Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Renault twizy. Pierwsze elektryczne auto zarejestrowane w woj. lubelskim

Utworzony przez Beret - Genetic Patriot, 27 marca 2015 r. o 08:19 Powrót do artykułu
Sprawdzę to dziś w pracy.
  Na pewno pracodawca będzie zachwycony.   Czekamy również na późniejszą relację z jazdy zimowej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Świetne autko, jeździłem takim, frajda niesamowita, tylko szkoda, że w Lublinie poza domem nie można go naładować nigdzie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prędkość maksymalna 80km/h. Skodziarze w kapeluszach już zacierają ręce na myśl o tym cacku.  Zasięg 100km. Akumulator 6,1 kWh - czyli 100km za 3zł. To tak jakby spałał 1,5litra gazu na 100km. Biorąc pod uwagę to, że nie ma się tam co psuć z punktu widzenia mechanicznego, żadnych płynów, pasków, świec, filtrów, klocków do wymiany, to świetne auto. Serwis mechaniczny to tylko łożyska.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Świetne autko, jeździłem takim, frajda niesamowita, tylko szkoda, że w Lublinie poza domem nie można go naładować nigdzie...
  A co, nie ma nigdzie zwykłych gniazdek? 6kWh akumulatora który tam jest, ładuje się w 3 godziny, to jak farelka 2kW - także, żaden wysiłek. Można mały agregat inwerterowy wozić w bagażniku i ładować gdzie się chce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A widziałeś gdzieś zwykłe gniazdko dostępne gdzieś w mieście do doładowania?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cytat z innego artykułu: "Polityka Renault, dotycząca samochodów elektrycznych, polega na tym, że w cenę aut nie są wliczane baterie. To prosty zabieg, by znacząco obniżyć cenę pojazdu. Francuska marka nie jest jednak instytucją charytatywną - nie rozdaje akumulatorów za darmo. Klient musi je najmować, co wiąże się z abonamentem" Jak dla mnie to można sobie ten samochód wsadzić ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nigdzie nie ma żadnego gniazdka, całe miasto podłącza się na krótko. Rozumiem, że w twoim miejscu pracy nie ma prądu (parkingowy, przeprowadzanie przez jezdnię)? Puszczasz przedłużacz przez okno, oddajesz szefowi powiedzmy 1-2zł za kWh i po krzyku. To nie tesla za 400tys. żeby budować dla niej stacje z prądem za darmo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Norwegii za jak sie ma elektryczne auta to nie płaci się za parkingi w mieście tunele i można jechać buspasem. I jest jakies chyba dofinansowanie na zakup. A u nas wolą podnieść cene  paliwa albo akcyzę bo jak by zrobili tak dla ludzi żeby kupowali elektryczne to nie zarobia z paliwa i akcyzy Kulczyki i Kopacze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A jeszcze ludzie nie zechcą kupować bo trzeba mieć 15-20 letnie audi w TDI niż nowe jeszcze do tego eletryczne (sąsiad się bedzie śmiał). No i jedzie tylko 80 więc po nie zbudują nowego toru......
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pierwszym całkowicie elektrycznym samochodem zarejestrowanym w regione było BMW i3 więc... znowu ktoś nie sprawdził a sie rozpisuje...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zaineresowany kosztem eksploatacji wyczytałem, że koszt najmu akumulatorów może wynosić ok. 30-40zł/100 km w zależności jaki roczny przebieg się zadeklaruje. Nadal gaz tańszy...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prędkość maksymalna 80km/h. Skodziarze w kapeluszach już zacierają ręce na myśl o tym cacku.  Zasięg 100km. Akumulator 6,1 kWh - czyli 100km za 3zł. To tak jakby spałał 1,5litra gazu na 100km. Biorąc pod uwagę to, że nie ma się tam co psuć z punktu widzenia mechanicznego, żadnych płynów, pasków, świec, filtrów, klocków do wymiany, to świetne auto. Serwis mechaniczny to tylko łożyska.
 
Prędkość maksymalna 80km/h. Skodziarze w kapeluszach już zacierają ręce na myśl o tym cacku.  Zasięg 100km. Akumulator 6,1 kWh - czyli 100km za 3zł. To tak jakby spałał 1,5litra gazu na 100km. Biorąc pod uwagę to, że nie ma się tam co psuć z punktu widzenia mechanicznego, żadnych płynów, pasków, świec, filtrów, klocków do wymiany, to świetne auto. Serwis mechaniczny to tylko łożyska.
  Tak, tylko pochwal się jeszcze żywotnością akumulatora i kosztem jego wymiany. A te "bebechy" zawieszenia na wierzchu - zrobione z teflonu, czy z tytany, żeby nie rdzewiały? Taki samochód powinien kosztować 15 tys. Za 35 to niech sobie wsadzą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
z internetu: "Renault, wprowadzając na polski rynek modele samochodów elektrycznych, oferuje jednocześnie innowacyjny sposób zakupu. "One stop shopping" obejmuje zakup samochodu, wynajem baterii, finansowanie i ubezpieczenie. Przy przebiegu rocznym 7 500 km w ciągu 36 miesięcy, miesięczny koszt najmu akumulatora 249 złotych. Oferta najmu obejmuje także większe przebiegi roczne (10 000, 12 500, 15 000 km) oraz okresy 12 lub 24 miesiące. Za podstawową wersję Twizy w Polsce trzeba zapłacić 33 900 zł."  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wygląda jak połączenie wózka widłowego z wózkiem dziecięcym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten samochód nie ma szyb bocznych... brak słow :D 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i tak się będzie pewnie psuło, jak to reno...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgodzę się, że 35k PLN za takie pudełeczko to zdecydowanie za dużo, ale za unikatowe rzeczy trzeba płacić więcej. Co więcej jakoś nikt nie czepia się produktów Apple, że tyle kosztują. Np. iPhone w produkcji kosztuje jakieś 700 PLN, ale żeby być fajnym ludzie są w stanie dać za ten shit 4k PLN! Szpan musi kosztować i tyle. Gratuluje zakupu i trochę zazdroszczę, bo sam bym takim chętnie pośmigał :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bzdura, całkowiecie elektryczny samochód od 4 lat był już zarejestrowany w Lublinie, po wielu problemach w wydziale komunikacji o których można by było książkę napisać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciężko to coś autem nazwać. To wygląda jak jakiś 4 kołowy skuter.   Tesla S to jest prawdziwe auto elektryczne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jest brzydki i wygląda jak podrasowany quad.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...