Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Port lotniczy,Głupota czy chamstwo.?

Utworzony przez polak, 9 listopada 2013 r. o 17:18
Kto przyjmie odpowiedzialność za chamskie działanie personelu Portu Lotniczego Lublin,którego kierownictwo i personel jest z Lublina Dzisiaj lotem do Dublina w odwiedziny udała się mieszkanka Świdnika.Pierwszy raz. Nikt z obsługilotniska nie pomógł i nie pokierował. Kontrola osobista łacznie ze zdejmowaniem odzieży i butów..SZok wstyd i poniżenia. Czy procedury  bezpieczeństwa to widzimisię  bezmyślnych gówniarzy zatrudnionych nie z powodu ich fachwości i inteligencji lecz znajomości . Kulturę,informację tworzą ludzie ,a nie portal.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kontrola bezpieczeństwa połączona ze zdejmowaniem odzieży i butów to standard na wszystkich lotniskach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
facio chyba nigdy nie leciałeś samolotem po 11 września 2001. W USA dodatkowo oglądają twojego fi***a na prześwietleniu. Ręce nad głową, rewizja KAZDEGO. Buty na taśmę. Więc nie skarż się. to nie przejazd trolejbusem. Przykro, ale ze zrozumieniem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziękuję za informację,żechamstwo to standart. Przypominam,że personel lotniska ma obowiązek udzielenia informwcji i pomocy  osobom pierszy raz korzyystających ..  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale co jest dla Ciebie chamstwem? Standardowe procedury bezpieczeństwa na lotnisku? Nie rozumiem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No właśnie.Falkatka nie rozumie,a wie najlepiej. Procedury bezpieczeństwa nie można mylić z nadgorliwością i indolencją. Przypominam,że pasażer i jego bezpieczeństwo jest najważniejsze.On za to płaci. Traktowanie pasażera  jak śmiecia swiadczy o braku profesjalizmu,nagdorliwaści i arogancji. Nie lubię być pouczany przez  osoby ,które nie rozumią pisanego tekstu i piszą wybiórczo. Cieszę się z lotniska,a jego obsługa powinna bardziej taktowna.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...