Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Pracodawca nie przekazał PIT-11? Co zrobić?

Utworzony przez jjj, 28 marca 2016 o 10:49 Powrót do artykułu
W sumie nic konkretnego, przede wszystkim nie napisaliście, co ma zrobić biedny podatnik, w przypadku braku PIT-11: 1 Można pójść do właściwego Urzędu Skarbowego i zapytać się, czy jest u nich PIT-11, Często jest, bo np pracodawca do US go przekazał, a pracownikowi wysłał na adres, pod którym nie podjął przesyłki. 2 Można pójść do ZUS i sprawdzić, czy były odprowadzane składki. jeśli nie, to jest duże prawdopodobieństwo, że była to praca na czarno. 3 Rozliczyć się trzeba, najlepiej skorzystać z dostępnych w Internecie kalkulatorach płac, mając nawet okrojone dane można się w miarę poprawnie rozliczyć. 4 Do PIT dołączyć informację, że w taki sposób (bez PIT-11) dokonano rozliczenia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ja tam jak mam pytania, to zawsze kieruję się do biura rachunkowego ***prawoipodatki.com, z którymi współpracuję - mają też kancelarię prawną, więc na pewno znają się na rzeczy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: