Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Port Lotniczy Lublin: Kierunek: zachód i wschód (wideo)

Utworzony przez Katon, 17 września 2013 o 21:52 Powrót do artykułu
Cieszy wiadomość o możliwości połączeń z Wrocławiem. Myślę, ze ograniczanie badań do kierunku lotów Lublinian są stanowczo zbyt wąskie. Trzeba zbadać ich przejazdy (choćby tylko koleją) do dużych miast z lotniskami w Polsce. Zwłaszcza tam, gdzie podróż lądowa trwa ponad 5 godzin (Kraków, Katowice, Poznań, Szczecin, nawet Bydgoszcz). Port Lotniczy Lublin ma jeszcze trochę czasu na dochodowe połączenia na takich kierunkach, zanim odblokuje się izolacja komunikacyjna Lublina w skali kraju. Trzeba też pomysleć o obsłudze przejazdów innych niż tylko weekendowe. Jeśli codzienne połączenia kolejowe są opłacalne, to zastąpienie jednego wagonu niedużym samolotem, w zamian za skrócenie podróży służbowej  też zdobędzie zwolenników, a nawet zachęci innych. Bariery dostępności wewnątrz kraju są ogromne. Proszę o tym pomyśleć.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
przestancie obiecywac a dajcie polaczenie do wroclawia air port lublin port lotniczy wroclaw czekamy od ostatnich obiecanek od 8 stycznia 2013 r to juz za dlugo tracicie pasazerow z dnia na dzien ludzie lataja z warszawy modlina rzeszowa brak polaczenia z berlinem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czekamy na polaczenie z gdanskiem  we wtorki  i czwartki  oraz polaczenie krajowe  lublin---krakow---wroclaw  eurolot
Zaloguj się, aby oddać głos
0
P Krzysztof na tle dziennika z flagą Solidarności ? czy to nie nadużycie ? jaki był jago przebieg Kariery?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to jak to jest - mamy Dyrektora Projektu - Siczek i Dyrektora Lotniska ???? chyba wreszcie powienien być jeden ......
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a od kiedy będą połączenia autobusowe krajowe z innymi miastami, to będzie ogromna szansa na rozwój Lublina, niepowtarzalna okazja promocji miasta i regionu w nowoczesnej Europie, wzrośnie o wiele procent prestiż Lubelszczyzny, rozwój i postęp naszego województwa jest dla "wszystkich bez wyjątku" (jak  mówi mój ukochany fuhrer) impretywem moralnym
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po otwarciu lotniska w Radomu Lubelskie upadnie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a po co do Izraela ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oooo - nowa strona bedzie???? A kto ja robi? Bo nie wiedzialem konkursu zadnego rozpisanego na jej wykonanie? Jakas ustawka jak zwykle
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co do Radomia dla mnie głupota z tym ich lotniskiem skoro do 3 lotnisk odległości są mniejsze niż 150. Jedynie to ratunek dla Świętokrzyskiego.    Co do Lublina ma super potencjał - na Ukrainie nie ma tanich lotów.    Ja bym latała z Lublina, gdyby były połączenia Rzym, ogólnie Włochy i ponad wszystko coś Hiszpańskiego, a tak to muszę jechać do Warszawy vel Krakowa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tak bardzo sie cieszylam ,ze bede mogla po wielu latach przyleciec zza oceanu do lublina .....moze nastepnym razem mi sie uda ;) ,co do izraela to gdyby byla taka mozliwosc to chetnie bym sie wybrala bo z tamtad wszedzie blisko w celach zwiedzania i rekreacjj :) Pozdrawiam ze wschodniej australii
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W Polsce powinno być nie wiecej niż 4 lotniska lokalne + centralne w Warszawie. Lotniska takie jak w Lublinie, a tym bardziej jak w Radomiu nigdy nie powinny powstać ze względu na bliskość innych lotnisk juz istniejących w Rzeszowie i Warszawie.  Te lotniska nigdy nie zarobią bo jest zbyt duże zageszczenie lotnisk w stosunku do pasażerów...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wiadomo,że jest 4 kierunki ,i któryś trzeba wybrać!Ale do społeczeństwa przekazuje się konkrety ,a nie kit.To,że polskie lotniska będą zapleczem pasażerow dla lotnisk niemieckich,to już było wiadomo od czasu kiedy rządził Miller,bo tak się dogadali z ówczesnym kanclerzem Schrederem.Pierwszą decyzją Millera było niedopuszczenie do otwarcia największego w Europie lotniska w Białej Podlaskiej,skąd mogły latać samoloty do Australii ,Chin i Kanady.Niestety układy.Pozostałe lotniska w Polsce jak budowano to tak małe,aby nie mogły lądować i startować samoloty dalekiego zasięgu,najlepiej tylko do Frankfurtu.Tak nas zdrajcy przy pomocy UE sprzedają krok po kroku.Świdnik jest kopciuszkiem,skąd mogą latać samoloty w obrębie Europy i tylko samoloty osobowe.Chcieć rozbudować lotnisko to trzeba miasto zlikwidować.Przyznaję rację PSL-owcom ,ktorzy chcieli budować lotnisko w Niedźwiadzie,ale sitwie PO-PIS to nie pasowało! Myślę,że prezes powinien najpierw wybrać kierunek:rozum i przekazywać społeczeństwu fakty ,a nie zachcianki!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Paryz !!! pomyslcie o Payzu przynajmnie jeden lot w tygodniu !!!!! Na pewno wiecej bedzie chetnych niz na Izrael  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Też czekam na Rzym.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W Polsce powinno być nie wiecej niż 4 lotniska lokalne + centralne w Warszawie. Lotniska takie jak w Lublinie, a tym bardziej jak w Radomiu nigdy nie powinny powstać ze względu na bliskość innych lotnisk juz istniejących w Rzeszowie i Warszawie.  Te lotniska nigdy nie zarobią bo jest zbyt duże zageszczenie lotnisk w stosunku do pasażerów...
nie rozumiesz swiata ktory cie otacza.drogi tez na siebie nie zarobia a mimo wszystko sie je buduje.lotnisko czy porzadna ekspresowka to magnes dla inwestorow oraz czynnik rozwoju.zobacz co stalo sie w rzeszowie od kiedy maja lotnisko i prawie skonczona autostrade do krakowa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pomyślcie proszę o Paryżu, Rzymie i Barcelonie, chociaż raz w tygodniu! :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wiadomo,że jest 4 kierunki ,i któryś trzeba wybrać!Ale do społeczeństwa przekazuje się konkrety ,a nie kit.To,że polskie lotniska będą zapleczem pasażerow dla lotnisk niemieckich,to już było wiadomo od czasu kiedy rządził Miller,bo tak się dogadali z ówczesnym kanclerzem Schrederem.Pierwszą decyzją Millera było niedopuszczenie do otwarcia największego w Europie lotniska w Białej Podlaskiej,skąd mogły latać samoloty do Australii ,Chin i Kanady.Niestety układy.Pozostałe lotniska w Polsce jak budowano to tak małe,aby nie mogły lądować i startować samoloty dalekiego zasięgu,najlepiej tylko do Frankfurtu.Tak nas zdrajcy przy pomocy UE sprzedają krok po kroku.Świdnik jest kopciuszkiem,skąd mogą latać samoloty w obrębie Europy i tylko samoloty osobowe.Chcieć rozbudować lotnisko to trzeba miasto zlikwidować.Przyznaję rację PSL-owcom ,ktorzy chcieli budować lotnisko w Niedźwiadzie,ale sitwie PO-PIS to nie pasowało! Myślę,że prezes powinien najpierw wybrać kierunek:rozum i przekazywać społeczeństwu fakty ,a nie zachcianki!!!
    Nie gadaj! W Białej miało powstac lotnisko wieksze niż we Frankfurcie???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dania !!!!! (arhus,billund) duzo osob mieszka w danii i napewno duzo korzystalo by z takiego polaczenia szczegolnie loty w piatek i niedziele :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po otwarciu lotniska w Radomu Lubelskie upadnie
Koń by się uśmiał.Kolejna metropolia Radom
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: