Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
jeszcze pozwólcie jeździć im po pijaku i będzie całkowity cyrk na kółkach :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
terroryzm małp na rowerach i tyle
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jazda rowerem po chodniku jest zabroniona. Dlaczego więc w Lublinie tak wielu rowerzystów jeździ chodnikami a Straż Miejska i Policja udaje że tego nie widzi. Co do kontrpasów dla rowerzystów to jest totalna bzdura i zobaczycie ile będzie wypadków z udziałem rowerzystów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co ten kontrpas na Kowalskiej?! Całe 155m drogi znikąd do nikad. Niech mi to ktoś wytłumaczy. Spacer po schodach z rowerem na plecach? Chyba to po to by utrudnić kierowcom wyjeżdżanie i parkowanie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszytsko fajnie tylko czy nie LEPIEJ byłoby stworzenie KONTRARUCHU na w/w ulicach tak aby nie kolidować z miejscami parkingowymi?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko fajnie tylko czy nie LEPIEJ byłoby stworzenie KONTRARUCHU zamiast kontrapasów na w/w ulicach tak aby nie kolidować z miejscami parkingowymi? Czyli zamiast wymalowanej linii dozwolić po prostu na ruch pod prąd rowerom. Na większości tych ulic, po których poruszają się głównie samochody osobowe rowerzysta z autem będzie się mógł swobodnie wyminąć a miejsca parkingowe pozostaną. Wilk syty i owca cała. Takie rozwiązania są np Holandii na każdej ulicy jednokierunkowej i jednocześnie są miejsca parkingowe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
często jeżdżę do Lublina jeszcze nie spotkałem rowerzysty na wolnych pasach na Turystycznej,a zatłoczona w godzinach szczytu i w weekendy jak jasny gwint.Pozwólcie jeszcze rowerzystom jeździć na światłach czerwonych poza kolejnością bo wszystko zmierza w tym kierunku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
często jeżdżę do Lublina jeszcze nie spotkałem rowerzysty na wolnych pasach na Turystycznej,a zatłoczona w godzinach szczytu i w weekendy jak jasny gwint.Pozwólcie jeszcze rowerzystom jeździć na światłach czerwonych poza kolejnością bo wszystko zmierza w tym kierunku.
  Hahah człeniu jak ty jeździsz buraku jeden do Lublina raz na miesiąc to się nie napatrzysz. Ja codziennie jeżdżę rowerem pasami po Turystycznej i mijam wielu rowerzystów. Skoro jesteś ze wsi to uszanuj miejskie prawo. Poza tym i tak były korki na Turystycznej przed namalowaniem pasów bo są rogatki i pociąg jedzie więc tworzy się korek a także jest sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniach Turystycznej przy Leclercu, Mełgiewskiej i Kasprowicza i cudów nie ma więc nie zganiaj na rowerzystów bo ja dobrze wiem czemu tworzą się tam korki.    A co do pozwolenia rowerzystom jeżdżenia na czerwonym świetle to takie przepisy już dawno obowiązują w USA w Idaho o czym możesz poczytać tutaj https://en.wikipedia.org/wiki/Idaho_stopNatomiast ostatnio w Europie Paryż dopuścił jazdę rowerzystów na czrwonym świetle i nie bój żaby da decyzja została powzięta po eksperymencie, który polegał na lokalnym eksperymentalnym pozwoleniu dla rowerzystów na przejazd na czerwonym świetle... i co? i nic okazało się, że liczba wypadków z rowerzystami w roli głównej nie wzrosła....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
często jeżdżę do Lublina jeszcze nie spotkałem rowerzysty na wolnych pasach na Turystycznej,a zatłoczona w godzinach szczytu i w weekendy jak jasny gwint.Pozwólcie jeszcze rowerzystom jeździć na światłach czerwonych poza kolejnością bo wszystko zmierza w tym kierunku.
Gdyby pasów nie było coś by to zmieniło? Nie. Po co, więc siać ferment?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jazda rowerem po chodniku jest zabroniona. Dlaczego więc w Lublinie tak wielu rowerzystów jeździ chodnikami a Straż Miejska i Policja udaje że tego nie widzi. Co do kontrpasów dla rowerzystów to jest totalna bzdura i zobaczycie ile będzie wypadków z udziałem rowerzystów.
