Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Port lotniczy,Głupota czy chamstwo.?

Utworzony przez polak, 9 listopada 2013 o 17:18
Kto przyjmie odpowiedzialność za chamskie działanie personelu Portu Lotniczego Lublin,którego kierownictwo i personel jest z Lublina Dzisiaj lotem do Dublina w odwiedziny udała się mieszkanka Świdnika.Pierwszy raz. Nikt z obsługilotniska nie pomógł i nie pokierował. Kontrola osobista łacznie ze zdejmowaniem odzieży i butów..SZok wstyd i poniżenia. Czy procedury  bezpieczeństwa to widzimisię  bezmyślnych gówniarzy zatrudnionych nie z powodu ich fachwości i inteligencji lecz znajomości . Kulturę,informację tworzą ludzie ,a nie portal.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kontrola bezpieczeństwa połączona ze zdejmowaniem odzieży i butów to standard na wszystkich lotniskach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
facio chyba nigdy nie leciałeś samolotem po 11 września 2001. W USA dodatkowo oglądają twojego fi***a na prześwietleniu. Ręce nad głową, rewizja KAZDEGO. Buty na taśmę. Więc nie skarż się. to nie przejazd trolejbusem. Przykro, ale ze zrozumieniem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dziękuję za informację,żechamstwo to standart. Przypominam,że personel lotniska ma obowiązek udzielenia informwcji i pomocy  osobom pierszy raz korzyystających ..  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale co jest dla Ciebie chamstwem? Standardowe procedury bezpieczeństwa na lotnisku? Nie rozumiem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No właśnie.Falkatka nie rozumie,a wie najlepiej. Procedury bezpieczeństwa nie można mylić z nadgorliwością i indolencją. Przypominam,że pasażer i jego bezpieczeństwo jest najważniejsze.On za to płaci. Traktowanie pasażera  jak śmiecia swiadczy o braku profesjalizmu,nagdorliwaści i arogancji. Nie lubię być pouczany przez  osoby ,które nie rozumią pisanego tekstu i piszą wybiórczo. Cieszę się z lotniska,a jego obsługa powinna bardziej taktowna.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: