Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Port Lotniczy Lublin: Kierunek: zachód i wschód (wideo)

Utworzony przez Katon, 17 września 2013 r. o 21:52 Powrót do artykułu
nie rozumiesz swiata ktory cie otacza.drogi tez na siebie nie zarobia a mimo wszystko sie je buduje.lotnisko czy porzadna ekspresowka to magnes dla inwestorow oraz czynnik rozwoju.zobacz co stalo sie w rzeszowie od kiedy maja lotnisko i prawie skonczona autostrade do krakowa.
co się stało?a na serio:jeżeli taki Rzeszów ma lotnisko to tym bardziej Lublin powinien mieć.Z tym że ten cudowny Rzeszów jednak nie ma rentownego lotniska.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
!!!!!!!!!Madrid!!!!!! :(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
---OCZEKUJEMY  NA  ODPOWIEDZI  WCZEŚNIEJ  ZADA NYCH  PYTAŃ  NA  FORUM  DYSKUSYJNYM---------       Panie  Prezesie , tylko  konkrety  bo  bredni  już  mamy   DOSYĆ !.   ILE  MILIONÓW  POBRANO  Z  PODATKÓW WOJEWÓDZTWA  I  ILE  PODATKÓW  MIASTA  LUBLINA? .    JAKI  FAKTYCZNIE  KOSZT  BUDOWY  LOT NISKA  I  ILE  MILIONÓW  ZOSTAŁO  Z  NADWYŻKI ? .  Nadwyżka  być  musiała, bo  lotnisko  posiada  bardzo  niski  standard !.  GDZIE   SĄ   MILIONY  Z  NADWYŻKI  BUDOWY "BUBLA"  LOTNISKA ? .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedy doczekamy się lotów do SZWECJI ? :(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zabawne jak ludzie piszą posty "kiedy loty do...?" Wtedy gdy będą rentowne. W całym interesie chodzi o to żeby się opłacało. Loty do Izraela mogą się opłacać dzięki bliskości Majdanka do którego przybywają duże grupy ludzi właśnie z Izraela. Włochy też mogą mieć sens ze względu na sporą liczbę Włochów którzy pracują w Wgusta-Westland PZL Świdnik. Nie ma natomiast sensu strona w esperanto... Kto to wymyślił? Przecież ten język jest jakiś bezsensownym wymysłem humanistów, którzy się chyba bardzo nudzili. Jeśli ktoś już zna język obcy to nie jest to w miażdżącej większości esperanto a angielski. Jak dla mnie pieniądze wyrzucone w błoto.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie gadaj! W Białej miało powstac lotnisko wieksze niż we Frankfurcie???
  Wreszcie coś mądrego napisałaś. A gdzie wizerunek Edith Piaf? Twój fan.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co do Radomia dla mnie głupota z tym ich lotniskiem skoro do 3 lotnisk odległości są mniejsze niż 150. Jedynie to ratunek dla Świętokrzyskiego.    Co do Lublina ma super potencjał - na Ukrainie nie ma tanich lotów.    Ja bym latała z Lublina, gdyby były połączenia Rzym, ogólnie Włochy i ponad wszystko coś Hiszpańskiego, a tak to muszę jechać do Warszawy vel Krakowa.
Przeciez prezesik powiedzial ze Rzym bedzie ale ........... pozniej czyli nie wiadomo kiedy i raczej nie szybko.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
internauta Jozef  wpis nr 13 napisał całą prawdę  o lotniskach Lublina ,Białej Podlaski czy niedoszłej Niedżwiada  .Miler takk podpisał w Unii    Europejskiej aby poza Warszawą i 4 większtymi  Wrocław .Kraków ,Poznań Gdańsk  lotniskami  lokalny były TŁEM .Śmietankę  spijają Niemcy i stolica w uzyskiwaniu zysku z portów lotniczych
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
internauta Jozef  wpis nr 13 napisał całą prawdę  o lotniskach Lublina ,Białej Podlaski czy niedoszłej Niedżwiada  .Miler takk podpisał w Unii    Europejskiej aby poza Warszawą i 4 większtymi  Wrocław .Kraków ,Poznań Gdańsk  lotniskami  lokalny były TŁEM .Śmietankę  spijają Niemcy i stolica w uzyskiwaniu zysku z portów lotniczych
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pierwszą decyzją Millera było niedopuszczenie do otwarcia największego w Europie lotniska w Białej Podlaskiej,skąd mogły latać samoloty do Australii ,Chin i Kanady. Pozostałe lotniska w Polsce jak budowano to tak małe,aby nie mogły lądować i startować samoloty dalekiego zasięgu,najlepiej tylko do Frankfurtu. Świdnik jest kopciuszkiem,skąd mogą latać samoloty w obrębie Europy i tylko samoloty osobowe.
  1. Zasięg lotniska w Świdniku to 4 tysiące km .... starczy nawet na Północną Afrykę i bliską Azję. 2. Lotniska o dużym zasięgu w Polsce nie są potrzebne nikomu, bo Polacy nie maja kasy na latanie. 3. Np. bezpośrednio do USA są regularne non-stop loty TYLKO z Okęcia, bo z Krakowa i z Rzeszowa są czasem zawieszane z powodu braku klienteli. Loty do Chin i Kanady to mrzonka, bo nawet LOT często odwołuje rejsy w tamte strony. Zbierz samolot ze Świdnika z chętnymi, he he. 4. Dlaczego ze Świdnika po 9 miesiącach od otwarcia lotniska mamy tylko 3 regularne trasy (Dublin, Londyn, Oslo) ? BO JESTEŚMY NAJBIEDNIEJSZYM REGIONEM W UE I ŻADNA LINIA LOTNICZA (BIZNES PRYWATNY) NIE BĘDZIE RYZYKOWAŁA OTWARCIA TRASY, ŻEBY WOZIĆ POWIETRZE.   5. Z Europy do Australii (bezpośrednio) nie lata żaden samolot na świecie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ALE ILE TO LOTNISKO WYPOMPOWUJE Z KIESZENI PODATNIKA  I KTO ODPOWIADA ZA PONOSZONE STRATY SIE NIE DOWIADUJEMY.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,14622032,Prezes__Lotnisko_zarobi__gdy_bedzie_milion_pasazerow.html#TRrelSST   " Krzysztof Wójtowicz, prezes Portu Lotniczego Lublin :   Nie ma szans, by w najbliższym czasie lotnisko zaczęło na siebie zarabiać. Do końca roku obsłuży do 200 tysięcy pasażerów, w przyszłym według prognoz do 300 tysięcy. Rentowność lotnisk, takiej klasy, jak nasze zaczyna się od poziomu obsłużenia miliona pasażerów rocznie".  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...