W Gdańsku kontraruch jest wszędzie i doszło tylko do jednego wypadku przez kilka lat. Jak ma dojść do wypadku skoro kierowca i rowerzysta się widzą a dopuszczalna prędkość to 30km/h? Chyba, że masz na myśli, że kierowcy to barani - w końcu oni powodują 60% wypadków z rowerzystami, zazwyczaj wymuszając na nich pierwszeństwo. Co do zakazu jazdy po chodniku - pełna zgoda. Mam nadzieję, że zlikwidują też niedługo możliwość parkowania na chodniku - nie wiem kto pozwolił by ten antypolski przepis wszedł do Prawa o Ruchu Drogowym pod samą końcówkę PRL. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kurwa, dlaczego wszystko podporządkowane jest pajacom na bicyklach?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
codziennie rano w okolicach byłej cukrowni widzę młodą kobietę jeżdżącą pod prąd (do Stocka) ,na reagujacych na odpowiedź- środkowy paluszek. Kiedy odpowiednie służby zajmą się to kobieciną ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
....dlaczego nadal tolerowane jest nieprzestrzeganie przepisów przez rowerzystów - szcególny przypadek jazda po chodnikach- sytuacja w Lublinie jest na tyle poważna iż natychmiast osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo ruchu w miescie powinny być dyscyplinarnie zwolnione skoro ten problem ich przerasta!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hahah człeniu jak ty jeździsz buraku jeden do Lublina raz na miesiąc to się nie napatrzysz. Ja codziennie jeżdżę rowerem pasami po Turystycznej i mijam wielu rowerzystów. Skoro jesteś ze wsi to uszanuj miejskie prawo. Poza tym i tak były korki na Turystycznej przed namalowaniem pasów bo są rogatki i pociąg jedzie więc tworzy się korek a także jest sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniach Turystycznej przy Leclercu, Mełgiewskiej i Kasprowicza i cudów nie ma więc nie zganiaj na rowerzystów bo ja dobrze wiem czemu tworzą się tam korki.    A co do pozwolenia rowerzystom jeżdżenia na czerwonym świetle to takie przepisy już dawno obowiązują w USA w Idaho o czym możesz poczytać tutaj https://en.wikipedia.org/wiki/Idaho_stopNatomiast ostatnio w Europie Paryż dopuścił jazdę rowerzystów na czrwonym świetle i nie bój żaby da decyzja została powzięta po eksperymencie, który polegał na lokalnym eksperymentalnym pozwoleniu dla rowerzystów na przejazd na czerwonym świetle... i co? i nic okazało się, że liczba wypadków z rowerzystami w roli głównej nie wzrosła....
człekokształtny-zgadzam się z tymi innowacjami ale po odpowiednim urządzeniu ulic,chodników i skrzyżowań,a  nie obecnie gdy w ciągu 10 lat pięciokrotnie wzrosła liczba samochodów,a ulice i skrzyżowania za małymi wyjątkami pozostały w takim układzie jak przed wzrostem ilości pojazdów samochodowych.P.S. częściej jestem na Turystycznej niż ty umny i światowy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ciekawe czy ten gość na zdjęciu zostanie zidentyfikowany i czy zapłaci mandat?? Zdarzenie z ostatniej niedzieli - niedaleko od miejsca zamieszczonego zdjęcia - skrzyżowanie Krakowskiego z Ewangelicką - tyralriera 4!!! rowerów przejeżdża przez przejście oczywiście taranując pieszych - tragifarsa naszych czasów??? jeśli tak - proponuję NIE przestrzegać żadnych przepisów......!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rowerzysta nie powinien być uczestnikiem ruchu. Stwarzają zagrożenie jak pijani. Mam nadzieję, że pod koniec roku statystyki pokażą ile trupów i kalek wyprodukowali przez 2015 r. Kask, OC, kamizelki, światła, lusterka, przegląd roweru to minimum co musi posiadać rowerzysta. Za jakiś czas będą jak święte krowy. Są ścieżki rowerowe, a oni dalej jadą po jezdni. Po przejściach dla pieszych zasuwają jak nieprzytomni. Jak wjeżdża na pasy rowerem to nie powinno się hamować tylko walić dziada. Może się czegoś nauczy. Taka jest prawda.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
codziennie rano w okolicach byłej cukrowni widzę młodą kobietę jeżdżącą pod prąd (do Stocka) ,na reagujacych na odpowiedź- środkowy paluszek. Kiedy odpowiednie służby zajmą się to kobieciną ?
Na Nowym Świecie to jest nagminne czyli jazda pod prąd bo debile nie potrafią odczytać znaku ktoy wskazuje kierunek jazdy po pasie dla rowerów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już rowerzyści mogą jechać "pod prąd", teraz kolej na wypuszczenie zwierząt z ZOO i zwierząt gospodarskich na ulice. Tylko pytam po co są przepisy??? Uważam, że mają usprawnić i zabezpieczyć ruch pojazdów!!!! a nie wprowadzać zamieszanie!!!! Obecnie kierowcy są jak "małpy" skaczące wzrokiem po znakach drogowych, reklamach /których jest coraz więcej w obszarze dróg!!!/ niedługo bilbordy kandydatów, do darmowych i łatwych pieniędzy czyli na posłów i senatorów. Ciekawe, czy jeszcze coś można wymyślić wbrew zdrowemu rozsądkowi. POLAK POTRAFI.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Minister infrastruktury i rozwoju podpisała nowelizację przepisów ruchu drogowego, umożliwiającą wyznaczanie odcinków ulic, na których rowerzyści mogą jeździć pod prąd. Obecnie jest to możliwe, o ile na ulicy jednokierunkowej wyznaczony jest tzw. kontrapas, czyli oddzielony za pomocą znaków poziomych fragment jezdni, po którym mogą poruszać się rowery. Teraz możliwe będzie umożliwienie rowerzystom jazdy w przeciwnym kierunku za sprawą umieszczonej p od znakiem zakazu wjazdu tabliczki z napisem „Nie dotyczy rowerów”.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jazda rowerem po chodniku jest zabroniona. Dlaczego więc w Lublinie tak wielu rowerzystów jeździ chodnikami a Straż Miejska i Policja udaje że tego nie widzi. Co do kontrpasów dla rowerzystów to jest totalna bzdura i zobaczycie ile będzie wypadków z udziałem rowerzystów.
No jeśli uważasz że tylu jest gamoni za kierownicą, to możesz mieć rację. Uważni sobie poradzą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...