Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Protest kurierów GLS w Lublinie. Nie wyjechali w trasę

Utworzony przez marzyciel, 23 marca 2012 o 11:51 Powrót do artykułu
Chciałbym zarabiać 1600zł na ręke.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to idź do GLS
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chciałbyś zarabiać 1600 zł pracując od 6 rano do 21 wieczorem a na koniec miesiąca dostać 1200 zł bo resztę GLS potrąci ci za kary z kosmosu!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A chciałbyś dostawać 620zł świadczenia pielęgnacyjnego za rezygnację z pracy zawodowej w celu opieki nad dzieckiem niepełnosprawnym ??? Więc nie (***) że masz mało !!! No i nikt nikogo do pracy akurat w GLS nie zmusza ...
Ostatnio edytowany 23 marca 2012 o 15:37
Zaloguj się, aby oddać głos
0
miałam do czynienia z kilkoma firmami kurierskimi ale Ci GLS (może miałam takie szczęście) to najwięksi kombinatorzy jakich spotkałam człowiek dzwoni o 7 rano mówiąc że przesyłkę ma i będzie w okolicach danej miejscowości o danej godzinie i pyta się czy ktoś wyjedzie po tą przesyłkę ok 10 km bo on rzekomo nie wie gdzie to jest za to doskonale wie z jakimi miejscowościami siąsiaduje.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
do roboty sie wezcie bo znowu zawalacie terminy doreczen i jeszcze wiekszej kasy chcecie ? koniec wysylania paczek przez gls.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
A chciałbyś dostawać 620zł świadczenia pielęgnacyjnego za rezygnację z pracy zawodowej w celu opieki nad dzieckiem niepełnosprawnym ??? Więc nie pier...l że masz mało !!! No i nikt nikogo do pracy akurat w GLS nie zmusza ...
a ja jestem bezdomnym i nie mam nic, chcialbym miec te twoje 620. Wiec sama nie (***) ze masz malo!!!!! p.s. komuna sie skonczyla
Ostatnio edytowany 23 marca 2012 o 15:37
Zaloguj się, aby oddać głos
0
(***). Ciekawe skąd masz na internet i komputer. Ktoś inny nie jest nieudacznikiem i skoro poświęca swó czas na pracę, z której zarząd firmy ma kupę kasy, to należy mu się za to godne wynagrodzenie, a nie głodowa, urągająca człowiekowi jałmużna! (***)!
Ostatnio edytowany 23 marca 2012 o 15:36
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mają racje że strajkóją.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
A chciałbyś dostawać 620zł świadczenia pielęgnacyjnego za rezygnację z pracy zawodowej w celu opieki nad dzieckiem niepełnosprawnym ??? Więc nie (***) że masz mało !!! No i nikt nikogo do pracy akurat w GLS nie zmusza ...
Wyrazy współczucia z powodu dziecka. Czytając twoją opinie mam powód myśleć że na ciebie też ktoś brał świadczenie pielęgnacyjne jako umysłowo chorego.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tepiciel glupoty napisał:
a ja jestem bezdomnym i nie mam nic, chcialbym miec te twoje 620. Wiec sama nie (***) ze masz malo!!!!! p.s. komuna sie skonczyla
Chyba jednak kłamiesz "panie Pinokio" -bo jakoś komputer z internetem dorwałeś...?! I nie zazdrościj komuś,że ma dziecko niepełnosprawne i nie jest w stanie pracować!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
A chciałbyś dostawać 620zł świadczenia pielęgnacyjnego za rezygnację z pracy zawodowej w celu opieki nad dzieckiem niepełnosprawnym ??? Więc nie (***) że masz mało !!! No i nikt nikogo do pracy akurat w GLS nie zmusza ...
Ty folkatka myślisz typowo po polsku: spraw Panie Boże aby on miał równie mało jak ja. To nie kurierzy zarabiają za dużo, to Ty dostajesz za mało zasiłku.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja??? Ja nie myślę, ja tylko usuwam wulgaryzmy z postów, pomyliło Ci się
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jafirma napisał:
do roboty sie wezcie bo znowu zawalacie terminy doreczen i jeszcze wiekszej kasy chcecie ? koniec wysylania paczek przez gls.
i całe szczęście a do roboty to jest koń traktor i Ty ja mogę pracować.... buraku
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie polecam GLS, raz kurier zadzwonił żebym wyszedł na przystanek przed blokiem po paczkę bo się niby śpieszy, a 2 raz miałem dostać felgi to zadzwonił rano że niby jest jakaś nawaga przesyłki(co było nieprawdą) i żebym sobie przyjechał do punktu i sobie odebrał. Trasa na północ od Lublina.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ty ku*** jak bys zapier***al od 6 do 20stej to bys inaczej muwil z reszta szkoda gadac
Zaloguj się, aby oddać głos
0
diabel napisał:
Ty ku*** jak bys zapier***al od 6 do 20stej to bys inaczej muwil z reszta szkoda gadac
Być może właśnie dlatego, że nie umiesz nawet pisać poprawnie po polsku ("mÓwił") to musisz PRACOWAĆ (nie zapier*** , bo jak widać z normalnym słownictwem również masz problemy) od 6 do 20. Należy zacząć szukać błędów począwszy od siebie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tez jestem za podwyzkami. Pracuje od godz. 5 do okolo godz. 17-18, miesiecznie robie okolo 1200 stopow, wywoze ok 2200 paczek,zwoze okolo 3000 o roznych wagach ale glownie ok 30kg sztuka i 1600 zl to stanowczo za malo za taka prace a do tego ciagly stres i uzeranie sie z klientami...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
no i jak dostaliście podwyżki???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W GLSie to pracują sami debile, nigdy więcej tej porąbanej firmy kurierskiej, to juz lepiej jest np w siódemce lub ups. Kuier, ktory obsługuje os czuby to debil do potęgi. Zawsze podaje te same godziny dostawy 12-14 i gówno go obchodzi czy ktoś jest w domu, co urlop mam brać żeby mi dostarczł paczkę??? Dzwonię do siedziby GLSu i prosze o wczesniejsza godzinę, Pan w GLSie zgadza się na to ale co z tego kurier i tak to zlewa, w dodatku dostarcza paczkę do parcel shopu (paczka za pobraniem) zostawia mi awizo ide rano odebrać paczkę a kurier zabrał już paczkę bo punktu odbioru przesyłek nie mogą brać od nich paczek za pobraniem, Robi ze mnie durnia i nawet nie przeprosi. Jednego nie rozumiem skoro  odebrał rano paczkę z parcel shopu (na 15 min przed moim przyjsciem) to czemu od razu mi jej nie dostarczyl skoro był od mojego adresu 500metrów tylko przywozi znowu miedzy 12-14. A ostatnio jeszcze lepiej przysyla smsa ze bedzie  miedzy 12-14 a przyjezdza o 14:30 i zostawia awizo, totalny debil.  Aha mało tego jadę w sobotę do siedziby GLSu odebrać osobiście paczkę za pobraniem  ale nic z tego nie wydadza mi paczki bo kasa zamknieta a Pan nie jest upowazniony do przyjmowania pieniedzy. To po jaka cholere mają otwarte w sobote??? w dodatku w sobote przesyłek nie dostarczją, osboiście odebrać tez nie mozna, po prostu żenada, ta firma kurierska to dno. Jakos w innych firmach kurierskich moż się dogadać z kurierem bez żadnego problemu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: