Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Powstanie nowy wariant zmian na ul. Sowińskiego

Utworzony przez jak, 21 marca 2014 r. o 14:36 Powrót do artykułu
Kiedy w końcu będzie zrobiona ulica Skowronkowa w Lublinie. Powstają tam nowe osiedla i domy, ludzie chodzą po błocie. Skandal
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
TYLKO PROSZĘ O KŁADKI DLA PIESZYCH W OKOLICY UMCSu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dobrze że w końcu ktoś mądrze wyrzucił z projektu te nieszczęsne buspasy i ściezki rowerowe.... Szkoda tylko że na Jana Pawła musimy się męczyć z tym "udogodnieniem", te buspasy to jakas porażka, mam wrażenie że poprawiły jedynie statystykę posiadania ich przez miasto Lublin bo nie służą zupełnie do niczego a jedynie korkują rondo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy ratusz nie mógł już na początku zaprojektować tak aby zostały i drzewa, i była 4 pasmowa ulica? Tylko od razu ludziom narzucić psychodeliczny projekt, który nie ma w ogóle w rzeczywistości racji bytu?   Miasto musi mieć i zieleń (choć niektórzy spod Lublina uważają inaczej i nie powinni decydować o Lublinie), i odpowiednie drogi oraz skuteczna komunikacja miejska. Wszystko da się pogodzić, tylko trzeba chęci! 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro tak mozna zmieniac koncepcje to moze mozna tez przestawić te drogi przy IKEI zeby wreszcie powstała.   Chcemy IKEI panie Prezydencie!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rozwiązania połowiczne pomimo wyłożonych środków finansowych nigdy nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Nawet o przeciętnej wiedzy drogowiec wie, że o przepustowości ulicy decyduje przepustowość położonych w jej ciągu skrzyżowań. Wszyscy wiedzą, że gruntowna przebudowa ważnej ulicy to koszmar użytkowników, budowniczych i duże wydatki, także koszty społeczne (użytkowników) których nikt nie liczy. Lepiej więc jeśli coś się robi, to raz a dobrze, z perspektywą wieloletniego użytkowania. Błędy planistyczne w latach ubiegłych (uczynienie z Sowińskiego arterii przelotowej pomimo, że dzieli części dydaktyczne uczelni od zaplecza socjalnego) powoduje obecny ból głowy. Tunel za drogi? Zgoda, ale przecież można wybudować wiadukt w ciągu Racławickich, a ulice Sowińskiego, Poniatowskiego poprowadzić dołem. Popiełuszki na skrzyżowaniu z Poniatowskiego zamknąć, umożliwiając tyko prawoskręty. Można i trzeba całkowicie w innym poziomie na skrzyżowaniu Sowińskiego Radziszewskiego poprowadzić ruch pieszy, eliminując go z jezdni. W drugim etapie zabrać się za skrzyżowanie Głęboka, Sowińskiego i Filaretów. Jeśli obecnie brak pieniędzy, odwlec przebudowę o dwa, trzy lata. Gorzej niż teraz nie będzie. O niedoskonałości kocepcyjnego myślenia w obrębie MZDiM niech świadczy fakt, że np nie spostrzegli konieczności modernizacji (przeprojektowania) całego oznakowania informacyjnego (drogowskazy wszelkiego typu) na terenie miasta w związku z budową obwodnicy Lublina i lotniska. O tym ostatnim zaponiała chyba także GDDKiA. A to będzie kosztowało o czym Ratusz dotychczas nie wie. Bo skąd? Wracając do wątku Sowińskiego; biura projektowe w obliczu złej koniunktury realizują zadania nawet wbrew etyce zawodowej, byle utrzymać się na rynku. I tu wielka rola zamawiających projekty. Wiedzieć czego się chce w oparciu o empiryczne badania ruchu i jego prognozowanie, a nie chciejstwo tego czy innego, choćby ważnego urzędnika.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy Żuk potrafi choć odrobinę myśleć ?? Jeśli autobus ma 2,55m za z lusterkami 3,o m to jak ma sie zmiescić na pasie o szer 3,O ? Czy nami rządzą  POłgłowki ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy Żuk potrafi choć odrobinę myśleć ?? Jeśli autobus ma 2,55m za z lusterkami 3,o m to jak ma sie zmiescić na pasie o szer 3,O ? Czy nami rządzą  POłgłowki ?
  Czasem lepiej zamilknąć i wydać się głupim, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda tunelu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co kupujecie autobusy przegubowe skoro nie ma dla nich jezdni i odpowiednio długich zatok przystankowych. Absurdy panów teoretyków! Brawo Żuk!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...