Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Przetarg na przebudowę al. Tysiąclecia. Pas dla autobusów i ścieżka rowerowa

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 14 czerwca 2016 o 10:00 Powrót do artykułu
dobra wiadomość! malkonentom pragnę przypomnieć, że buspas to większa atrakcyjność komunikacji miejskiej, co z kolei prowadzi do zmniejszenia korków. ***s://***facebook.com/Św-przepustowość-645645242176858/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i elegancko
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wszystko fajnie ale przy okazji tej inwestycji w zakresie przystanku MPK powinni zlikwidować "bangladesz" po stronie Dworca PKS.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Robienie ścieżki rowerowej na jezdniach o bardzo dużym natężeniu ruchu, gdzie dużą część samochodów stanowią tiry jest paranoją. Taka sytuacja jest na Nowym Świecie i doprowadziło to do tego, że przez większość dnia nikt po ścieżce nie jeździ, bo się boją, za to gnają na złamanie karku po chodniku pomiędzy pieszymi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkoda ze chociaz nawierzchni nie wymienią na tej "południowej" jezdni...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po tych zmianach będą korki od Świdnika do Dęblina. Amen. Teraz na trzech pasach jest ciasno a po zmianach wszystko zakleszczy się przez przegubowce jeżdzące od prawej do lewej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kto wpadł na taki głupi pomysł? Jak można zwężać wylotówke?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Proponuję bariery odgradzające ścieżkę rowerową od chodnika, bo piesi w tym miejscu łażą jak cielęta. Druga sporna sprawa to długość zatoki przystankowej. Z tego przystanku jeździ wiele starszych osób, które nie dobiegną do swojego autobusu w czasie jego postoju na drugim końcu zatoki. A jak stanie jeden pojazd za drugim, to już w ogóle nie będzie widać, jaka to linia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jakies symulacje zmiany z 3 na 2 i dodanie buspasa? czy a moze bedzie dzialalo? i ktory to pas ma byc tym buspasem? jak zdaje sie wiekszosc autobusow zaraz skreca w lewo?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy warto jest remontować tą część tysiąclecia?Oczywiście że tak bo jest w opłakanym stanie,ale co z dworcem i całą Novą i targiem? Zbudują drogę a dworzec i cały plac PKS dalej będzie taki obskurny?Nie lepiej by było zaplanować najpierw projekt zagospodarowaniem podzamcza?Z przeniesieniem PKS w okolice PKP? Znowu będzie wywalone pieniądze wyremontują drogę ulicę,a potem znowu do zmiany przystanku i całego przetargu.To jest środek miasta,gdzie jest najwięcej turystów a ta część jest zaniedbana.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Komuś się po .. kićkało z z tą przebudową. A miało być tak pięknie, miał zniknąć prehistoryczny Bazar ze "szklanym dachem" który pasuje tam że wstyd na pół Europy jak również "stylowy blaszak" sklepu NOVA (ŻE KTOŚ KIEDYŚ MIAŁ TAK MAŁO WYOBRAŹNI DO PRZYSZŁOŚCI). Dworzec PKS miał byc dworcem przesiadkowym, otoczenie uporządlkowane,nowe targowisko a tu   ścieżka rowerowa najwazniejsza. Proszę policzyć ilu cyklistów dziennie tamtędy przejeżdża- 4-ech może 5-ciu. A co do ruchu to też niektórym decydentom wydaje się że jak powstanie cała obwodica miasta to na 1000lecia ruch zmaleje a to nic bardziej błędnego, ten ruch już taki będzie a nawet go przybędzie bo i samochodów przybywa ok.10% rocznie. Widzę działanie na szkodę mieszkańców i tyle. AMEN
Zaloguj się, aby oddać głos
0
co to za wymysł.......??przystanek na pół kilometra? juz teraz 98%kierowcow autobusów nie chce otwierać drzwi jak ktoś biegnie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Remont nawierzchni - a co z jej obniżeniem i wpuszczeniem w tunel? Odwilgło już magistratowi?
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: