Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ot "normalna" interwencja ochrony w klubie jakich pełno w Lublinie. Malo kto wzywa policje bo przeważnie jest po dawce alkoholu I z reguły każdy daje wiare trzezwemu ochroniarzowi...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niezła ściema, nos sobie też pewnie sam złamał.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
znam Pana Mariana i Pan Marian nie skrzywdzilby nawet muchy.a pijak pewnie sam sie wywrocil na schodach i chce kasy od boguducha winnego Pana Mariana. pozdrawiam normalnych
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jak był pijany to sam mógł spaść ze schodów, jak się stawiał to dostał z liścia od tego nos nie pęka, a jak ktos pale zarobi za rozruby to tez ma policje wzywac, bydlo powinno siedziec w oborze i wode pic a nie do ludzi !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
trzyamaj sie Panie Marian - nie poddawaj sie naciskom i zawsze miej świadków
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Panie Marianie pozdrawiam.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dziennik Wschodni drugą Trybuną Wyborczą? Pamiętajcie, że już niedługo zacznie się rozliczanie Waszych pryncypałów i co wtedy?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jakiś cwaniaczek który chce ugrać kasę na szumie medialnym wokół znanej osoby , znam Kowalskiego , to człowiek z zasadami który nie leci z piąchą nawet gdy byłby obrażony .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To pisalismy my ,lysawe chlopki roztropki z onr.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To pisalismy my ,lysawe chlopki roztropki z onr.
jakas gupia jestes
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Z przemówienia Kowalskiego na Marszu Niepodległości wynikało, że facet wie że należy unikać prowokacji. Że bijatyka to nie jest droga do celu. Nabrałam do niego szacunku. Jak mnie 1 marca poproszono o podpis pod jego kandydaturą to podpisałam nie wiedząc kto to jest ale wiedziałam że każdemu podpiszę listę kto jest przeciwny Komorowskiemu i lewicy. a potem go posłuchałam na youtubie i mam do niego szacunek za odwagę i za dużą część jego poglądów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: