Cichopek nago
Ostatnio edytowany 8 lutego 2013 r. o 20:18
|
|
Ciekawe czy się wyrobią z zamontowaniem autopilotów w sokołkach wszystko na ostatnią chwilę w tej firmie, nie ma to jak włoskie zarządzanie ;]
|
|
Kiedyś tak inni bracia przybyli z kurtuazyjną wizytą na Westerplatte i już zostali.
|
|
Sami wiesniacy na forum... Powinniscie sie ciszyc a nie wstawiac jakies idiotyczne komentarze zalllll sciska d... ;/
|
|
pudło!!!!!!!!!!!! nie trafiona wiadomość zajmij sie pilotem do telewizora bez auto!!!!!! |
|
--------------------------------------PYTANIE O UBEZPIECZENIE ------------------------------------------------------- Jako , że Mieszkańcy Lublina i Województwa lubelskiego jesteśmy bez konsultacji FUNDATORAMI tego "lotniska" , chcielibyśmy zapytać Zarząd tego "lotniska"-- CZY JEST UBEZPIECZONE LĄDOWANIE I START KOLOSA "RUSŁANA" ? . Chodzi o zabezpieczenie w razie naruszenia PASA STARTOWEGO przez tak ciężki samolot . Obecnie widać HORROR gdyż nawet przy pomyślnym lądowaniu i starcie "RUSŁANA" to nikt mądry by nie decydował się na NOWE lotnisko wpuszczać taki kolos (!). Chcecie udowodnić , że krytyka stanu pasa startowego mija się z prawdą . Tylko zwróćcie uwagę, że to nie Mieszkańcy Lublina mają wątpliwości tylko profesjonalni Piloci którzy ODLATUJĄ ze Świdnika na inne lotniska. Jeżeli profesjonalni Piloci mają wątpliwości i aby nie narażąjąc Paseżerów odlatują na inne lotniska to może warto wreszcie powołać Komisje Krajową aby zbadała faktyczny stan pasa startowe go w Świdniku a nie organizować "cyrk" z lądowaniem Rusłana w Świdniku . Przemyślcie to !.
|
|
zapraszam po darmowe filmy.... 2013 ponad 40 000 tytułów
http://chomikuj.pl/Filmy...2011
|
|
Co Ty palisz człowieku ? Masakra !! Ilu pilotów znasz ? Z iloma rozmawiałeś na ten temat ? Podejżewam że odbiornika na pasmo lotnicze raczej też nie posiadasz bo byś takich bzdur nie wypisywał. Podaj jakieś fakty, na jakiej podstawie wysnuwasz takie teorie ? Poprostu pieniacz jesteś i tyle. |
|
Trzeba powołać komisję, żeby zbadała czarną dziurę w twojej głowie, bo mózgu tam nie ma. |
|
Internauta " zizi blog" - nie mam zwyczaju polemiki z nieznaną mi osobą ale na prostackie poniżenia muszę zareagować . Po pierwsze nie wiem co Internaute upoważnia aby mnie po niżać ?. Niczego nie "palę" , o żadnej "masakrze" nic nie wiem a pilotów którzy krążyli nad Świdnikiem i Lublinem i ODLECIELI na inne lotniska nie znam, bo prasa lubelska nie poda je nazwisk Pilotów dbających o bezpieczeństwo Pasażerów, piszą tylko o braku decyzji na lądowanie w Świdniku. Ostatnio nawet pisano, że po Pasażerów którzy mieli wylądować w Świdniku do Rzeszowa pojechały autokary (sic?). A określenie "pieniacz" bardziej pasuje do Internauty gdyż niech Internauta porozmawia z Pasażerami którzy oczekiwali na odlot do Londynu a Ich samolot nie wylądował w Świd niku tylko poleciał do...Rzeszowa !. Nie jestem pewien ale chyba Tych Pasażerów odwie ziono autobusami do Warszawy na lotniska Chopina (?). A czytać należy ze zrozumie niem, bo ja jako rodowity Lublinianin chciałbym aby na Nasze lotnisko lądowały bezpie cznie wszystkie samoloty a nie cała Polska odbiera informacje, że samoloty do Lublina lądują w...Rzeszowie (sic?). A co do pasa startowego, nie mam wiedzy ale właśnie decyzje Pilotów pokazują przyczynę, iż problem jest z bezpiecznym lądowaniem na pas ie lotniska w Świdniku . Nie można tej przyczyny ZAKRZYCZEĆ tylko należy powołać Komisje Krajową tak jak na lotnisku w Modlinie i dokładnie sprawdzić, czy pas startowy w Świdniku jest w stanie przyjmować bezpiecznie samoloty z Pasażerami ? . W Mod linie okazało się, że należy przebudować od nowa pas startowy i otwarcie lotniska w Mod linie ma nastąpić z końcerm sierpnia 2013 !. Wracam do decyzji Pilotów, jeżeli Piloci re zygnują z lądowania w Świdniku to należy szybko powołać Komisje Krajową . Kropka .
|
|
Przecienk. Podejmuję wątek. Mylisz kilka rzeczy. Piszesz, że piloci zrezygnowali z lądowania. To nie jest tak, że strzelili focha i powiedzieli "a nie! dzisiaj nie lądujemy w Świdniku - lecimy do Rzeszowa". Przekierowanie lotu miało miejsce na podstawie warunków atmosferycznych panujących wówczas w rejonie a nie z powodu stanu fizycznego pasa startowego. Piszesz, żeby pytać pilotów o stan nawierzchni pasa. Zaproponuj, żebyśmy pytali kierowców ciężarówek/autokarów o stan nawierzchni dróg, ich podbudowy, technologii budowy... Kierowca jest od jeżdżenia, pilot od pilotowania a inżynierowie od budowy dróg i pasów startowych... Powołując się na tych ostatnich wynika, że Rusłan - lądując sporadycznie na naszym pasie - nie uszkodzi go. Gdyby miał się regularnie pojawiać to mógłby go uszkodzić. PS Zacznij proszę używać znaków interpunkcyjnych. piszemy: (sic!) a nie (sic?) PS 2 Sylwester? Pan Tułajew może? |
|
Drogi Internauto. Jak się nie mylę to tylko dwa samoloty nie wylądowały na lotnisku Lublin. A powodem były złe warunki atmosferyczne wraz z brakiem dostatecznej widoczności. Lotnisko nie posiada jeszcze systemu ILS pozwalającemu na lądowanie we mgle lub innych niesprzyjających warunkach atmosferycznych a nie jak mówisz kaprys pilotów narzekających na jakość pasa startowego. |
|
Teoria spisku : 2 samoloty nie lądowały w Świdniku bo była zła pogoda.Łał!!!Tylko tutaj tak się stało!Ludzie-puknijcie się w głowę...
|
|
A co w tym takiego dziwnego, że trzeba "puknąć się w głowę"? Mało to przypadków w Polsce i na świece, że z powodu złej podody loty są opóźniane, przekierowywane? Jeżeli nad lotniskiem były bardzo silne opady śniegu, brak ILS to dwa loty zostały przekierowane do Warszawy. @tutejszy - gdzie tutaj teoria spiskowa? |
|
Spoko pojadę zobaczyć
|
|
Przepraszam za zbyt mocne słowa, ale czytając Twój post poprostu ręce opadają. Już od dłuższego czasu próbujesz zainteresować swoją teorią czytelników. Problem polega na tym że nie masz żadnego racjonalnego wytłumaczenia swojej teorii. Proszę napisz mi jaki procent wszystkich lądowań stanowią te dwa przypadki, kiedy piloci stwierdzili że nie wylądują ze względu na złe warunki atmosferyczne ? Sprawdź jaki procent zaniechanych lądowań np. w Warszawie czy innym lotnisku. Skoro jesteś pewien że pas zagraża życiu i zdrowiu ludzi lub coś wiesz na ten temat to powinieneś to zgłosić do odpowiednich służb. Nie czyniąc tego, świadomie ukrywasz "prawdę" a za to można sobie trochę posiedzieć. Miłego dnia życzę. |
|
`Panowie tylko spokojna rozmowa na forum moze podnieś kulture medytacji na temat Lubelskiego lotniska .Panie Sylwestrze proszę sie nie obrażać na tym forum ,ponieważ półgłówków jest o wiele wiele wiecej na forum GW. któży używają niecenzuralnych słów .Jako Poznaniak z korzeniami Lubelskimi pobyt londowanie i start takiego samolotu ,na lotnisku lubelskim podniesie RANGE tego lotniska -mieszkancy i media regionalne odniesą sukces że tu też moga londować duze samoloty szczególnie po rozbudowie pasa startowego do 2800m długosci.Ja osobiście bedę zadowolony jezeli wszystko sie uda czyli pogoda ,londowanie i odlot wraz [bagażem] śmigłowcami .
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=4csrO9AbnpE&feature=youtu.be
|
|
Więc jednak coś palisz... Smutne to, bo zamiast byś wypisywać jakieś zasłyszane gdzieś informacje i plotki, zają byś się sprawdzeniem, dlaczego dana maszyna została przekierowana, kto w takim przypadku podejmuje o tym decyzje, z jakich powodów - to przede wszystkim. Poczytaj o tym w fachowych serwisach i forach, to nie są tajne informacje. A szczególnie doradzam zaprzestanie w bezgraniczne wierzenie w Rewelacje" wypisywane w przytaczanych przez Ciebie mediach, bo przyznam szczerze, że w temacie lotnictwa jestem od dziecka i zaglądam na takie fora tylko po to żeby sobie chumor tymi rewelacjami polepszyć. Zaskakujące jest to jak mało mamy lotnisk w PL skoro co drugi Polak to ekspert od lotnictwa. Takie wypowiedzi jak Twoje i całej reszty przyprawiają nas ( spotterów, miłośników aviacji, pilotów i cały przemysł lotniczy) o ból brzucha... ze śmiechu oczywiście. Także nie porównuj innych do siebie, bo to co wypisujesz świadczy ewidentnie o tym, że jednak coś palisz. Zmień dealera, jeśli jeszcze wiesz, kto to jest. Pozdro! |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|