w tym czasie i eskpresówka ma być to i samochodem da się dojechać w takim czasie może nawet szybciej, a jak nie samochod to PolskiBus jeździ (mam nadzieję, że będzie jeździł nadal nie tak jak do Rzeszowa). Busiarze to wtedy w godzinkę dadzą radę ha ha ha.
|
|
takie składy obsługiwane przez spółkę ARRIVA to standard.
|
|
takie składy obsługiwane przez spółkę ARRIVA to standard.Nie badz zabawny. Nie porównuj skladu lokalnego sprzed 30 lat z dalekobieznym. |
|
ty koleś chyba nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz,przejedź się z ARRIVĄ to zrozumiesz co mam na myśli,jakie składy z przed 30-stu lat?CO ty bredzisz?
|
|
ten koleś 30 lat nie jechał pociągiem,znam ARRIVĘ,obsługuje połączenia w Łódzkiem i Kujawsko-Pomorskiem,szacun nie mam pytań...
|
|
Ciekawy ten objazd linią nr 30. Z tego co wiem obecnie jest niezelektryfikowana. Rozumiem, że w związku z tym trzeba będzie zaprząc do pracy spalinowozy.
|
|
ten koleś 30 lat nie jechał pociągiem,znam ARRIVĘ,obsługuje połączenia w Łódzkiem i Kujawsko-Pomorskiem,szacun nie mam pytań...Te nowe składy to nie jest własnosc Arivy tylko wojewodztwa kuj pomorskiego które im tylko użycza. |
|
https://pl.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCwag/Scandia_MR/MRD
To sa sklady które sa własnscia Arivy. Rok produkcji 1978-85
|
|
Co Ty bredzisz człowieku? Dart to w całości projekt PESY. Od Pendolino różni się np. brakiem podciśnieniowo zamykanego składu podczas jazdy przez co jest głośniej wewnątrz przy dużych prędkościach. Nie porównuj Darta do strarego spalinowego składu Arivy. Typowa Polska, zamiast być dumnym z naszych produktów doszukujemy sie odpowiedników, "bo na pewno ściagnęli od kogoś".
|
|
Nie napisano tego, ale oczywiście zakłądam dobudowę drugiego toru na odcinku Pilawa-Otwock.
|
|
A dlaczego skoro realizujemy taką inwestycję nie zrobić 250km/h? 160 już przed wojną pociągi jeździły...
|
|
kolo kiedy ty ostatnio jechałeś Arrivą ja w ubiegłym tygodniu na trasie Kutno-Toruń,sam przestań pieprzyć te głodne kawałki a najlepiej weź coś na uspokojenie.Co innego wiedzieć z opisu a co innego podrózować nowoczesnym składem.Poza tym składy Arrivy którymi podróżowałem produkowane są w Polsce.Ciebie to chyba ściągneli z domu dla....
|
|
Ciekawy ten objazd linią nr 30. Z tego co wiem obecnie jest niezelektryfikowana. Rozumiem, że w związku z tym trzeba będzie zaprząc do pracy spalinowozy.Podobno linia ma być zelektryfikowana na całej długości,jak też ma być dobudowany drugi tor.To ma być wschodnia kolejowa obwodnica Polski zapewniająca połączenie z Rzeszowa do Olsztyna. |
|
Gdyby pociąg jechał w 250/h mógłbym podjąć pracę w mieście stołecznym, bo przejechać przez LBN tez trwa ok godz.
|
|
https://pl.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCwag/Scandia_MR/MRD To sa sklady które sa własnscia Arivy. Rok produkcji 1978-85Nie wszystkie WI-FI mają w standardzie. |
|
Słowa „pociąg” i „szybki” to coś, co w naszym kraju nie idzie w parze. Central Japan Railway planuje w 2027 roku wypuszczenie pociągu który pobił obecny rekord świata 603 km/h. Natomiast nasze gwiazdy z PKP planują na 2023 rok 160km/h - no comment
|
|
We Francji, Niemczech, Hiszpanii czy Chinach pociągi na co dzień wożą pasażerów z prędkością ponad 300 km/h a w Polsce...
|
|
Jak znam życie, tak przebudujecie jak ten wiadukt na Kunickiego.
|
|
Rząd zatwierdza plany rozbudowy kolei a pis krzyczy, że polska w ruinie.
|
|
Sprzeczność zawarta w artykule. Przyjadą darty i ruszą z grudniowym rozkładem ale po ledwo roku staną, bo jak linia pójdzie do remontu to nie pojadą przez Lubartów, Parczew i Radzyń Podlaski-stację do Łukowa z braku elektryfikacji tej linii chyba że spalinowe lokomotywy będą je przepychać co będzie wyglądało uroczo śmiesznie. Lepiej byłoby zamykać odcinkami tory przemiennie, na czynnym utrzymując ruch wahadłowy. Bo cała inwestycja "wyląduje w piii" jak to mówił w 'Kilerach 2' Siara. A kiedy po 2020 roku linia zacznie działać po tak robionym remoncie, to pociągi wozić będą powietrze bo ludzie przywykną do busów i autobusów. W tym samym czasie droga do Warszawy też ma rosnąć w parametrach do klasy S utrzymując przy tym ruch.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|