Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Brawo tak trzymać jednak można podczas kryzysu Afryka tam jest przyszłość.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tak i padnie jak mojemu znajomemu w ciągu roku nowy Ursus 8014H, najpierw przednie koło się odkręciło podczas jazdy, potem tłumnik wystrzelił jak rakieta bo nie przykręcony, akumulator nie przymocowany, bak wciągnęło bo za szczelny korek a teraz skrzynia padła. Ciągnik fajny, ale wykonanie total china. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Znając rzeczywistość i warunki afrykańskie to te ursusy szybko padną i serwis  gwarancyjny stamtąd nie wyjedzie. To wszystko mi pachnie starą komuną, gdzie żuki i nysy eksportowano do Egiptu i Libii. Awaryjnośc tych pojazdów przekraczała 80%. Tak samo będzie z ursuem. Lepiej obni żcie cey i sprzedajcie tuetjszym rolnikom serwis bedzie tańszy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Znając rzeczywistość i warunki afrykańskie to te ursusy szybko padną i serwis  gwarancyjny stamtąd nie wyjedzie. To wszystko mi pachnie starą komuną, gdzie żuki i nysy eksportowano do Egiptu i Libii. Awaryjnośc tych pojazdów przekraczała 80%. Tak samo będzie z ursuem. Lepiej obni żcie cey i sprzedajcie tuetjszym rolnikom serwis bedzie tańszy.
NO właśnie i do tej pory w Egipcie można spotkać pełno Żuków. Czy to świadczy o i ch małej trwałości?                      
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Super.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawe z czego złożą te ciągniki skoro u nas spawają jedynie kabiny do niektórych modeli. Reszta tzn silniki, osie, tylne mosty m, zaczepy a nawet opony to produkty zagraniczne. Tak naprawdę ciągniki dla Etiopii będą zestawem klocków wyprodukowanych za granicą, importowanych do Polski a następnie ponownie wywiezionych za granicę. Szkoda, że w tym kraju nie ma prawdziwego przemysłu. Cieszę się jednak, że Ursus zdobył taki kontrakt bo może wreszcie zacznie się rozwijać.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
90 mln usd za 3000 sztuk to daje kwote ok 95.000 zł za ciągnik. Tyle to kosztują 4 koła do porządnego ciągnika.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zaczepy i kabiny są produkowane w Jackowie , przez włoską firma w której pracują biali murzyni = Polacy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
My się cieszymy bo to gówno w papierku. A oni będą płakać ;D  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
My się cieszymy bo to gówno w papierku. A oni będą płakać ;D
No to należy koniecznie ich w jakiś sposób ostrzec !!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak naprawdę nie ma nigdzie w pełni krajowego produktu.Wszystkie ciągniki mają zagraniczne podzespoły i części podobnie z samochodami czy samolotami.Teraz nikt nie robi w pełni swojego produktu od pierwszej śróbki do gotowego wyrobu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
co wy deb***e wypisie, nasze ciągniki za tą cenę są naprawdę konkurencyjńe i bardzo dobe . A wy jesteście  tumany tumany i jeszcze raz z was tumany bez wiedzy . ale cóż takich ćwoków w Polsce mamy i dlatego bidęn klepiemy .
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: