Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
No to gwar rozmów chamów przez komórki będzie rekompensował tę ciszę w podróży. Teraz będą mogli drzeć ryja by wszyscy słyszeli relacje i rewelacje z życia podróżnych. Należy wprowadzić zakaz rozmów w autobusach i pociągach
Zaloguj się, aby oddać głos
0
wszystko spoko, chociaż trochę będzie brakowało przedziałów.. ;)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ty to się przenieś do epoki kamienia łupanego tam nie meli komórek
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeździlem protoplasta tych pociagow jeszcze jak byl dworzec Lodz Fabryczna, Elfami z Lodzi do Warszawy i z powrotem. Szalu nie bylo, dla mnie najwieksza wada tamych skpadow byl chuk klimatyzatorow ktory zagluszal wszystke inne dzieki. Do "tramwajowosci" i braku przedzialow mozna sie przyzwyczaic.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a cena?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Te pociągi trafią do kategorii InterCity, zastąpią składy TLK. Cena IC i TLK jest taka sama. A co do porównań z Elfami, to to nie ma sensu, Elf to pociąg regionalny, Dart dalekobieżny, inna konstrukcja. A w bezprzedziałowych składach paradoksalnie jest często ciszej, bo niektórzy bez kultury jak myślą, że są w przedziale, to drą mordę na całego, do tego często piją i palą. Chociaż przyznaję, że w każdym nowym składzie PKP przydałby się jeden "wagon ciszy" jak jest w innych krajach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A mnie sie mazy aby przejechac sie skladem który ciągnał parowóz
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak parowóz to zapraszam do Chabówki, jeżdżą składy do Nowego Sącza co jakiś czas, ale w kilkanaście min są miejsca wykupywanie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak dla mnie bardzo dobra wiadomość. Cieszę się, że coraz nowocześniejszymi pociągami będzie można podróżować, a sam pociąg bardzo ładny.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawy jestem w jakim czasie dojadę tym cudeńkiem do Warszawy i za ile i dlaczego tak drogo.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
37 zł to drogo? 10 zł drożej niż autobusem, a szybciej i o niebo wygodniej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W grudniu to będzie już po wyborach.. I po fantazjach
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"osoby niepełnosprawne wjadą do wnętrza dzięki specjalnym windom" -nic bardziej mylnego! "Specjalna winda" się zepsuje -i osoba na wózku zostaje na peronie... Co za bzdura te "nowoczesne nowinki" ! Wystarczy, że "automatyka" zawiedzie -i budzimy się z ręką w nocniku. Najlepsze rozwiązania to rozwiązania najprostsze! Rampa ręcznie opuszczana jest prosta w obsłudze, niezawodna i nigdy sie nie psuje -chyba, że kiedyś "odpadnie" zawias -ale to jeszcze nie tak prędko nastąpi i to jeszcze nie koniec Świata...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkoda że tylko Intercity to kupuje. Przewozy regionalne dalej tkwią w taborze z lat 60-tych....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bardzo dobrze, że skład będzie w Polsce produkowany. No i wreszcie będzie można podróżować w ludzkich warunkach. Dwa lata temu jechałem pociągiem z Bydgoszczy do Lublina pociąg trzy razy stał w polu, bo się psuł! Na zewnątrz upał w środku piec i smród do tego prawie dwie godziny opóźnienia! NO powiedziałem wtedy, że ostatni raz pojechałem pociągiem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bardzo ładny, nowoczesny pociąg, ekstra!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do coolejaż, niepełnosprawni nie zostaną na peronach bo przed każdym ruszeniem pociągu kierownik sprawdza czy wszyscy wsiedli, jeżeli zobaczy takiego niepełnosprawnego który nie może wejść to jeżeli inni pasażerowie mu nie pomogą to sam to zrobi. Taki jest zasrany obowiązek każdego kierownika pociągu. A co do automatycznych ramp, to równie dobrze można zrezygnować ze wszelkiej automatyki w taborach, takich jak automatyczne drzwi itp, bo też się mogą popsuć. W tym momencie wyszło z ciebie typowy cebulak który szuka dziury w całym.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do coolejaż, niepełnosprawni nie zostaną na peronach bo przed każdym ruszeniem pociągu kierownik sprawdza czy wszyscy wsiedli, jeżeli zobaczy takiego niepełnosprawnego który nie może wejść to jeżeli inni pasażerowie mu nie pomogą to sam to zrobi. Taki jest zasrany obowiązek każdego kierownika pociągu. A co do automatycznych ramp, to równie dobrze można zrezygnować ze wszelkiej automatyki w taborach, takich jak automatyczne drzwi itp, bo też się mogą popsuć. W tym momencie wyszło z ciebie typowy cebulak który szuka dziury w całym.
 
Do coolejaż, niepełnosprawni nie zostaną na peronach bo przed każdym ruszeniem pociągu kierownik sprawdza czy wszyscy wsiedli, jeżeli zobaczy takiego niepełnosprawnego który nie może wejść to jeżeli inni pasażerowie mu nie pomogą to sam to zrobi. Taki jest zasrany obowiązek każdego kierownika pociągu. A co do automatycznych ramp, to równie dobrze można zrezygnować ze wszelkiej automatyki w taborach, takich jak automatyczne drzwi itp, bo też się mogą popsuć. W tym momencie wyszło z ciebie typowy cebulak który szuka dziury w całym.
Tu jesteś w błędzie ! Mam osobę niepełnosprawną na co dzień - i znam ten temat "od podszewki" ! Sam jesteś -jak widać -cebulak i żółtodziób w tym temacie... I nie będę z Tobą dyskutował ! Jakby co; to drzwi w pociągu jest wiele -a winda tylko jedna (z danej strony). Po drugie: ciekawe jak kierownik pociągu "wsadzi" niepełnosprawnego do pociągu, jeśli sam wózek elektryczny (inwalidzki) waży nawet ponad 100kg + waga osoby niepełnosprawnej (w moim "domowym" przypadku to ponad 100 kilogramów). Który kierownik pociągu ma taką "moc" aby podnieść ponad 220 kg ? Może Pudzian i jego koledzy po fachu ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: