Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Rusłan wyląduje dziś na lotnisku Lublin

Utworzony przez damian, 14 lutego 2013 o 10:34 Powrót do artykułu
Latały takie do Modlina i pas się posypał bo to ciężkie diabelstwo a nasze lotniska nieprzystosowane
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Najpierw poczytaj co lądowało w Modlinie i dlaczego się rozsypał, a potem zabieraj głos i nie pisz takich bzdur.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i to są właśnie korzyści z posiadania lotniska, nie tylko latanie do Egiptu na all inclusive ale przede wszystkim rozwój przemysłu i usług,
Zaloguj się, aby oddać głos
0
damian napisał:
Latały takie do Modlina i pas się posypał bo to ciężkie diabelstwo a nasze lotniska nieprzystosowane
w Modlinie to dali niepłukaną pospółkę z marglem do betonu, dno i tandeta
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Uwierzę jak zobacze -tak bardzo by chciał jak jużwylonduje aby D.W. przekazał kilka fotek giganta -Życzę spokojnego londowania na lotnisku lubelskim
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Latały takie do Modlina i pas się posypał bo to ciężkie diabelstwo a nasze lotniska nieprzystosowane
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A czy ktoś się oriętuje z której strony najlepiej podjechać z dziećmi żeby coś im pokazać z tego wydarzenia czy może lepiej obejżeć relacje w panoramie?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
od swidnik duzy jak sie dobijesz przez tlok,a jsiadz jaki bedziena tym festiwalu?nad felicity bedzie lecial itd
Zaloguj się, aby oddać głos
0
??? napisał:
A czy ktoś się oriętuje z której strony najlepiej podjechać z dziećmi żeby coś im pokazać z tego wydarzenia czy może lepiej obejżeć relacje w panoramie?
podjedź pod terminal, bo wtedy skąd by nie podchodził to go zobaczysz. chyba, że pod las od strony świdnika dużego drugiego.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Poznaniak z LB: Poprawnie pisze się : LĄDOWAĆ!! i do pana wyżej: OBEJRZEĆ!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
.op napisał:
Poznaniak z LB: Poprawnie pisze się : LĄDOWAĆ!! i do pana wyżej: OBEJRZEĆ!!!
ewentualnie LONDONOWAĆ, ale to tylko gdy leci z lotniska LONDYN-LUTON
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
ewentualnie LONDONOWAĆ, ale to tylko gdy leci z lotniska LONDYN-LUTON
Jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia w temacie to się nie wtrącaj!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dziś to była konferenzja Wizzair na której dowiedzialismy sie ze od wiosny nie przybedzie zadnego nowego połaczenia lotniku Lublin.... sie jaracie Rusłane a emigranci co chwile urzadzja koncert życzen podsycani mrzonkami podawanymi przez Lubelskie gazety typu paryż , frankfurt, rzym .TO było wazniejsze wydarzenia dla LBN-a
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to samo eurolot. wyglada na to, ze nie bedzie tez połaczen krajowych.. http://www.pasazer.c...n,krajowych.php DW , Kurier opisauja bzdury jakies podane przez notabli z lotniska i sie nakrecaja z koncertem zyczen..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lublin to jedyne lotnisko w polsce całkowicie olane przez Eurolot. Przykro mi. Jednak najbardziej są przkre kłamliwe informacje naszych pismaków z DW i Kuriera.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
. X- poczekaj na kolejne bicie piany - bedzie nastepny koncert zyczen a nainwi amigranci beda miali nadzieje na Itelie, holandie, niemcy:) media czesto pomijaja wazne info dla lotniska a zachwycaja sie tym, ze londuje rusłan czy tym, ze dziecko dostało długopis bo było 100 pasazerem- LOL . Ludze maja radoche z rusłana - ok fajnie niech sie cieszą ale wg mnie konferencja WIzzaira była wazniejsza . wniosek- zadnych połaczen najprawdopodobniej nie bedzie od wiosny. ni widac tez obecnosci nowej linii lotniczej. nie wiem czy to sobczak czy zuk robili ludziom nadzieje
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i wylądował : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=462250817162329&set=a.189566587764088.55083.154464054607675&type=1&theater
Zaloguj się, aby oddać głos
0
http://www.youtube.com/watch?v=4csrO9AbnpE&feature=youtu.be
Zaloguj się, aby oddać głos
0
X napisał:
Lublin to jedyne lotnisko w polsce całkowicie olane przez Eurolot. Przykro mi. Jednak najbardziej są przkre kłamliwe informacje naszych pismaków z DW i Kuriera.
I TO JEST MATERIAŁ NA NEWSA. ....ze brak połączeń krajowych, skoro Eurolot olał Lublin to nie bedzie najpawdopodobniej zadnych połączeń krajowych w 2013 roku!! a le bicia piany było... jakies fkcyjne hipotetyczne mapki, zwykli zjadacze chelba sie nakręcili bo nie mieli swiadomosci, ze to bajki elemnt PR. Dziennikarze łykaja wszystko co powie Muszynski czy Sobczak....huby europejski, szmery bajery, nowe linie lotnicze, polaczenie do krakowa, wrocławia- kochani jest już luty!! heloo?! DW i Kurier wola samżyć 10 artykułów o Rusłanie zamiast zająć sie czymś poważnym... jak dzieci:)
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: