Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Przebudowa al. Solidarności, Ducha: Za kilka miesięcy tędy pojedziemy (zdjęcia)

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 11 sierpnia 2016 o 22:35 Powrót do artykułu
ale dalej nie będzie bezkolizyjnego ruchu na Warszawę i solidarnosci/sikorskiego
Zaloguj się, aby oddać głos
0
na Warszawę będzie bozkolizyjnny estakadą. To samo dotyczyc Rzeszowa (po otwarciu zachdniej obwodnicy)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
hmm, mam dziwne wrażenie, że po zakończeniu tej inwestycji korki na kierunku ducha -sikorskiego nie zmniejszą się zupełnie. Zamiast jednego skrzyżowania ze światłami na tym kierunku będą teraz dwa, a estakada powstanie w osi na warszawę gdzie ruch od otwarcia obwodnicy jest znikomy. taki układ drogowy jaki obecnie powstaje miał uzasadnienie kilka lat temu, przed otwarciem S17, teraz zdecydowanie bardziej przydałby się bezkolizyjny przejazd sikorskiego-ducha
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pojawia się i znika, i znika, i znika - rondo na wysokości byłej strzelnicy oczywiście, dla którego budowy wycięto po drodze niemal 2 tysiące drzew w lesie okalającym Górki Czechowskie od strony ul. gen. Ducha i ul. Północnej. To dla tego liczącego niemal 500 m ciągu jezdnego mającego skomunikować planowane osiedle deweloperskie, na podstawie ZRID przejęto prywatne tereny i wyrządzono szkody w środowisku, które miało być prawnym rezerwatem przyrody. Kolejny raz jako podatnicy ponosimy koszty, które z mocy prawa powinien ponieść inwestor inwestycji niedrogowych, a zakres robót przeczy nie tylko logice komunikacyjnej ale i zdrowemu ludzkiemu rozsądkowi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mysle ze z czasem wiekszy ruch przyjmie budowana bohaterow niz sikorskiego. Bezkolizyjny przejazd bedzie mial wtedy sens.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak się zastanawiam czy nie przekombinowano - aby wyjechać z Poligonowej / Willowej do miasta trzeba będzie przejechać trzy skrzyżowania położone blisko siebie. A przecież przy Północnej  już się budują i będą budowały nowe bloki, więc liczba samochodów tylko wzrośnie. Podobnie Północna - odbija na północ i zrobi skrzyżowanie T z nową Ducha. Zmieni się tylko tyle, że można będzie skręcić z Ducha w Północną Czy nie prościej byłoby Kosmowskiej zrobić prawoskręt bezpośrednio w Solidarności i z Solidarności w prawo w Kosmowskiej. Ewentualnie estakadę z Solidarności w lewo w Kosmowskiej - miejsca chyba tam wystarczy. Ile kasy pójdzie w przebudowę Północnej a raczej efektem będzie stan zbliżony do stanu sprzed remontu. Można tylko liczyć, że jak pisali - część ruchu przejmie przedłużenie Bohaterów Monte Cassino i ew. przedłużenie Zelwerowicza do Zbożowej. I nie chodzi o pieniactwo tych co się wybudowali w polach - plany zagospodarowania przewidują furę bloków w tym rejonie, bo jest to chyba ostatni obszar położony w miarę blisko centrum miasta. I funduje się trzy skrzyżowania na wylocie z tego rejonu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Korki beda po staremu a nawet wieksze bo przybywa nowych mieszkancow w nowych blokach przy Poligonowej a gdy nie dj Boze zabuduja Gorki to jak amen nikt nie wyjedzie z Ducha!!!!!!zaloze sie o duza kase Powinni zrobic tunel lub cos innego mze dwu poziomowe skrzyzowanie ? Masakra kilkadziesiat mln wydane a korki pozostana Jaka to modernizacja czy poprawa?strzelnice zasypali na jakiej podstawie? jesli nie ma planow?!!!!!!!?//
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Będzie ok, zobaczycie. Wystarczy jak oddadzą obwodnicę na Kraśnik, ruch na Sikorskiego się zmniejszy i będzie można spokojnie z osiedla wyjechać. Zobaczymy jaką przepustowość będą miały światła na Willowej-Poligonowej i potem na Ducha-Północnej. Jak ktoś z głową to poustawia, to będzie na pewno dużo lepiej niż przed przebudową.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Samochodów przybywa i będzie przybywać. Nie drogi są największym problemem (choć one też), ale mentalność ludzi. Ludzie muszą częściej korzystać z rowerów i transportu publicznego. Strefa płatnego parkowania powinna być większa i droższa. W wielu miejscach, np. w okolicach uczelni, powinno się oprócz opłat, wprowadzić limity czasowe, np. do 2 godzin. Nie może być tak, że każdy student podjeżdża autem pod uczelnię!!! Jest wielu, którzy samochodem pracują i jeździć muszą, ale póki co, Polak uważa, że autem jeździ "pan" , a autobusem "cham". Jak wiadomo, chamów w społeczeństwie brak...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dlaczego pod wypocinami o księdzu pijaku komentarze zostały wyłączone?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ulicę biegnącą niżej - podnieść, dwie idące wyżej - obniżyć, wiadukt nie krótki w poprzek, ale długi wzdłuż Solidarności. Oto lubelska logika tej budowy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
czy można zamieścić schemat tego skrzyżowania po przebudowie?
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: