Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Pewnie Żuczek dostał dobrze w łapkę ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie prościej zrobić jedną miejską komunalną spółkę, która odpowiadałaby za wywóz śmieci i innych nieczystości? Nie jestem prawnikiem, ale uważam, że  byłoby to najlepsze wyjście,nie rodziło by pokus i podejrzeń o korupcję, nie  byłoby zamieszania z przetargami a ludzie by wiedzieli co i jak będzie jutro. Wpuszczanie na rynek prywatnych spółek, zwłaszcza tych zewnętrznych jak ta z Kraśnika nie jest według mnie najlepszym rozwiązaniem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Krasnicka firma to bandycka firma u nich liczy się tylko kasa a nie wywóz śmieci.Straszą ludzi a sami nie wykonuja swojej roboty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ty kretynie jak nic nie masz pojęcia o tej firmie to lepiej sie nie wypowiadaj na jej temat matole
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie macie pojęcia o co pocochodzi to poco sie udzielacie wogóle
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pewnie Żuczek dostał dobrze w łapkę ;)