Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Problem - informatyka

Utworzony przez amino, 8 grudnia 2014 r. o 12:05
Mam wielki problem. Jestem samouczkiem informatykiem. Chciałbym podjąć studnia w tym kierunku. Nie chcę studiować gdziekolwiek. Chcę, aby była to najlepsza uczelnia. Żebym mógł się wiele nauczyć i mieć szansę znaleźć dobrą pracę. Czy kończyliście studia w tym zakresie. Jaka uczelnia jest dobra i może otworzyć drzwi do sukcesu? Radzę sobie dobrze w każdej dziedzinie informatyki, dlatego zależy mi, aby był to kierunek po którym na pewno znajdę pracę. Studia są mi potrzebne tylko po to, żeby mieć papierek, bo informatyka już nie ma dla mnie żadnych tajemnic. Znacie jakąś dobrą uczelnię? Czy któryś kierunek informatyki jest bardziej poszukiwany jeśli chodzi o pracowników? Słyszałem, że informatyka jest jednym z popularniejszych zawodów i zawsze będzie zapotrzebowanie na specjalistów. Kocham to czym się zajmuję i dlatego chciałbym tak pracować. W większości firm jednak potrzebny jest dyplom. A może znacie firmy, które dają szansę samouczkom? Ja niestety obracam się wśród ludzi którzy skończyli studia i dopiero wtedy znaleźli pracę. Pomożecie mi.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A skąd jesteś? Ja czasem potrzebuję wlaśnie takiego "jakby informatyka w miarę empatycznego i ogarniętego", aby od czasu do czasu co-nieco  porobił mi przy komputerze. Np.zainstalował mi jakieś programiki -a to wszystko za nieprzesadnie duże pieniądze. Bo prawdziwi informatycy (np.z Vico) często "zaśpiewują sobie" kosmiczne ceny za usługi.