Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Mieszkańcy? A czego mieszkańcy? I dlaczego teraz protestują. Plan zagospodarowania przestrzennego był od 2009 roku. To co ci ludzie robili przez 3 lata?. Kupę? Chyba b. wielką kupę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
I znowu kilku desperatów wstrzyma budowę drogi. I oby najtańsza oferta nie okazała się najgorszą
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Takich Ludzi powinno sie do lasu przesiedlać i dac zakaz opuszczania go
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tubtin - miasto frustratów
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie da się już wstrzymać budowy tej drogi Kilku frustratów tego nie zmieni, we wtorek podpisany zostanie kontrakt... Najtańsza oferta nie okaże się najgorszą, bo wygrała firma Budimex, która w Lublinie buduje bardzo dużo i robi to bardzo dobrze, mimo oferowania niskich cen. Na te niskie ceny mogą sobie pozwolić, bo z tego względu, że tyle u nas budują, świetnie znają nasz rynek dostawców, mają swoich stałych podwykonawców i współpracowników, a dodatkowo właściwie odchodzą im koszty logistyczne, mają już tutaj swoich ludzi i sprzęt...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
O budowie łącznika i obwodnicy wiadomo od dawna, a plany są dostępne od ponad 2 lat więc niestety kiepska pora na protesty. A co do dublowania Warszawskiej to naprawdę pusty argument bo jednak to będzie ekspresówka ale i tak trafi się ktoś kto będzie twierdził, że taki wąski wjazd do Lublina wystarczy....zresztą co będę tłumaczył jest Internet są plany. Zawsze trafi się grupka desperatów niestety w Lublinie jest ich ostatnio coraz więcej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"List otwarty" ponad 220 milionów złotych warty! W tymże " liście otwartym " napisanym w dniu 7 marca 2012 roku(tak 7 marca czyli ponad pół roku temu, a nie przed tygodniem czy miesiącem!) rada dzielnicy Szerokie pytała publicznie prezydenta skąd wziął się wstępny koszt budowy tej inwestycji w wysokości 546 mln zł? Jak zapewne z informacji prasowych Dziennika pamiętacie - ratusz przesunął termin przetargu o blisko pół roku... Stawiam tezę, że efektem przemilczanego przez ponad pół roku " listu otwartego " dzielnicy Szerokie z marca bieżącego roku jest koszt budowy niższy o ponad 220 milionów złotych... Tych pytań bez odpowiedzi pozostawało tyle, że mama kolejny " list otwarty " i medialne wsparcie tych, którzy w ogóle nie mają zamiaru rzetelnie odpowiadać. Wszystkim tym, którzy inicjatorom "listów otwartych" z dzielnicy Szerokie zarzucają malkontenctwo i oportunizm przypominam, że jest to w Lublinie jedyna rada dzielnicowa z takim zaangażowaniem w lokalne i ogólnomiejskie sprawy. [b]Pamiętajcie, że samorządowcy, a w tym między innymi prezydenci miast są jedynie przedstawicielami wspólnoty lokalnej oddelegowanymi do administrowania sprawami wspólnymi w określonym miejscu, regionie w imieniu zwykłych ludzi - podejście ratusza do spraw dzielnicy Szerokie świadczy o totalnej alienacji i arogancji aktualnej ratuszowej ekipy, której częś[b]ć z Was bezkrytycznie przyklaskuje.[/b][/b]
Zaloguj się, aby oddać głos
0
adam iewa napisał:
Mieszkańcy? A czego mieszkańcy? I dlaczego teraz protestują. Plan zagospodarowania przestrzennego był od 2009 roku. To co ci ludzie robili przez 3 lata?. Kupę? Chyba b. wielką kupę.
To między innymi te ich wcześniejsze działania doprowadziły do obniżenia o niemal 50% kosztów tej planowanej budowy. Co w sparwei tej inwestycji działa się przez ostatnie 3 lata pytaj lepiej Dziennik i ratusz, które " listy otwarte " otrzymywały w całości, a upubliczniały to co chciały czyli tak bez pardonu cenzurowały i nami manipulowały.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Sugerujesz, że jakikolwiek list otwarty, miał wpływ na ofertę jaką złożyła prywatna firma w przetargu na pracę? Człowieku, nie ośmieszaj się... Komuna już dawno się skończyła... Wszystkie odcinki obwodnicy Lublina też były mocno przecenione na etapie przetargu i to nawet, w niektórych przypadkach, o wyższą kwotę, niż tutaj, to też z powodu jakiegoś listu otwartego?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawe co mają powiedzieć tysiące mieszkańców osiedli,których okna wychodzą na bardzo ruchliwe arterie,na Czechowie,LSMie,Czubach.A tu garstka nowobogackich będzie blokować rozwój miasta bo nagle się obudzili.Trzeba było zamieszkać na bezludnej wyspie,względnie 100 km od najbliższego dużego miasta
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A wyeksmitować tych protestujących za Piaski do Gardzienic albo w inne zadupie tam będą mieli cisze i spokój. Nabudowało się tałatajstwo wynajmują na czarno pokoje i jeszcze śmią sie odzywać.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Arff napisał:
Sugerujesz, że jakikolwiek list otwarty, miał wpływ na ofertę jaką złożyła prywatna firma w przetargu na pracę? Człowieku, nie ośmieszaj się... Komuna już dawno się skończyła... Wszystkie odcinki obwodnicy Lublina też były mocno przecenione na etapie przetargu i to nawet, w niektórych przypadkach, o wyższą kwotę, niż tutaj, to też z powodu jakiegoś listu otwartego?
Tak jest, stawiam tezę, że gdyby nie wspomniany wyżej "list otwarty" rady dzielnicy Szerokie, to byłoby tak samo jak z inną inwestycją realizowaną przez tego samego wykonawcę, która po zmniejszeniu o połowę swojej wielkości została podwyższona o ponad 1/2 pierwotnie planowanych kosztów. Jeżeli było inaczej, to oznacza, że w przypadku tej inwestycji ratusz przeszacował ją niemal o 100%, a budowę PLL niedoszacował o niemal 50% i to przy zmianie planów i zmniejszeniu planów o połowę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja mogę zrozumieć, że we władzach Lublina dominują członkowie reżimu Okupantów Polski "PO"i że cele tego ugrupowania nie są przyjazne Polsce i Polakom, ALE WŁADZE LUBLINA SĄ WYBIERALNE I TO ICH WYBRANO (NIEFORTUNNIE) ABY ZABEZPIECZALI INTERTES MIASTA LUBLINA I JEGO MIESZKAŃ CÓW !. JEŻELI MIESZKAŃCY LUBLINA PROTESTUJĄ TO NALEŻY ZORGANIZOWAĆ SPOTKANIE Z PROTESTUJĄCYMI I UZGODNIĆ OBOPÓLNE STANOWISKO !. Trudno zrozumieć działania Ratusza wbrew interesom Mieszkańców Lublina (sic?). Przy okazji należy ponownie przeanalizować KOSZT INWESTYCJI, BO JEST NAD WYRAZ GIGANTYCZNY (SIC?). Czyli wtrzymajcie podpisanie Umowy do czasu uzgodnienia stanowiska obopólnego . OSTATECZNIE SŁUŻYCIE MIESZKAŃCOM LUBLINA !.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
SYLWESTER napisał:
Ja mogę zrozumieć, że we władzach Lublina dominują członkowie reżimu Okupantów Polski "PO"i że cele tego ugrupowania nie są przyjazne Polsce i Polakom, ALE WŁADZE LUBLINA SĄ WYBIERALNE I TO ICH WYBRANO (NIEFORTUNNIE) ABY ZABEZPIECZALI INTERTES MIASTA LUBLINA I JEGO MIESZKAŃ CÓW !. JEŻELI MIESZKAŃCY LUBLINA PROTESTUJĄ TO NALEŻY ZORGANIZOWAĆ SPOTKANIE Z PROTESTUJĄCYMI I UZGODNIĆ OBOPÓLNE STANOWISKO !. Trudno zrozumieć działania Ratusza wbrew interesom Mieszkańców Lublina (sic?). Przy okazji należy ponownie przeanalizować KOSZT INWESTYCJI, BO JEST NAD WYRAZ GIGANTYCZNY (SIC?). Czyli wtrzymajcie podpisanie Umowy do czasu uzgodnienia stanowiska obopólnego . OSTATECZNIE SŁUŻYCIE MIESZKAŃCOM LUBLINA !.
Kolego odstaw leki i wyłącz TV Trwam bo coś z tobą nie tak. A mieszkańcom dzielnicy Szerokie bardzo dziękujemy, jesteśmy z was dumni, że swoim listem otwartym obniżyliście koszt inwestycji o połowę <śmiech>
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy teraz już wiadomo mieszkańcom, dlaczego przy ul. Siewierzan i Sławin developerzy przed czterema laty tak obniżyli ceny szeregowców a dlaczego "trzymali" ceny nieruchomości między ul. Nałęczowską i Wojciechowską? Jak się kupujący targowali to używali argumentu: "bo przy Sławinie można kupić taniej". Proszę bardzo, było taniej, więc o co teraz krzyk?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wreszcie mamy prezydenta w Lublinie który podobnie jak prezydent Wrocławia potrafi podejmować decyzje w sprawach rozwoju miasta.Nie zważa na szczekanie opozycyjnych frustratów reprezentujących nie mieszkańców ale siebie.Budować jak najszybciej by Lublin nie stał się Skansenem w całości.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Juzef Bonk - napisał:
Tak jest, stawiam tezę, że gdyby nie wspomniany wyżej "list otwarty" rady dzielnicy Szerokie, to byłoby tak samo jak z inną inwestycją realizowaną przez tego samego wykonawcę, która po zmniejszeniu o połowę swojej wielkości została podwyższona o ponad 1/2 pierwotnie planowanych kosztów. Jeżeli było inaczej, to oznacza, że w przypadku tej inwestycji ratusz przeszacował ją niemal o 100%, a budowę PLL niedoszacował o niemal 50% i to przy zmianie planów i zmniejszeniu planów o połowę.
Ty tak na poważnie, czy tylko udajesz? Zmniejszony o połowę został sam terminal lotniska, który stanowi ok 10% wartości całej inwestycji... Budimex nie buduje PLL tylko terminal i parkingi, a to bardzo niewiele, biorąc pod uwagę ogrom tej inwestycji Reszta pozostała bez zmian... Prześledź sobie historię jakiejkolwiek inwestycji w Polsce w ostatnich 5 latach i sprawdź jakich wartości sięgają przeszacowania. Często nawet te najniższe oferty są odrzucane, z powodu "rażąco niskiej ceny" które sięgają nawet 40-45% szacunków inwestora... Nie pamiętam dokładnie, ile wyniosły oszczędności na obwodnicy Lublina, ale w sumie sięgnęły ona bodaj 1,5mld zł... To też dlatego, że ktoś napisał list otwarty? Nie ośmieszaj się... A zresztą, to Twoja sprawa, jak chcesz sie ośmieszać, to rób to dalej, to wolny kraj, ale wypadałoby chociaż podawać fakty, a nie kłamstwa...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szerokie nie podłączone? A węzeł z rondem od M.Cassino i Głębokiej to co to jest? Nałęczowska bezkolizyjnie połączona z M.Cassino? To co to jest? Najpierw trzeba wiedzieć przeciw czemu się protestuje a potem szczekać. Ważne by te planowane przedłużenia ulic zostały zrealizowane a zwłaszcza M.Cassino..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Arff napisał:
Ty tak na poważnie, czy tylko udajesz? Zmniejszony o połowę został sam terminal lotniska, który stanowi ok 10% wartości całej inwestycji... Budimex nie buduje PLL tylko terminal i parkingi, a to bardzo niewiele, biorąc pod uwagę ogrom tej inwestycji Reszta pozostała bez zmian... Prześledź sobie historię jakiejkolwiek inwestycji w Polsce w ostatnich 5 latach i sprawdź jakich wartości sięgają przeszacowania. Często nawet te najniższe oferty są odrzucane, z powodu "rażąco niskiej ceny" które sięgają nawet 40-45% szacunków inwestora... Nie pamiętam dokładnie, ile wyniosły oszczędności na obwodnicy Lublina, ale w sumie sięgnęły ona bodaj 1,5mld zł... To też dlatego, że ktoś napisał list otwarty? Nie ośmieszaj się... A zresztą, to Twoja sprawa, jak chcesz sie ośmieszać, to rób to dalej, to wolny kraj, ale wypadałoby chociaż podawać fakty, a nie kłamstwa...
Sięgnij do dokumentów źródłowych w tym decyzji wojewody w sprawie zmiany pozwolenia na budowę lotniska, a później wroć i zacznij od nowa, bo co do podanej przez siebie reszty też się coś strasznie pomyliłeś, bo z pierwotnych 23 tys. m 2 planowanego lotniska pozostało tylko 11 tys. m 2 . Zrezygnowano w projekcie z budowy: antresoli, podpiwniczenia, pomieszczeń technicznych, windy, ruchomych schodów, przeniesiono lokalizację restauracji. Ponadto zmieniono też plany budowy budynków lotniskowej straży pożarnej, budynków techniczno-garażowych, obiektów bazy paliw, zmieniono sieć uzbrojenia terenu, przebieg ogrodzenia, a nawet układ dróg i parkingów. Co pozostało z planów pierwotnych? Jedynie długość pasa startowego. O aktualnych roszczeniach firm, które realizowały kontrakty drogowe i ogólnobudowlane wspomiał nawet nie będę, bo od kwot objetych roszczeniami może się zawrócic nawet w najtęższej głowie. Następnym razem zanim zarzucisz komuś kłamstwa zajrzyj do materiałów źródłowych w postaci BiP, bo media mają do siebie to, że piszą na podstawie materiałów otrzymanych od zainteresowanego... publikacją. Są na świecie ludzie, którzy wierzą w moc sprawcą innyc ludzi, ale są i tacy, którzy wierzą w moc sprawczą krasnali - po lekturze BiP wróc i napisz, w której jesteś grupie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Juzef Bonk napisał:
[...] z pierwotnych 23 tys. m 2 planowanego lotniska pozostało tylko 11 tys. m 2 . [...]
Bezpieczniej byłoby się wyrażać bardziej precyzyjnie, bo ktoś może pomysleć, że teraz całe lotnisko będzie miało 11 tys. m kw., a przecież nie o to chodzi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: