyszy się od kierowców niezbyt miłe słowa o właścicielach , znaczy to że nie szanują ani klienta jak również pracownika tylko liczy się kasa dla właściciela .Co do lubelskich firm to sprawa wygląda tak , właściciele chcą zarobić jak najwięcej w jak najkrótszym czasie , nie biorąc pod uwagę zmian taboru i niższych cen biletów .Porównując długość trasy i jakość komfortu przewozu to cena jest zbyt wysoka .Dlaczego na zachodzie kraju działają mniejsze firmy i maja autobusy nawet na trasie 2 godzinnej , można prawda . W Lublinie na długie trasy mamy firmy takie jak Contbus , BP Tour , Express Buss i nie szanują w żaden sposób klienta . Jeśli pojawiły się inne konkurencyjne firmy z autobusami zaczęli by wozić powietrze . Protestują busiarze bo wydaje im się że wszystko mogą , jak dla mnie czy to Polski Bus czy zupełnie inna firma jeśli będzie woziła pasażerów w dobrych godzinach do popularnych miejscowości , i co ważne autobusami z normalnymi cenami to wszystkie dziadowskie busiarskie firmy przestana istnieć i skończy się narzekanie. Zamiast protestować niech zagwarantowują że wyrzucą wszystkie busy i wprowadza autobusy i niższe ceny plus dodatkowe kursy do nowych miejsc , bo co lepsze wyłapali i w inne miejsca nie sposób dojechać . Na trasie Lublin - Rzeszów - Zakopane Lublin - Radom -Kielce - Kraków Jeżdżą busiki Express Bus i Bp Tour .Komfort taki jak by wozili ziemniaki , mało tego non stop są spóźnienia jednej jak i drugiej firmy .Bardzo często spóźnienia wynoszą ponad godzinę !!! Na trasach podobnych np w Małopolsce są wszędzie komfortowe autobusy , tutaj mamy zdezelowane śmierdzące busy i bardzo często brak przerwy albo dosłownie 5 min to na WC dla kobiet zdecydowanie za mało.Jechać ciasnym busem 5-6 godzin bez choćby rozprostowania nóg to tragedia . Polski Bus przydał by się na trasie Lublin -Rzeszów -Zakopane i Lublin -Kraków Czekamy na nowe połączenia bo busikow mamy wszyscy dosyć i proszę właścicieli by nie wmawiali ciemnoty że to dla naszego dobra. Nikt z wami busiarzami nie będzie jeździł jak pojawi się zdrowa konkurencja z autobusami , przerwami podczas długiej podroży i niższymi cenami biletów !!!
  Polecam !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bronią się nogami i rękami buractwo.Musieli by się nauczyć od nowa dbać o samochody i kierowców.Ja jestem za jak najbardziej bo nie chce mi się już jeździć 14h za 110 zł. Jak to jest że jeden ma nowe samochody ,zadbane, i może zapłacić kierowcy około 2500zł za 140h miesięcznie a drugi wozi ludzi czym popadnie, jak kolwiek,czasami bez tacha i kierowcy płaci za 14h 110zł.Czyli godzinowo mniej niż sprzątaczce.Pozdrawiam biznesmenów z lublina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ano wlasnie. Nasłuchałam sie sporo takich historii od kierowców busów. Wielu z nich nie ukrywało, jak bardzo sa eksploatowani, i np. po powrocie z bardzo długiej trasy sa prawie natychmiast kierowani na kolejna. " miałem czas, zeby wpaść do domu i gacie zmienić". Chłopak przez trzy doby spał kilka godzin, pił jednego energetyka za drugim, i w takim stanie wyruszył w kolejną, kilkusetkilometrową trasę. Bo szef kazał. Dziękuje bardzo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tosmieszne co wypisuje przedstawiciel Polskiego Busa cała ich polityka polega na zanizaniu cen w okresie wejścia na linie obsługiwaną przez innych przewoźników po czym nagły i szybki wzrost cen przykładem jest linia Kraków Wrocław dlaczego juz nie ma biletów po 8zł odpowiedź jest prosta bo konkurencja padła a dlaczego dlatego że firmy nasze krajowe zarabiaja w kraju i tu odprowadzaja podatki a nie jak Polski BUS zarabia za granica a nasz kraj traktuje jak teren do robienia kosztów. pisanie że zapewniają nowe miejsca pracy a nikt nie pisze ile osób przez nich prace traci a kierowców swoich traktują jak niewolników ,szkoda że rodacy dopiero otworzą oczy jak uda im sie to co planują i zostana sami na naszym rynku i wtedy ceny biletów bedę zaporowe .Dlaczego nikt z Polskiego BUSA nie odpowie na pytanie czemu nie uruchamiają połączen tam gdzie nie ma połaczeń tylko wpychają sie innym i jeszcze śmiesznie żalą sie że im ktoś przeszkadza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jaki polski bus co oni mają wspólnego z Polską ? czemu w Niemczech sie nie użalają że nie dostali zgody na pranie pienędzy Niemcy wyjechali z nimi szybciutko ale my dopiero jak bedzie za póxno otworzymy oczy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miala byc baza w Lublinie polskiego nowe poloczenia i jakość cicho
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Polski Bus to firma z dużym kapitałem i chce zniszczyć polskich przewoźników rażąco niskimi cenami biletów po to by przez następne lata być monopolistą i pokazać co potrafi, czyli podnieść ceny biletów kilkakrotnie drożej niż aktualne ceny przewoźników już urzędujących na tych trasach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Całym tym LEXMID powinny zainteresować się odpowiednie służby
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...