Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
nie przejdzie. Lublin NIE MA tej tzw małej (miejskiej) obwodnicy... że nie wspomnę o kompletnej dużej - ta w bardzo odległej przyszłości, a i wtedy stanie się już raczej - małą... zamknięcie śródmieścia planowane w obu przypadkach znacznie utrudni komunikację miedzy osiedlami, zaś komunikacja miejska - choćby trzy razy tyle autobusów miała i co najmniej ze dwa razy więcej linii - nie podoła zadaniu, a i bardzo drogą się stanie. Liczyć na obecnie budowaną obwodnicę Lublina jest naiwnością, ona może jedynie usunąć ruch tranzytowy z centrum na kierunkach wschód-zachód, absolutnie nie usprawni tranzytu północ-południe, przestańmy się łudzić - tak naprawdę bardzo niewiele zmieni - jeśli chodzi o ruch lokalny, między dzielnicami miasta. Dla mnie - ta ekspertyza "fachowców" z W-wy to tylko wyrzucone pieniądze. Działalność POZOROWANA jeno, wyraźnie widać, bo tak naprawdę problemów komunikacyjnych Lublina nie poprawi, tyko drastycznie pogorszy. Żeby usunąć samochodu ze śródmieścia, ŚCISŁEGO śródmieścia - najpierw trzeba właśnie wybudować tą "małą" obwodnice - TAK, WYBUDOWAĆ! - nie miejską, a ŚRÓDMIEŚCIA, ale to wiąże się z WYBURZENIAMI części istniejących budynków w kilku miejscach, dzięki temu będzie można uruchomić kilka ulic w tej chwili niewykorzystywanych optymalnie, także udrożnić kilka skrzyżowań obecnie po prostu za ciasnych. No, kto odważny się znajdzie, aby się NARESZCIE ZA TEN PROBLEM WZIĄĆ? O odcięciu ruchu przedstawianym na obu planach - ZAPOMNIJCIE... bo, jeżeli się je wprowadzi - ZABLOKUJE się Lublin kompletnie, praktycznie zlikwiduje się komunikację międzyosiedlową - i tak już obecnie bardzo utrudnioną. Liczyć zaś TYLKO na komunikację tzw miejską, komunalną... dajmy sobie spokój, nierealne. A teraz, żeby nie było - ja samochodu nie mam i mieć nie będę z przyczyn... no, mniejsza, wiec proszę mnie nie posądzać o stronniczość przynależną niejednemu (nie wszystkim, zastrzegam) posiadaczowi blachosmroda, który świata poza własnym złomem i tyłkiem nim wożonym - nie widzi... staram się jeno trochę realnie na tą sprawę popatrzeć. Ludzie samochody BĘDĄ kupowali, BĘDĄ z nich korzystać - bo nie maja wyjścia w obecnych czasach, wiec samochodów BĘDZIE przybywać - chyba że z KAŻDEGO osiedla zrobi się zamkniętą enklawę całkowicie samowystarczalną, z własnymi miejscami pracy, ruchomymi chodnikami, całkowicie samodzielną infrastrukturą itp, itp... nierealna BZDURA.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe kto personalnie odpowiada za opłacenie z naszych pieniędzy bzdur wyczynianych przez firmę Eko-Trans? Na jakiej podstawie "fachowcy" obliczyli że w Lublinie przybędzie mieszkańców, skoro WSZYSTKIE szacunki łącznie z GUS podają dane odwrotne? Czy ktoś zna odpowiedźna jedno z tych pytań? Czy nie ma w tym mieście spraw którymi Ratusz naprawde powinien sie zająć. Prosze nie mówcie, że zwężenie Solidarności będzie dla dobra mieszkańców i wszyscy przesiądą się na autobusy. A ludzie pracujący w centrum, a ludzie starsi jadący do lekarza. A turyści? Z nich rezygnujemy od razu? Jesli tak to po co tyle było wydane na promocje Lublina?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kota napisał:
Najbardziej potrzebne buspasy na Solidarności. D D Tam są długie odcinki którymi WOGÓLE nie jeździ komunikacja miejska! Tam zróbmy po dwa buspasy, a co się będą osobówkami rozpychać. Zagęszczenie kilku linii MPK jest jedynie na króciutkim odcinku koło zamku.
No nie wiesz o co chodzi - stawia się Staż Miejską przy takim bus pasie, który busa nie widział i wyłapują każdego kto ma dość stanie w korku. Czysty zysk Poczekajmy drogi Ratuszu do wyborów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na FORUM już swoje propozycje Panu Prezydentowi złożyłem (#36) ale postanowiłem jeszcze dwie opinie złożyć . Do Internautki " LUBLINIANKA"- jeżeli tylko wystarczy 5 stałych Mieszkańców Lublina aby złożyć Wniosek o -- DYMISJE PREZYDENTA - (?) to na co "Lublinianko" czekasz ?. Lublin cały Ci podzię kuje Ci SERDECZNIE !. URATUJESZ LUBLIN PRZED POŚMIEWISKIEM CALEJ POLSKI !. Jeżeli Łódż so bie poradziła ze swoim kontrowersyjnym Prezydentem, to dlaczego Lublin ma przechodzić HORROR z po mysłami "chorego" Prezydenta (?). "Lublinianko" rozpoczynamy RATOWANIE LUBLINA ! . W ramach tego "cyrkowego idiotyzmu" pragnę zwrócić Uwagę Projektantom "lubelskiej areny cyrkowej", że komunikacja autobusowa PKS czy Busy na tym "kołowrotku" będzie czyniła utrudnienia i korki. Dlatego składam następną mądrą propozycje aby Dworzec PKS i Dworzec Busy przenieść na peryferie miasta !. Jeżeli lubelscy właściciele mają szukać swoich samochodów to i Pasażerowie PKS i BUSY mogą wysiąść na peryferiach miast i przesiąść się w komunikacje miejską lub Taxi . W ramach pomocy Lublinianom na leży również oprócz Dworca Głównego PKP Lublin , doprowadzić do używalności Dworzec Północny PKP Lublin aby Pasażerowie mieszkający w tej części miasta mogli sobie wysiąść na Dworcu Północnym PKP.. Ratujmy się przed "zidiociałą" Rewolucją drogową nawiedzonego Prezydenta Lublina !.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
karolinka_FITNESS napisał:
Jestem za. Sama znam babki kolo 40-stki, które pakują grube doopska w auto i jadą do pracy 1 km (Nadbystrzycką). To jest chore. Niech paniusie chodzą na piechotę, to trochę tłuszczu może wypalą. Zresztą Lublin to miasto absurdów, a jednym z wielu przykładów jest kładka nad Sowińskiego. Zawiani studenci, po amfie albo niedospani po pijackiej nocy, ze słuchawkami na łbie, wtargają na jezdnię, bo doopska nie chcę się ruszyć na kładkę. [/quote] [quote name='123' timestamp='1352237824' post='690472'] CZY LUBELSKI PREZYDENT MA KOLESIÓW TYLKO WŚRÓD IDIOTÓW - NORMALNY CZŁOWIEK NIE JEST W STANIE WYMYŚLIĆ TAKICH KRETYNIZMÓW - BUS-PASY NA ULICACH GDZIE OSOBÓWKI MIJAJĄ SIĘ Z TRUDEM , ZAMYKANIE ULIC - POMYSŁY FIRMY , KTÓRĄ JAKICH PRZYGŁUP Z URZĘDU MIEJSKIEGO ZATRUDNIŁ ZA PODATKI PŁACONE PRZEZ MIESZKAŃCÓW LUBLINA - KTO I ILE DOSTAŁ ZA TO ODSYP - IDIOTYCZNA PRZEBUDOWA KUNICKIEGO , MIESIĄCAMI PRZEDŁUŻAJĄCE SIĘ REMONTY - NAJLEPSZY PRZYKŁAD WIADUKT NA KUNICKIEGO - WE WRZEŚNIU MIAŁ BYĆ PRZEJEZDNY - DO DZISIAJ KORKI DZIĘKI INDOLENCJI LUBELSKICH URZĘDNIKÓW ZACZYNAJĄ SIĘ NA DIAMENTOWEJ - ZAMIAST WYDAWAĆ NASZE PIENIĄDZE NA IDIOTYCZNE POMYSŁY PAN PREZYDENT POWINIEN POGONIĆ Z ROBOTY ZGRAJĘ NIEUDACZNIKÓW - URZĘDNIKÓW LUBELSKIEGO URZĘDU MIEJSKIEGO - NIEDŁUGO WYBORY - ROZLICZENIE NASTĄPI
A panie z chudymi dupkami i kościstym kroczem mogą jeździć?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ot mamy kasę na plany. Pewnie kolejna unijna dotacja. Ktoś więc wpadł na pomysł by wynająć firme krzak i uzmażyć przy okazji kotleta dla siebie. Jak czytam wypowiedź tej firmy, że woleli by od początku budować Lublin to ręce opadają, fachowcy porąbani! A fakt, że nawet danych z Urzędy Statystycznego nie znają po prostu ich statystycznie pogąża!!! Pytam: Kto ogrzał rączki przy tym zleceniu ? Jak wybrano firmę ? Ile za to zapłacimy ? na ile jeszcze startostow zechce nas orżnąć na opłatach za użytkowanie wieczyste? za podatek gruntowy ? Gdzie będą parkować mieszkańcy, którzy obecnie korzystają z parkingów na terenach użt.wieczystego. Gdzie opłata wzrosła z 24 000 do 60 000zł!!!!!!!!!!! Kto zapłaci za parking 300zł mieś !!!! Kogoś po...bało?????? Ludzie uciekną z Lublina !! Zarobki nędzne, pracy brak a OPŁATY JAK W WARSZAWIE !!! KRETYNI!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Eksperci??? Mi to bardziej wygląda na jakąś bandę zielonych oszołomów którzy chcą na siłę "uszczęśliwiać" tych którzy tego w ogóle nie chcą. Ja w każdym razie jestem absolutnie przeciwko ograniczaniu mojego prawa do poruszania się moim własnym samochodem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wiem czy eutanazja w takich przypadkach nie powinna być z urzędu, bo taka rażąca głupota może być zaraźliwa. Miasto w którym największym pracodawcą są szpitale i urzędy , a marketów niedługo będzie więcej niż mieszkań. Cz miasto czy tylko teren zabudowany ,
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 4 z 4

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...