Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Remont torów z Lublina do Warszawy z poślizgiem. Objazd będzie gotowy później

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 1 czerwca 2016 o 11:19 Powrót do artykułu
Mam nadzieję, że opóźnienia zwiększą się na tyle, że zdąży wejść do użytku dwupasmowa E-17. Trudno mi sobie wyobrazić lublinian jadących do Warszawy przez Parczew i Łuków. Na którą godzinę trzeba wtedy wyznaczać spotkania i konferencje w Warszawie żeby Lublin zdążył?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
E-17 to droga łącząca Belgię i Francję. Obawiam się, że jazda nią nie pomoże podróżującym na trasie Warszawa-Lublin...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
>E-17 to droga łącząca Belgię i Francję. Obawiam się, że jazda nią nie pomoże podróżującym na trasie >Warszawa-Lublin... ups..., chodziło o "siedemnastkę" z Warszawy do Lublina ( dalej)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
czemu experci nie pomyslała tak: zmodernizować do 180 km/h + drugi tor dobudować Wawa Pilawa Plus Pilawa Łuków (skonczyli by juz dawno ) i puścić przez Minsk MAzowiecki albo przez Górę Kalwarię cześć Etap Drugi: modernizacja Pilawa Dęblin - Ruch pasazerskich puścić do Wawy autobusami albo przez RADOM, SIEDLCE pociągami etap III Dęblin Lublin - przez Łuków albo autobusami węgiel i reszta mają pierwszeństwo
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Mam nadzieję, że opóźnienia zwiększą się na tyle, że zdąży wejść do użytku dwupasmowa E-17. Trudno mi sobie wyobrazić lublinian jadących do Warszawy przez Parczew i Łuków. Na którą godzinę trzeba wtedy wyznaczać spotkania i konferencje w Warszawie żeby Lublin zdążył?
cóż Lublin-Świdnik jeszcze jest :) efekt słuchania się "profesorka" - zaorać wschód i zasadzić lasy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak się składa, że wspomniana linia nie kończy się w Parczewie. Do Parczewa została już dawno temu wyremontowana i jeżdżą tamtędy szynobusy z Lublina. Z tego co widać na torach, a widać mało to raczej chodzi o remont torów od Parczewa przez Radzyń Podl. i do Łukowa. Prace utknęły gdzieś pomiędzy Milanowem a Bezwolą a do Łukowa to jeszcze ho, ho... Można napisać, że to ma być objazd dla pociągów towarowych, bo się ludzie załamią gdyby mieli się tłuc takim objazdem z Lublina do Wa-wy.. 40 lat temu jechałem tą trasą pociągiem z Bezwoli do Gdańska. Niecałe 11 godzin i na miejscu. Lokomotywa była na węgiel kamienny.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Można się było tego spodziewać. W Polsce nic nie powstaje według terminów w planie. Poślizgi są zawsze. Patrz choćby obwodnica Puław..... miało byc juz wczesniej a dziś dopiero drzewa wycinają.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie bardzo sobie wyobrażam objazd linią 30 bez elektryfikacji jej i dobudowania drugiego toru.... Obecnie na linii 7 jest duży ruch i dwa tory są bardzo potrzebne. Poza tym ruch prowadzą głównie taborem elektrycznym, a linia 30 nie ma prądu.... Owszem, mogą dac spalinowozy, ale czy mają ich na tyle dużo by obsłuzyć ten "objazd"?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Objazdy dla kolejowej siódemki powinny być skierowane na dwa sposoby . Rozumiem zastrzeżenie wobec jednotorowości kolejowej trzydziestki . Po mojemu to wyglądałoby tak : część pociągów TLK jedzie do Warszawy trzydziestką , część kolejową siódemką po czynnym torze szlakowym - kwestią sporną jest , jak jechać między Pilawą a Warszawą . Kolejnym elementem objazdów jest zdjęcie części ruchu towarowego z kolejowej siódemki i skierowanie ich objazdem przez Krasnystaw , Zwierzyniec , Biłgoraj , Stalową Wolę . Na linii 66 brakuje dwóch mijanek , żeby ten objazd miał ręce i nogi . Wystarczy JEDNOCZEŚNIE puścić objazdy - dla ruchu pasażerskiego przez trzydziestkę , a dla towarowego - przez linie : 69 i 66 . Maciek z Lublina .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tu w regionie jeszcze nie skończyła się jeszcze II WŚ.Reszta kraju już kończy inwestycje i remonty a tu kolejny raz obsuwa.A co z Zamoście?-podróż jest coraz dłuższa!Teraz to już 2h12min i zero remontów,zmiana kierunku jazdy 2 razy podczas podróży a kiedyś jeszcze wywalali pasażerów w Zawadzie.Ten kto jest za to odpowiedzialny powinien na długie lata pójść siedzieć za te zaniedbania
Zaloguj się, aby oddać głos
0
najlepiej to w Pilawie wybudować port lotniczy a międzylądownia urządzić w Łukowie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: