Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Dlaczego mnie to nie dziwi? Bo to Lublin. Kto za to zapłaci: ja, my, mieszkańcy. Kto jest najbardziej zadowolony? Urzędnicy bo mają zajęcie, dobrą pensję i poczucie dobrze wykonanej roboty.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Temu Panu od kiosków w pomarańczowym aucie to dawno odebrałbym prawo jakiego kolwiek głosu w tej sprawie. Dość mam czekania przy okienku aż jaśnie pani zrobi ksero całej książki. Albo kiosk dla ludzi albo punkt ksero. Gdzie można złożyć skargę na takiego przedsiębiorcę, wie ktoś?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Rozrywka i kultura w Lublinie   http://pulsmiast.pl/pl/lublin/artykuly/index.html
Zaloguj się, aby oddać głos
0
bezmiar głupoty naszych kochanych urzędników po prostu mnie przeraża,. zero myslenia.... ale skoro to za cudze pieniądze to dlaczego nie mozna sie pobawic, i tak mieszkańcy Lublina za wszystko zaplacą.....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kioskarka pracująca obok przystanku Spadochroniarzy 01 z miejskiej propozycji nie skorzystała. Uznała, że nie chce się przenosić. Dlatego ZTM każe przenieść nowy kiosk, po to by nie odbierał klientów staremu. – Dla tej pani ta działalność to jedyne źródło dochodu – wyjaśnia Góźdź.   Akurat tej pani to mi nie żal. Dojeżdżam z tego przystanku do pracy i kilka razy chciałem przed rano kupić bilet na autobus - nigdy w tym kiosku go nie było. Teraz jak nie mam biletu, to  - przechodzę przez ulicę Spadochroniarzy - kupuję bilet w kiosku przy przystanku Spadochroniarzy 02 - przechodzę z powrotem przez Spadochroniarzy - przehodzę przez Aleje Racławickie - czekam na trolejbus Kilka razy zdarzyło się, że w trakcie wyprawy po bilet trolejbus mi "uciekł" i musiałem czekać na następny.   W kiosku przy Spadochroniarzy 02 bilety zawsze są, natomiast przy Spadochroniarzy 01 nigdy,
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mając takie doświadczenia i odrobinę zdolności przewidywania zadbał bym o to aby posiadać pewien zapas biletów i oszczędzić sobie podobnych sytuacji.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mając takie doświadczenia i odrobinę zdolności przewidywania zadbał bym o to aby posiadać pewien zapas biletów i oszczędzić sobie podobnych sytuacji.   Staram się chodzić do pracy na piechotę - dla zdrowia i oszczędności oraz nie trzymać biletów w portfelu by "nie kusiły". Czasami jednak - najczęściej z powodu złej pogody nie ma innego wyjścia jak jechać trolejbusem. Sytuacja, w której kiosk przy przystanku nie sprzedaje biletów jest dla mnie dziwna. Dziwię się, że ZTM idzie tej pani "na rękę". Ja w każdym razie już tam nic nie kupuję.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
przy Tysiąclecia mamy pięć punktów, w których można kupić bilety: stary kiosk, kilkanaście metrów od przystanku, nowy, wybudowany coś koło roku-dwóch lat temu, kiosk postawiony przez ZTM (co już daje trzy kioski) oraz panią w czerwonym samochodziku i biletomat.  moim zdaniem sytuacja ta jest kompletnie bezsensowna, bo pomimo dużego ruchu na tym przystanku nie ma potrzeby stawiania aż pięciu punktów, kiedy są przystanki, gdzie nie ma w ogóle możliwości kupna biletu! 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
no przecież wytłumaczyła że z unijnych czyli za darmo, czyż nie?   a potem się dziwią jedni z drugimi, że ludzie wspólnej własności nie szanuja
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: