Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
w tym czasie i eskpresówka ma być to i samochodem da się dojechać w takim czasie może nawet szybciej, a jak nie samochod to PolskiBus jeździ (mam nadzieję, że będzie jeździł nadal nie tak jak do Rzeszowa). Busiarze to wtedy w godzinkę dadzą radę ha ha ha.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
takie składy obsługiwane przez spółkę ARRIVA to standard.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
takie składy obsługiwane przez spółkę ARRIVA to standard.
Nie badz zabawny. Nie porównuj skladu lokalnego sprzed 30 lat  z dalekobieznym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ty koleś chyba nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz,przejedź się z ARRIVĄ to zrozumiesz co mam na myśli,jakie składy z przed 30-stu lat?CO ty bredzisz?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ten koleś 30 lat nie jechał pociągiem,znam ARRIVĘ,obsługuje połączenia w Łódzkiem i Kujawsko-Pomorskiem,szacun nie mam pytań...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawy ten objazd linią nr 30. Z tego co wiem obecnie jest niezelektryfikowana. Rozumiem, że w związku z tym trzeba będzie zaprząc do pracy spalinowozy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ten koleś 30 lat nie jechał pociągiem,znam ARRIVĘ,obsługuje połączenia w Łódzkiem i Kujawsko-Pomorskiem,szacun nie mam pytań...
Te nowe składy to nie jest własnosc Arivy tylko wojewodztwa kuj pomorskiego które im tylko użycza.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
https://pl.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCwag/Scandia_MR/MRD     To sa sklady które sa własnscia Arivy. Rok produkcji 1978-85
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co Ty bredzisz człowieku? Dart to w całości projekt PESY. Od Pendolino różni się np. brakiem podciśnieniowo zamykanego składu podczas jazdy przez co jest głośniej wewnątrz przy dużych prędkościach. Nie porównuj Darta do strarego spalinowego składu Arivy. Typowa Polska, zamiast być dumnym z naszych produktów doszukujemy sie odpowiedników, "bo na pewno ściagnęli od kogoś".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie napisano tego, ale oczywiście zakłądam dobudowę drugiego toru na odcinku Pilawa-Otwock.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dlaczego skoro realizujemy taką inwestycję nie zrobić 250km/h? 160 już przed wojną pociągi jeździły...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kolo kiedy ty ostatnio jechałeś Arrivą ja w ubiegłym tygodniu na trasie Kutno-Toruń,sam przestań pieprzyć te głodne kawałki a najlepiej weź coś na uspokojenie.Co innego wiedzieć z opisu a co innego podrózować nowoczesnym składem.Poza tym składy Arrivy którymi podróżowałem produkowane są w Polsce.Ciebie to chyba ściągneli z domu dla....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawy ten objazd linią nr 30. Z tego co wiem obecnie jest niezelektryfikowana. Rozumiem, że w związku z tym trzeba będzie zaprząc do pracy spalinowozy.
Podobno linia ma być zelektryfikowana na całej długości,jak też ma być dobudowany drugi tor.To ma być wschodnia kolejowa obwodnica Polski zapewniająca połączenie z Rzeszowa do Olsztyna.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby pociąg jechał w 250/h mógłbym podjąć pracę w mieście stołecznym, bo przejechać przez LBN tez trwa ok godz.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
https://pl.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCwag/Scandia_MR/MRD     To sa sklady które sa własnscia Arivy. Rok produkcji 1978-85
Nie wszystkie WI-FI mają w standardzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Słowa „pociąg” i „szybki” to coś, co w naszym kraju nie idzie w parze. Central Japan Railway planuje w 2027 roku wypuszczenie pociągu który pobił obecny rekord świata 603 km/h. Natomiast nasze gwiazdy z PKP planują na 2023 rok 160km/h - no comment
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
We Francji, Niemczech, Hiszpanii czy Chinach pociągi na co dzień wożą pasażerów z prędkością ponad 300 km/h a w Polsce...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak znam życie, tak przebudujecie jak ten wiadukt na Kunickiego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rząd zatwierdza plany rozbudowy kolei a pis krzyczy, że polska w ruinie.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sprzeczność zawarta w artykule. Przyjadą darty i ruszą z grudniowym rozkładem ale po ledwo roku staną, bo jak linia pójdzie do remontu to nie pojadą przez Lubartów, Parczew i Radzyń Podlaski-stację do Łukowa z braku elektryfikacji tej linii chyba że spalinowe lokomotywy będą je przepychać co będzie wyglądało uroczo śmiesznie. Lepiej byłoby zamykać odcinkami tory przemiennie, na czynnym utrzymując ruch wahadłowy. Bo cała inwestycja "wyląduje w piii" jak to mówił w 'Kilerach 2' Siara. A kiedy po 2020 roku linia zacznie działać po tak robionym remoncie, to pociągi wozić będą powietrze bo ludzie przywykną do busów i autobusów. W tym samym czasie droga do Warszawy też ma rosnąć w parametrach do klasy S utrzymując przy tym ruch.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...