Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Jesli zlikwidowane zostana przejscia przy skrzyzowaniu ul. Sowińskiego i ul. Radziszewskiego nie bedzie mozliwy wyjazd z ulicy podporzadkowanej. Teraz tylko dlatego udaje sie wyjechac lub skrecic na tym skrzyzowaniu dzieki temu ze piesi blokuja troche ruch !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkoda, że Pan Prezydent nie odpowiedział w pełni na postawione pytania... Albo nie doczytał ich do końca albo nie zrozumiał (!?)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
pyt 34. niemal ze tylko i wyłacznie dzieki tym przejscjim mozliwy jest lewoskręt od Maryski w stronę Głębokiej w godzinach szczytu bo że by ktoś sam z siebie puscił to yyy cud raczej:P
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zróbcie buspas na trasie Lublin Łęczna, a będą nią jeździć tylko busy i furmanki.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tak faktycznie już ja widzę jak Świdnik, Łyncna i Lubartów będą ochoczo dotować biurokractwo z ZTM i MPK Lublin A puciongi to dotowanie warsiafki, bo tam siedzi rozbudowane do absurdu biurokractwo kolejowe
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludzie kochani, proszę zostawić w spokoju ul. Wileńską. Pomysł z buspasem, który miałby powstać kosztem miejsc parkingowych, jest chory. Obok stoją trzy 10-cio piętrowe wierzowce, obok nie ma żadnego parkingu czy chociaż pomysłu na budowę takiego, nie mówiąc już o pozostałej części osiedla. Jeśli chcecie zabrać mieszkańcom miejsca parkingowe, proszę zaproponować coś w zamian. I wogóle pomysł, by wydzielać buspasy jest zły. Obniżenie średniej prędkości poruszania się po mieście pogorszy i tak nie najlepszą opinię o Lublinie. Dodam, że mali przedsiębiorcy, którzy odpowiadają za rozwój miasta i regionu nie jeżdzą autobusami, prowadząc biznes korzystają z samochodu. Rozwiązaniem problemu są nowe inwestycje drogowe czy infrastrukturalne, czyli m.in. tunel pod Al. Racławickimi, do budowy którego Ratusz się przygotowywał, wydając 2,5 mln zł na dokumentacjęm by potem pomysł porzucić, z powodu braku środków. Środki są, tylko nikt z rządzących nie odwagi by po nie sięgnąc. MPK i ZTM kupiły kilkadziesiąc nowych autobusów (plus dla Ratusza za wykorzystanie dotacji UE). Jako uzasadnienie kupna nowego taboru podawano m.in. obniżenie kosztów remonów starych Jelczy czy Ikarusów. Niestety nie został zwolniony ani jeden meczanik, z licznej armii codziennie błąkający się po zajezdniach i zarabiający grubo ponad średnią krajową. Zwolnić połowę personelu administracyjnego z MPK i pieniądze się znajdą. Pozdrawiam
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Myślę, że w bardzo wielu przypadkach te tzw buspasy tylko POGRSZĄ sytuację na jezdniach. Nie śpieszmy się do takowych, ostrożnie z nimi, bo w Lublinie na większości drogach PO PROSTU NIE MA JUŻ MIEJSCA na buspasy... Buspasy mają sens na w miarę szerokich i DŁUGICH ulicach! a nie na kretych i wąskich jak w Lublinie. Nie przyspieszy to znacznie ruchu, a ZABLOKUJE lub BARDZO utrudni jazdę na sporej liczbie ulic nnym użytkowników, konieczne staną sie objazdy itp - wprowadzi się chaos i dodatkowe utrudnienia... już lepszym rozwiązaniem było by wprowadzenie przepisu o BEZWZGLĘDNYM OBOWIAZKU UDZIELANIA PIERSZEŃSTWA podczas włączania się do ruchu, TAKŻE NA SKRZYŻOWANIACH - chodzi m.in. o lewoskręt, żeby z naprzeciwka nadjeżdżający mieli OBOWIAZEK przepuszczenia, itp dla autobusów komunikacji miejskiej... taką zmianę przepisów WARTO rozważyć! A, żeby nie było, że... Wszem i wobec informuję: NIE MAM SAMOCHODU (problemy z oczami, więc nawet nie chcę mieć) i TYLKO z komunikacji miejskiej korzystam!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
co do pytania nr 40 jestem za tym aby zlikwidować przejście dla pieszych na ul. Andersa, na wysokości ul. Tumidajskiego 20 i 22 ! kierowcy jadąc pod górę na zakręcie/łuku nie mają wystarczającej widoczności do tego barierki/znaki itp. pierdoły na wysepkach są paranoją która także utrudnia widoczność
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Obrzydliwe jest to że w ogóle można coś takiego mówić. Jak można zmuszać kierowców do przesiadania się do komunikacji miejskiej zabierając jeden pas ruchu?! Kierowcy i tak płacą bardzo wysokie podatki, które powinny w większości iść na budowę dróg. Jeżeli MPK i ludzie z niej korzystający chcą buspasów niech podniosą cenę biletu do 5/10 pln i w taki sposób pozyskają pieniądze na ich budowę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lublinianie kochani moi , nie pozwólcie robić z Siebie..."idiotów" . To, że Redakcja "Kurier Nielubelski" jest już mediami Prezydenta Zuka to ogólnie wiadomo , ale była nadzieja, że chociaż druga lubelska gazeta "Dziennik Wschodni" pozostanie wiarygodną gazetą dbającą o AUTORYTET swoich czytelników (?) . Niestety z przykrością stwierdzić należy, że Redakcja "DZ W" podobnie pozwala drwić ze swoich czytelników. Pełen nadziei zacząłem czytać pytania Czytelników i "odpowiedzi" Prezydenta Zuka i po kilku "odpowiedziach" Prezydenta zaprzestałem tego "prezydenckiego bełkotu" czytać (sic!!!) . Redakcja powinna zapoznać Prezydenta z charakterem gazety "DZ W" i poprosić Prezydenta aby na pytania Czytelników odpowiadał... krótko rzetelnie i prawdziwie . Tak się nie stało, i niestety Prezydent Zuk bez przeszkód postanowił robić Czytelników "DZ W" na tzw. "mikado". Jeżeli jest konkretne zapytanie MUSI BYĆ konkretna i jasna odpowiedż (!). Dlatego proponuje STOP PREZYDENCKIEGO BEŁKOTU !. W podpowiedzi dla nierozgarniętego Prezydenta ; zapoptrzebowania Mieszkańców Lublina winny być finansowane przez Lublin a nie przez biedne Gminy środowiskowe . Np. Lublinianie postulują połączenie z Lubelskim Zagłębiem Węglowym ŁĘCZNĄ , czy polączenie z przyszłą Dzielnicą Lublina ŚWIDNIK , czy też z trasą wiślaną NAŁĘCZÓW - KAZIMIERZ - PUŁAWY . W tym ostatnim przykładzie Lublin finansuje trasę... LUBLIN - NAŁĘCZÓW a reszte trasy wiślanej w finanse włączają się Urzędy miast Kazimierza i Puław . Ale reszte zapotrzebowań Mieszkańców Lublina należy finansować przez Lublin, bo finanse środowisk Gmin są BIEDNE i nie można obciążać tych Gmin zapotrzebowaniami Mieszkańców Lublina . Mieszkańcy Lublina na przykład chcą wiedzieć JAKI JEST BUDŻET MIASTA , ILE JEST W RATUSZU SPÓŁEK I FUNDACJI I ILE TE DODATKOWE "PODMIOTY" POCHŁANIAJĄ PIENIĘDZY Z BUDŻETU MIASTA ? . Wtedy będziemy posiadać orientacje ILOMA MILIONAMI DYSPONUJEMY DLA POTRZEB MIASTA LUBLINA !.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ość napisał:
Myślę, że w bardzo wielu przypadkach te tzw buspasy tylko POGRSZĄ sytuację na jezdniach. Nie śpieszmy się do takowych, ostrożnie z nimi, bo w Lublinie na większości drogach PO PROSTU NIE MA JUŻ MIEJSCA na buspasy... Buspasy mają sens na w miarę szerokich i DŁUGICH ulicach! a nie na kretych i wąskich jak w Lublinie. Nie przyspieszy to znacznie ruchu, a ZABLOKUJE lub BARDZO utrudni jazdę na sporej liczbie ulic nnym użytkowników, konieczne staną sie objazdy itp - wprowadzi się chaos i dodatkowe utrudnienia... już lepszym rozwiązaniem było by wprowadzenie przepisu o BEZWZGLĘDNYM OBOWIAZKU UDZIELANIA PIERSZEŃSTWA podczas włączania się do ruchu, TAKŻE NA SKRZYŻOWANIACH - chodzi m.in. o lewoskręt, żeby z naprzeciwka nadjeżdżający mieli OBOWIAZEK przepuszczenia, itp dla autobusów komunikacji miejskiej... taką zmianę przepisów WARTO rozważyć! A, żeby nie było, że... Wszem i wobec informuję: NIE MAM SAMOCHODU (problemy z oczami, więc nawet nie chcę mieć) i TYLKO z komunikacji miejskiej korzystam!
Propozycja ciekawa, ale wątpię aby była przetrzegana. Osobiście nic nie mam przeciwko indywidualnej wolności i wyboru sposobu przemieszczania się. Ale chyba każdy kto zna Lublin - wie i rozumie, że ani nawet budowa dodatowych pasów ruchu nie rozwiąże problemów komunikacyjnych Naszego Miasta. Tutaj jest poprostu za dużo samochodów. Rozumiem ludz spoza Lublina, którzy nie mają czym dojechać do pracy. Ale czy każdy musi mieć samochód (ta głupia moda nadal funkcjonuje?). Nie ma miejsca i nie będzie na drogach i parkingach dla takiej ilości blachosmrodów. Tak czy inaczej Miasto bedzie musiało wydać wojnę samochodom w centrum. Strefa płatnego Parkowania to dopiero początek. A buspasy jak najbardziej. Nie będzie żadnych nowych pasów na lubelskich ulicach. Po prostu istniejące zostaną inaczej oznakowane na potrzeby komunikacji miejskiej. Bo póki co ten stan nie może trwać w nieskończoność: nielazleżnie czy jedziesz własnym samochodem czy autobusem/trolejbusem stoisz w godzinach szczytowych w jednym wielkim korku. Zatem co to za wybór jesli wszyscy stoją zamiast jechać? Konsekwentne (choćby gorącym żelazem trzeba było karać) wprowadzenie buspasów i uprzywilejowanie komunikacji miejskiej to jest priorytet.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pyt 36 Pan Prezydent nie wie o czym mówi. Teren na którym stoją bramki do pobierania opłat przy DSK jest terenem MIEJSKIM!!!!. moze Pan Prezydent sprawdzi w ewidencji gruntów!
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: