Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Przejeżdżasz przez parking w 3 minuty albo płacisz

Utworzony przez hans, 28 września 2010 o 20:22 Powrót do artykułu
głupie jeszcze jest to że muszę dwa razy wyciągać portfel, gdy wjeżdżam 4 zł, i gdy wyjeżdżam dopłacam resztę jeśli stałem ponad godzinę , a mógłbym raz przy wyjeździe... i parkingowi mieliby mniej roboty... myślenie nie boli morony jedne!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W budynku dawnej DOKP jest kasa biletowa. Nie mogą z niej korzystać zmotoryzowani. Chyba że do ceny biletu kolejowego zechcą doliczyć koszt kilkuminutowego parkowania, gdyż w TRZECH minutach trudno się zmieścić.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Proponuję zrobić kilkugodzinny maraton przez tamto miejsce; tak dla przyjemności...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No co jak za dawnych czasów -dyrektor jak za komuny wprowadził peronówki , tyle że za przejazd ale pomysł z tamtych głęboko komunistycznych czasów a swoją drogą to ciekaw jestem kto wymyślił ten czas ? czyżby sam naczelny bo chłopu brakuje do pensji paru złotych ! a teraz uwaga słyszałem jak wróble ćwierkały że będą pobierać kopytkowe 2 zł za przejście po chodniku wzdłuż budynku a jak ktoś wejdzie do środka budynku to po piątaku a co emerytura bliska to dorobi !.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W tym miejscu gdzie na zdjęciu widoczny jest przechodzień, jeszcze nie tak dawno było miejsce do parkowania dla osoby niepełnosprawnej. Przy okazji budowy szlabanów, miejsce to zostało zlikwidowane (zamalowane). A przecież w tym gmachu oprócz jednostek kolejowych, mieszczą się także inne firmy np. Wojewódzki Urząd Pracy gdzie często muszą załatwiać sprawy także niepełnosprawni.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Za to końcu jest tam porządek, a nie cały lewy pas wyjazdowy do Okopowej był zastawiony samochodami + taxi i jak do Bigmaru chciało się dojechać a ktoś chciał wyjechać to zawsze było na lusterka. Zastanawia mnie tylko co na to Bigmar bo wjazd do ich parkingu jest teraz albo przez widoczny szlaban od Okopowej albo TYLKO w prawo z Hempla jadąc z miasta. Skręcanie w lewo jadąc Hempla w kierunku Krakowskiego jest niedozwolne - zakaz skrętu, linia ciągła.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Proponuję nie wypuszczać na Okopową i Karłowicza tych co zafundowali mieszkańcom miasta szlabany. Ponadto domagam się pobierania opłat za przejazd pociągami przez przejazdy ze wszystkimi drogami. Czas na przejazd pociągu nie objęty opłatą należy ustalić na 30 sek. Pieniądze na te opłaty egzekwować od tych samych "GENIUSZY" od szlabanów. A w ogóle to proponuję zrobić na terenie kraju skansen dla pogrobowców PKP, ogrodzić ich zamknąć, niech sobie wybudują dla siebie tory dworce itp i nie tam sobie jeżdżą swoimi dużymi zabawkami. To co się zwolni udostępnić ich konkurencji, man nadzieję, że dużo zdrowszej od nich psychicznie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ile by nie powstało parkingów zawsze będzie za mało... ile by nie poszerzał ulic zawsze będą za ciasne... świat - w wielkich miastach - wyrzuca komunikację samochodową. centrum Londynu jest płatne. Lublin jest dość mały, naprawdę w większość miejsc można dojść piechotą, a do dzielnic sypialni dojechać komunikacją miejska. można na to psioczyć, zrzędzić, ale od tego nie ma odwrotu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zwykłe gadanie. Gdyby Lublin miał choć w połowie tak rozwinięty transport miejski jak Londyn(uwzględniając różnice w wielkości miast), lub przynajmniej tak do niego podchodził, to może brak parkingów by mi tak nie przeszkadzał. A brak parkingów w Lublinie to nie wymysł kierowców tylko fakt. Radzę ci poszukać parkingu na Zana pomiędzy 8-18. Wszystko przez to, że za wszelką cenę tworzy się biurowce, a nikt nie myśli by wybudować odpowiednią liczbę miejsc. Dodatkowo, często zmniejsza się lub likwiduje już istniejące parkingi. A firmy oszukują na miejscach parkingowych, np. zaniżając przewidywaną liczbę samochodów. Dochodzą też takie kwiatki jak np. parking pod Plazą, gdzie jest zakaz wjazdu pojazdom na gaz LPG (nie wiem ile się stosuje do tego), a wjazd jest cholernie stromy. A to wszystko dla tego, że właściciel "zaoszczędził" na wentylacji.
Ostatnio edytowany 29 września 2010 o 04:03
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawiej jest na tzw.rynku hurtowym w Elizówce.Nie honorują tam kart parkingowych inwalidów.Jeżeli inwalida ma do załatwienia sprawę urzędową musi płacic 2 zł,lub zasuwac pareset metrów po błocie.Jak na ironię wyznaczono dwie koperty przy bramie wyjazdowej,ale na terenie płatnym.Proszę o odpowiedż prezesa jak to się ma do pkt.8 Karty praw Osób Niepełnosprawnych,czy też art.69 Konstytucji RP,lub zasad wsółżycia społecznego chociażby.Do szefów urzędów na terenie rynku apeluję o przeniesienie się w miejca gdzie dostęp do nich nie będzie blokowany.Proszę o zainteresowanie się problemem posłow,telewizję,fundację Fuga Mundi itp.by w końcu zarząd rynku zrozumiał,że żerowanie na inwalidach jest nieetyczne.Z taką sytuacją nie spotkałem się nigdzie indzej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Marek_ napisał:
Zwykłe gadanie. Gdyby Lublin miał choć w połowie tak rozwinięty transport miejski jak Londyn(uwzględniając różnice w wielkości miast), lub przynajmniej tak do niego podchodził, to może brak parkingów by mi tak nie przeszkadzał.
transport nie jest wcale taki najgorszy. to też takie zwykłe gadanie, że gdyby było metro to bym jeździł. poza tym centrum miasta jest naprawdę małe i śmiało można wszędzie na piechotę. oczywiście podejście miasta pozostawia wiele do życzenia. bus pasy w najgorszych miejscach są niezbędne. do tego egzekwowanie zakazu jazdy osobowymi, bo znając cwaniactwo Polaków jedni karnie będą czekać, podczas gdy inni będą się z tego śmiać. chcemy czy nie, nie da się uciec od wywalenia samochodów z centrum.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ten cały cyrk ze szlabanami to inicjatywa cwaniaków taksiarzy z czwórek i siódemek aby pozbyć się w ten sposób konkurencji.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
cyt. z tekstu. Ale jeszcze przed wakacjami po obu stronach budynku byłej Dyrekcji PKP kolei postawiła szlabany. a co mieli wiadukt wybudować. jak kolej to chyba szlabany.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: