Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
cóż, chyba policja jest już C6C3Aczdesperowana i bezradna.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Każda możliwośc jest i powinna być brana pod uwagę. Policja na całym świecie korzysta z pomocy jasnowidzów, problem w tym, ze nie każda osoba nazywająca siebie jasnowidzem posiada te zdolności. Większość to oszuści.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jak by sie zwrocili o pomoc do PANA KRZYSZTOFA JACKOWSKIEGO to z pewnościa on by pomogl w sprawie we wróżnki nie ma co za bardzo wierzyc
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ktos pisal na forum, ze zwracali sie do Jackowskiego. Malo, ze nie pomogl to w przeciwienstwie do innych byl nieuprzejmy i wzial za to kase.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Sprawa jest naprawdę tajemnicza. Trzeba tą sprawę mocno nagłośnić na całą Polskę. Słyszałem - być może to plotki że rodzina korzysta z pomocy wróżbitów, niech nagłośni tą sprawę do programu UWAGA, Super wizjer TVN itp. być może ich dziennikarze dotrą do czegoś więcej niż Policja. Nie wiem jaka jest kwestia finansowa rodziców, ale zgłosił bym tą sprawę do Rutkowskiego. Oglądałem kiedyś w tv podobny przypadek, zaginął wnuczek, sprawa była beznadziejna, ale odkrył niestety drastyczną prawdę a sprawca się przyznał. 600-007-007 biuro Rutkowski.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
te 50 tysięcy co mają przypaść osobie co wskaże miejsce pobytu Marka rzeczywiście mogą sie przydać na dobrych jasnowidzów. skoro się zgłaszają to moze coś widzą. w końcu są ludzie co widzą to czego inni nie zobaczą. można w to wierzyć albo i nie ale skoro oni są to widać potrafią pomóc. za nic nie robienie w końcu napewno kasy nei wezmą. mam nadzieje, ze szybko rozwiąze się ta sprawa i marek wróci do domu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy ktoś może mi podać przykad, że wróżka albo jakiś inny pajac wskazal miejsce pobytu osoby zaginionej? Bo ja oprócz rewelacji o pomocy jasnych widzów nie mogę znaleźć takiego przykladu. Natomiast przypadków pobierania kasy za tę "pomoc" jest wiele.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Moja hipotetyczna wersja jest taka: W nocy 18-stego marca ( 1-wsza w nocy,środa ) , Marka potrącił samochód w okolicy ul. Pagi. Kierowca i pasazerowie się przestraszyli i wsadzili chlopaka do samochodu.Kierowca był pijany/nie miał prawa jazdy/obcokrajowiec bez prawa pobytu/ itp.itd. zabrali chłopaka ze sobą.Dojechali w okolice Białej Podlaskiej i zatrzymał ich patrol.Zdołali uciec policji i ich szukają. Dziennik Wschodni z dn. 19. marca : W środę w Przewłoce pod Parczewem podczas kontroli drogowej policjant zabrał kierowcy narodowości cygańskiej kluczyki. Kontrolowany nie chciał podać swoich danych osobowych. Wtedy wspomniana grupa zaczęła szarpać policjanta, chwilę później jeden z napastników sięgnął po gaz i rozpylił go w stronę funkcjonariusza. Chwilę później Romowie uciekli. Mężczyźni poruszali się oplem vectrą koloru granatowego. Szuka ich kilka jednostek policji.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Yang np. Krzysztof Jackowski. Ma dużą dokumentację od policji w sprawach zaginięć etc. typu podziękowania za trafne wskazanie miejsca pobytu itd itd.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
yang napisał:
Czy ktoś może mi podać przykad, że wróżka albo jakiś inny pajac wskazal miejsce pobytu osoby zaginionej? Bo ja oprócz rewelacji o pomocy jasnych widzów nie mogę znaleźć takiego przykladu. Natomiast przypadków pobierania kasy za tę "pomoc" jest wiele.
Chłopie to jeszcze mało wiesz, i nie sądzę aby szanujący się jasnowidz wzioł chociarz grosz od rodziny w takiej sytuacji, a policja chociarz dzięki temu ma punkt zaczepienia nawet jak informacje są błędne chyba lepiej tak szukać a jeżeli nic nie robić. A ja znam sytuację że wróżka powtarzam wróżka nie jasnowidz przyczyniła się do znalezienia dobytku zrabowanego z mieszkania taka Pani kolo Kraśnika miejscowości nie pamiętam, a tonący zawsze chwyta się brzytwy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jeronimo napisał:
Moja hipotetyczna wersja jest taka: W nocy 18-stego marca ( 1-wsza w nocy,środa ) , Marka potrącił samochód w okolicy ul. Pagi. Kierowca i pasazerowie się przestraszyli i wsadzili chlopaka do samochodu.Kierowca był pijany/nie miał prawa jazdy/obcokrajowiec bez prawa pobytu/ itp.itd. zabrali chłopaka ze sobą.Dojechali w okolice Białej Podlaskiej i zatrzymał ich patrol.Zdołali uciec policji i ich szukają. Dziennik Wschodni z dn. 19. marca : W środę w Przewłoce pod Parczewem podczas kontroli drogowej policjant zabrał kierowcy narodowości cygańskiej kluczyki. Kontrolowany nie chciał podać swoich danych osobowych. Wtedy wspomniana grupa zaczęła szarpać policjanta, chwilę później jeden z napastników sięgnął po gaz i rozpylił go w stronę funkcjonariusza. Chwilę później Romowie uciekli. Mężczyźni poruszali się oplem vectrą koloru granatowego. Szuka ich kilka jednostek policji.
Kolego mogło tak być ale sądzisz że nikt by nie usłyszał jakiegoś chuku odgłosu wypadku może krzyku mimo że noc a posatym jakiś slad by został który by kogoś zastanowił np.krewstrzęp ubrania ale rożne rzeczy się zdarzają może i masz racje chociarz wątpię aby go wiezli aż gdzieś pod Parczew czy Białą to kawal drogi jest ryzyko kontroli drogowej napewno by policjantów zainteresowalo jakas plama krwi lub pokrwawione ubranie a wątpię aby się nie poplamiłe przenosząc ciało ale może się mylę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie znam takiego przypadku, ale skoro policja korzysta z tego typu rad tzn ze chcoiaz raz pomoc jasnowidza sie przydała . Jesli jest chcoiaz 1% szans ze wizyta u jasnowidza moze pomoc to nie rezygnowalabym z niej. Cała ta sprawa zaginiecia jest dla mnie strasznie dziwna, nie moge sobie wyobrazic, jak to jest mozliwe ze człwoiek tak po prostu ginie bez śladu, jakby sie rozpłynał. Bardzo czesto chodze ta sama trasa, i przeraza mnie mysl ze rownie dobrze moglo mi i wielu innym osobom przytrafic sie cos podobnego. Od dawna wiedzialam ze Lublin nie jest najbezpieczniejszym miastem, jest tu swego rodzaju "element" (zreszta jak w kazdym wiekszym miescie) ale nie dochodzilo to do mojej swiadomosci. To zaginiecie otworzyło mi oczy, staram sie byc ostrozniejsza, dawniej nie mialam najmniejszych problemow zeby isc poznym wieczorem samaprzez park akademicki przy glebokiej, a teraz za nic na swiecie nie bede nawet probowac. Wole juz odżalowac na ta taksówke.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
może być tak, ze go zabrali oni, mógł zabrać go ktoś inny ale ta wersja wygląda dość realistycznie, bo dobrze się bronili. na pewno zabrali go przecież samochodem. na rękach nikt go nie niósł przecież. ludzie w szoku mogą wieźć nie wiadomo jak daleko. często przestępcy wpadają w dość nietypowych sytuacjach i tak mogło byc
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Katolików często nazywa się oszołomami ale już korzystanie z usług wróżbitów, jasnowidzów itp., ku mojemu zdziwieniu, wielu ludzi nie tylko na tym forum uważa za coś normalnego. Po pierwsze realne możliwości takich "czarowników" są zapewne zerowe. Po drugie, nawet jeśli i oni mają umiejętności nadprzyrodzone, to trzeba wiedzieć, że nie od Boga, lecz szatana najprawdopodobniej pochodzą. A szatan dobrego dla człowieka nie chce. Nawet jeśli komuś daje umiejętność robienia rzeczy dla zwykłych ludzi niemożliwych, to dobrze na tym raczej nikt nie wyjdzie. Tak więc dajcie spokój z wróżkami i jasnowidzami, bo cała sprawa oprócz oczywistego dramatu zaginięcia chłopaka przyniesie jeszcze innym ludziom dodatkowe szkody wynikłe z korzystaniania z usług ww. osób.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i moim zdaniem policja mogłaby poszukać na monitoringu tego samochodu.to by mogło dużo wyjaśnić. przestępcy nie mogą być bardziej przebiegli od policji
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Anty-dres napisał:
Katolików często nazywa się oszołomami ale już korzystanie z usług wróżbitów, jasnowidzów itp., ku mojemu zdziwieniu, wielu ludzi nie tylko na tym forum uważa za coś normalnego. Po pierwsze realne możliwości takich "czarowników" są zapewne zerowe. Po drugie, nawet jeśli i oni mają umiejętności nadprzyrodzone, to trzeba wiedzieć, że nie od Boga, lecz szatana najprawdopodobniej pochodzą. A szatan dobrego dla człowieka nie chce. Nawet jeśli komuś daje umiejętność robienia rzeczy dla zwykłych ludzi niemożliwych, to dobrze na tym raczej nikt nie wyjdzie. Tak więc dajcie spokój z wróżkami i jasnowidzami, bo cała sprawa oprócz oczywistego dramatu zaginięcia chłopaka przyniesie jeszcze innym ludziom dodatkowe szkody wynikłe z korzystaniania z usług ww. osób.
wlaśnie prawdziwy jasnowidz ma dar od Boga, wróżbita i kłamca nie zabardzo. a skąd mozesz wiedzieć kto ma dar a kto nie.to się okaże jak któryś pomoże
Zaloguj się, aby oddać głos
0
mam nadzieje ze policja sprawdzi to co napisal ten bioenergoterapeuta, moze to nie prawda ale policja nie powinna tego zlekcewarzyc tylko z tego względu ze to (moze)jakis kolejny naciągacz bo moze rzeczywiscie ta osoba sie nie myli, tzn chcialabym zeby tak bylo.To jest straszne wiedziec ze stało sie to koledze z ławki przez dziewiec lat i wspólnych zabaw w dziecinstwie:)nie moze sie nie dnalezc
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W tej sprawie jakikolwiek środek transportu na pewno odegrał choćby niewielką rolę. Bo niemożliwym jest, że człowiek ginie tak po prostu, w tajemniczych do tego okolicznościach, i żaden najmniejszy nawet ślad po nim nie zostaje. Tym bardziej, że światła samochodu, jak i samochód pojawiają się na jednym z nagrań. Nie sądzę, że jest to przypadek, tym bardziej, że prawdopodobnie ten właśnie samochód skierował się w tę samą stronę, co Marek. I zaraz tam ślad po Marku się urywa. Wersja z wypadkiem nadal jest najbardziej prawdopodobna, jednak ja mam nadzieję, że Marek jest cały i zdrowy i dopóki nic się nie wyjaśni będę w to wierzyć. Poza tym jestem przerażona, że w takich sprawach często liczą się głównie pieniądze, i że często to właśnie one motywują kogokolwiek do zgłoszenia się na policję. A przecież zaginął CZŁOWIEK, taki, jak my wszyscy! Ludzie powinni pomagać w czynie społecznym, jako, że sami tymi ludźmi są. P.S. A co do bezpieczeństwa, nie tylko w okolicach miasteczka akad., ale w całym mieście... Ktoś, kto ma władzę, uprawnienia, etc. w końcu powinien ruszyć, za przeproszeniem tyłek, i zająć się tym zanim takie przypadki zaczną być codziennością. Lepszy monitoring, ciut więcej patroli, od których policja na pewno nie zbiednieje i szereg innych drobnych działań, a będzie lepiej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie jestem jasnowidzem, ale sądze że on nadal żyję. Gdzieś było podane że szukał swoich korzeni i był z kimś umówiony. Czy policja sprawdziła ten wątek? Może ktoś go chciał jakoś wykorzystać, podał sie za dalekiego krewnego, a Marek może wysłał swoje zdjęcie, jakiś opis i może to jakoś się łączy, a może nie? Tu wszystko jest dziwne...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nbm napisał:
Nie jestem jasnowidzem, ale sądze że on nadal żyję. Gdzieś było podane że szukał swoich korzeni i był z kimś umówiony. Czy policja sprawdziła ten wątek? Może ktoś go chciał jakoś wykorzystać, podał sie za dalekiego krewnego, a Marek może wysłał swoje zdjęcie, jakiś opis i może to jakoś się łączy, a może nie? Tu wszystko jest dziwne...
Dokładnie. Tak samo z tym, że wszystko jest dziwne, ale fakt, faktem, że jaki wątek się nie pojawia, to wszystko jest podejrzane. Przerażające.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: