Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Żuk najlepszy prezydent w historii Lublina ale mam mały apel do niego. Panie prezydencie olać grupkę kilkudziesięciu frustratów przez których sfrustrowana jest cała reszta czyli ci co muszą się codziennie użerać z trasą północ-południe. Nie patrzeć na lamenty - wysyłać robotników w teren, niech zaczynają działać.    
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No to teraz pora na moje uwagi, bo o tych skrzyżowaniach myślałem b.długo.   1) Co z autobusami 10,26,31, które skręcają z Racławickiej w dół w lewo w Sowińskiego? To bardzo popularne linie, powinny kursować co 7 minut, a absurdem byłoby, żeby nadal stały w korkach na światłach zanim skręcą w lewo, skoro (b.słusznie) na Sowińskiego ma być buspas. Rozwiązania są dwa. Dodatkowy, drugi lewoskręt, tylko dla autobusów z Racławickich w Sowińskiego, albo przeznaczenie środkowego pasa dla wszystkich pojazdów MPK. I tych jadących prosto, i tych skręcających w lewo. Ale te jądące prosto musiałyby potem wrócić szybko na prawy pas (buspas), zatem wymagałoby to osobnych świateł dla nich.  Dodatkowy lewoskręt ma 2 zalety. Bez rysunku tego nie będzie widać i pewnie czytającym będzie to sobie trudno wyobrazić, ale wtedy można byłoby wydzielić lewoskręt z Racławickich w Poniatowskiego (a nawet 2), co pozwoliłoby zlikwidować inny lewoskręt - zawalidrogę z Racłąwickich w Długosza. Racławickie na odcinku mniej więcej 100 metrów musiałoby dostać dodatkowy pas, od liceum Staszica tuż za starą Karczmę Słupską.  Założenie musi być jedno, absolutny priorytet musi mieć transport zbiorowy, to jest charakterystyka miasta.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wowery na chodniki. Won z drogi. Masz kask? Masz ubezpieczenie OC? Masz prawo jazdy albo coś co potwierdzi, że znasz zasady ruchu drogowego? Masz kierunkowskazy, światła stop? Masz przegląd, że rowerek duperelek sprawny? Życzę jak największej liczby spotkań z tirami.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Żuk najlepszy prezydent w historii Lublina ale mam mały apel do niego. Panie prezydencie olać grupkę kilkudziesięciu frustratów przez których sfrustrowana jest cała reszta czyli ci co muszą się codziennie użerać z trasą północ-południe. Nie patrzeć na lamenty - wysyłać robotników w teren, niech zaczynają działać.
Byłby najlepszym gdyby nie on sam, który skazał nas na codzienne użeranie się na trasie północ-południe.   To nie "frustraci" zaniechali modernizacji opisywanego węzła komunikacyjnego, a rzeczony "najlepszy" w prezydent w historii Lublina. To nie frustraci zarzuci realizację rozwiązania komunikacyjnego na miarę XXI wieku, a ten "najlepszy" prezydent w historii Lublina.   To nie "frustraci" lekką ręką wrzucili do kosza gotowy projekt niemal 1200 metrowej trasy zaczynającej się tunelem i kończącej estakada, a "najlepszy" w historii Lublina prezydent - najlepszy w propagandzie i kłamstwie od co najmniej 700 lat.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A ja mam inną propozycję. Proponuję wyciąć od razu całą zieleń, a nie tylko 35 % z wyciętych już wcześniej iluś tam procent. Po co zieleń? Budynki i jezdnie wystarczą miastu w zupełności, a i ten skwer na Sowińskiej najlepiej zrobić z betonowymi słupami, jakie widziałam na Bronowicach - zło dobrem zwyciężaj :D.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oczywiście chodziło mi o Sowińskiego. Wyjaśniam, aby uniknąć 300 postów ze wskazaniem błędu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No to trzeba się przemeldować gdzieś na wieś żeby nie płacić w tym popapranym mieście podatków.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wowery na chodniki. Won z drogi. Masz kask? Masz ubezpieczenie OC? Masz prawo jazdy albo coś co potwierdzi, że znasz zasady ruchu drogowego? Masz kierunkowskazy, światła stop? Masz przegląd, że rowerek duperelek sprawny? Życzę jak największej liczby spotkań z tirami.
A Tobie życzę jak największej liczby spotkań z kozą. Jesteś gamoniem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
bus pas genialny pomysł na korki od rogatki warszawskiej do lipowej . juz na jp2 stworzyły korki których niebylo. postuluje zlikwidowanie bus pasów na JP2
Zaloguj się, aby oddać głos
0
kul pomnik radziszewskiego ma w projekcie na dachu parkingu przy collegium jana pawła.Od dawna tam widnieje.Jak tam nie pasuje to przy konwikcie mozna postawić i niech się opiekują
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A cóż to znowu za gniot !?. Czy nie ma mądrzejszych od inżynierii ruchu drogowego?.Ładnie się kręci na animacji no jak to na animacji a rzeczywistość jest zazwyczaj inna. I tak z Czechowa jedziemy, jedziemy i na Głębokiej ...klops. Czy wreszcie ktoś pójdzie po rozum do głowy i przedłuży Sowińskiego ponad Głęgoką do Nadbystrzyckiej i Filaretów?. Ta idea była forowana już za komuny (i może dlatego dziś  utknęła) nawet do dzisiaj jest rezerwa na tę drogę koło stacji Orlen i UMCS. O obiecanym tunelu juz nie wspomnę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Żuk najlepszy prezydent w historii Lublina ale mam mały apel do niego. Panie prezydencie olać grupkę kilkudziesięciu frustratów przez których sfrustrowana jest cała reszta czyli ci co muszą się codziennie użerać z trasą północ-południe. Nie patrzeć na lamenty - wysyłać robotników w teren, niech zaczynają działać.
Gdzie ta lipa rosła? Ilu ma klakierów ten łysoń.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie to żebym się czepiał, generalnie jestem na tak dla zmian, dla przebudowy i w ogóle dla rozwoju! W końcu mieszkamy w mieście i czasem trzeba się poświęcić aby żyło się lepiej ale mam jedno małe pytanie. Poniatowskiego, teraz chcą z niej zrobić jakąś drogę serwisową, boczną czy coś tam ale przecież nie tak dawno temu wyłożono duże pieniądze na remont, poszerzenie itd. Czyli co, pieniądze wyrzucone w błoto??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A Tobie życzę jak największej liczby spotkań z kozą. Jesteś gamoniem
Bohgdan ,a masz rozum...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Buspas na Racławickich - absurd. Przecież korki powstają na skrzyżowaniach, a tam buspasy przestają funkcjonować. Po co przejezdną ulicę demolować dla jakiś abstrakcyjnych wizji osób, które nigdy tej ulicy nie widziały i zrobiły plany zza biurka. Będzie to kolejny gniot za kilkdziesiat milionów, jak wcześniej Kunickiego (gdzie dokonano zwężeń jezdni) i Nowy Świat (gdzie nie przewidziano lewoskretów). Z artykułu nadal nie wynika, jak ma byc rozwiązany przejazd przez Miasteczko Uniwersyteckie i Głęboką. Moze wartojednak wrócić do tunelu. Szkoda wyrzucać pieniądze na rozwiązania, które nic nie rozwiązują.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak dla mnie jest to najlepsze rozwiązanie jakie do tej pory widziałem. Super planowanie. Od zawsze mówiłem, że Sowińskiego musi być dwupasmówką. Łączy ona południe z północą, zawsze gigantyczne korki, co to jest po jednym pasie w szczycie? Filaretów ładnie sie leci, Poniatowskiego ładnie, a tu zwężka w centrum miasta na głównej przelotówce. Tak być dalej nie może. Budować dwupasmówkę, ale to już!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
bus pas genialny pomysł na korki od rogatki warszawskiej do lipowej . juz na jp2 stworzyły korki których niebylo. postuluje zlikwidowanie bus pasów na JP2
 
bus pas genialny pomysł na korki od rogatki warszawskiej do lipowej . juz na jp2 stworzyły korki których niebylo. postuluje zlikwidowanie bus pasów na JP2
jeestem za! Tam powinny normalnie samochody jeździć, aby rozładować ruch!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie biorą po uwagę wzrostu ruchu na Głębokiej gdyż Głęboką będzie dojazd do obwodnicy, zatem będzie jeszcze gorzej na skrzyżowaniu Sowińskiego Głęboka, czyli nie wzrośnie przepustowość na Poniatowskiego Sowińskiego , pozorne działania i ogromne koszty. Nowa linia autobusowa z czechowa powinna mieć końcowy w rejonie centrum handlowego selgros.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak dla mnie jest to najlepsze rozwiązanie jakie do tej pory widziałem. Super planowanie. Od zawsze mówiłem, że Sowińskiego musi być dwupasmówką. Łączy ona południe z północą, zawsze gigantyczne korki, co to jest po jednym pasie w szczycie? Filaretów ładnie sie leci, Poniatowskiego ładnie, a tu zwężka w centrum miasta na głównej przelotówce. Tak być dalej nie może. Budować dwupasmówkę, ale to już!!!
  sie zgadzam sie z przedmowc
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jest to rozwiązanie na dziś, chociaż zrealizowane ma być za kilka lat. Brak wizji, brakperspektywy czasowej, niestety źle świadczy o możliwościach intelektualnych zarządzających miastem i infrastrukturą drogową. Ot zwykłe politykierstwo. Eugeniusz Kwiatkowski przewraca się w grobie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: