Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Powstanie nowy wariant zmian na ul. Sowińskiego

Utworzony przez jak, 21 marca 2014 o 14:36 Powrót do artykułu
Kiedy w końcu będzie zrobiona ulica Skowronkowa w Lublinie. Powstają tam nowe osiedla i domy, ludzie chodzą po błocie. Skandal
Zaloguj się, aby oddać głos
0
TYLKO PROSZĘ O KŁADKI DLA PIESZYCH W OKOLICY UMCSu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dobrze że w końcu ktoś mądrze wyrzucił z projektu te nieszczęsne buspasy i ściezki rowerowe.... Szkoda tylko że na Jana Pawła musimy się męczyć z tym "udogodnieniem", te buspasy to jakas porażka, mam wrażenie że poprawiły jedynie statystykę posiadania ich przez miasto Lublin bo nie służą zupełnie do niczego a jedynie korkują rondo.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy ratusz nie mógł już na początku zaprojektować tak aby zostały i drzewa, i była 4 pasmowa ulica? Tylko od razu ludziom narzucić psychodeliczny projekt, który nie ma w ogóle w rzeczywistości racji bytu?   Miasto musi mieć i zieleń (choć niektórzy spod Lublina uważają inaczej i nie powinni decydować o Lublinie), i odpowiednie drogi oraz skuteczna komunikacja miejska. Wszystko da się pogodzić, tylko trzeba chęci! 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Skoro tak mozna zmieniac koncepcje to moze mozna tez przestawić te drogi przy IKEI zeby wreszcie powstała.   Chcemy IKEI panie Prezydencie!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Rozwiązania połowiczne pomimo wyłożonych środków finansowych nigdy nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Nawet o przeciętnej wiedzy drogowiec wie, że o przepustowości ulicy decyduje przepustowość położonych w jej ciągu skrzyżowań. Wszyscy wiedzą, że gruntowna przebudowa ważnej ulicy to koszmar użytkowników, budowniczych i duże wydatki, także koszty społeczne (użytkowników) których nikt nie liczy. Lepiej więc jeśli coś się robi, to raz a dobrze, z perspektywą wieloletniego użytkowania. Błędy planistyczne w latach ubiegłych (uczynienie z Sowińskiego arterii przelotowej pomimo, że dzieli części dydaktyczne uczelni od zaplecza socjalnego) powoduje obecny ból głowy. Tunel za drogi? Zgoda, ale przecież można wybudować wiadukt w ciągu Racławickich, a ulice Sowińskiego, Poniatowskiego poprowadzić dołem. Popiełuszki na skrzyżowaniu z Poniatowskiego zamknąć, umożliwiając tyko prawoskręty. Można i trzeba całkowicie w innym poziomie na skrzyżowaniu Sowińskiego Radziszewskiego poprowadzić ruch pieszy, eliminując go z jezdni. W drugim etapie zabrać się za skrzyżowanie Głęboka, Sowińskiego i Filaretów. Jeśli obecnie brak pieniędzy, odwlec przebudowę o dwa, trzy lata. Gorzej niż teraz nie będzie. O niedoskonałości kocepcyjnego myślenia w obrębie MZDiM niech świadczy fakt, że np nie spostrzegli konieczności modernizacji (przeprojektowania) całego oznakowania informacyjnego (drogowskazy wszelkiego typu) na terenie miasta w związku z budową obwodnicy Lublina i lotniska. O tym ostatnim zaponiała chyba także GDDKiA. A to będzie kosztowało o czym Ratusz dotychczas nie wie. Bo skąd? Wracając do wątku Sowińskiego; biura projektowe w obliczu złej koniunktury realizują zadania nawet wbrew etyce zawodowej, byle utrzymać się na rynku. I tu wielka rola zamawiających projekty. Wiedzieć czego się chce w oparciu o empiryczne badania ruchu i jego prognozowanie, a nie chciejstwo tego czy innego, choćby ważnego urzędnika.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy Żuk potrafi choć odrobinę myśleć ?? Jeśli autobus ma 2,55m za z lusterkami 3,o m to jak ma sie zmiescić na pasie o szer 3,O ? Czy nami rządzą  POłgłowki ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy Żuk potrafi choć odrobinę myśleć ?? Jeśli autobus ma 2,55m za z lusterkami 3,o m to jak ma sie zmiescić na pasie o szer 3,O ? Czy nami rządzą  POłgłowki ?
  Czasem lepiej zamilknąć i wydać się głupim, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkoda tunelu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po co kupujecie autobusy przegubowe skoro nie ma dla nich jezdni i odpowiednio długich zatok przystankowych. Absurdy panów teoretyków! Brawo Żuk!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: