Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
bardzo pozytwyna inicjatywa, zwłaszcza w części dotyczącej likwidacji tego blaszanego brzydactwa, w następnej kolejności buda komfortu przy Zana, szkoda że Ikea niczym się nie popisała, a władze nie dopilnowały żeby architektonicznie coś reprezentowała sobą
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeśli zbudują takiego brzydala jak wisi na stronie JPA to dopiero będzie można się wstydzić !!!!!!!! Jak można w takim miejscu w ścisłym centrum Lublina projektować takie maszkary - wstyd i żenada !!!!!!!!!!!! A był taki fajny projekt budynku , chyba jakiegoś innego biura .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No i kolejny artykuł z cyklu "wczoraj na skyscrapercity.com, dzisiaj w Dzienniku Wschodnim"...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czyli koniec jedynego poza Plazą parkingu w tej części Lublina. Parking podziemny będzie oczywiście tylko dla pracowników. Brawo władze miasta. Sprzedajmy jeszcze pozostałe parkingi pod budowę jeszcze nowszych i fantastyczniejszych biurowców będziemy mieć sytuację jak w Warszawie na ul. Postępu. Nie ma ŻADNYCH miejsc parkingowych, ludzie po prostu wliczają koszt mandatów w użytkowanie samochodu (przeciętnie 4 miesięcznie). A może to o to chodzi?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ron napisał:
Czyli koniec jedynego poza Plazą parkingu w tej części Lublina. Parking podziemny będzie oczywiście tylko dla pracowników. Brawo władze miasta. Sprzedajmy jeszcze pozostałe parkingi pod budowę jeszcze nowszych i fantastyczniejszych biurowców będziemy mieć sytuację jak w Warszawie na ul. Postępu. Nie ma ŻADNYCH miejsc parkingowych, ludzie po prostu wliczają koszt mandatów w użytkowanie samochodu (przeciętnie 4 miesięcznie). A może to o to chodzi?
możesz jezdzic autobusem lub trolejbusem,o co ci chodzi?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ron napisał:
Czyli koniec jedynego poza Plazą parkingu w tej części Lublina. Parking podziemny będzie oczywiście tylko dla pracowników. Brawo władze miasta. Sprzedajmy jeszcze pozostałe parkingi pod budowę jeszcze nowszych i fantastyczniejszych biurowców będziemy mieć sytuację jak w Warszawie na ul. Postępu. Nie ma ŻADNYCH miejsc parkingowych, ludzie po prostu wliczają koszt mandatów w użytkowanie samochodu (przeciętnie 4 miesięcznie). A może to o to chodzi?
Parking przy Postępu kosztuje 150 PLN miesięcznie, naprzeciwko Toyoty. Jeśli to za drogo to bilet miesięczny na wszystkie linie 90 PLN. Wybór jest prosty tylko trzeba MYŚLEĆ.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Biurowce,biurowce,dużo wielkich biurowców,a w nich urzędniki,faksy,segregatory,komputery, długopisy,niszczarki,expresy do kawy.Tak trzymać.Trochę z innej beczki:Przy Lipowej /dawny budynek komisariatu/ urzędniki wydziału bezpieczeństwa i czegoś tam jeszcze dla swojego chyba bezpieczeństwa i wygody, ku utrapieniu okolicznych mieszkańców postawili znak zabraniający tam parkowania,oczywiście nie dotyczy to urzędników,którzy za budynkiem mają duży parking.Urzędnicy pilnują bezpieczeństwa mieczkańców i zarządzają kryzysem 8 godzin/przynajmniej teoretycznie/,natomiast Straż Miejska czuwa tam 24 godziny na dobę.Zwracam się do was urzędnicy i miłościwie nam panującego Prezydenta:łaskawcy,jak już pozabieracie swoje samochody to dajcie trochę poparkować tam innym.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Znowu mniej miejsc parkingowych
Zaloguj się, aby oddać głos
0
faktycznie wizualizacja z ich strony to raczej obiekt na miarę jakiegoś małego powiatu a nie największej aglomeracji Polski Wschodniej oto link http://www.jpa.architekci.com/flash/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
http://www.skyscrape....php?p=97278036 stary i nowy projekt, obydwu sporo brakuje, takie miejsce w takim mieście zasługuje na zdecydowanie więcej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
możesz jezdzic autobusem lub trolejbusem,o co ci chodzi?
Jasnowidz jesteś? Medium wszechwiedzące? Skąd wiesz, że może autobusem? A może jest, tak jak ja, drobnym lubelskim przedsiębiorcą, który do klienta (także tego w centrum) musi taszczyć laptopa, projektor, pudło materiałów promocyjnych i rozkładany ekran, i takich klientów w ciągu dnia musi odskoczyć kilku, więc liczy się czas? To zastanawiające, że tego typu osobnicy (w warunkach lubelskich to najczęściej nawiedzeni rowerowi fanboje) nigdy, absolutnie przenigdy nie zapytają, jakie są powody tego, że ktoś zamiast mpk czy, powiedzmy, motocykla wybiera auto. Nie, oni zawsze wszystko wiedzą lepiej z góry i od razu ferują wyroki. Dla nich samochód to złooo, nawet jeśli jest narzędziem pracy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Już dawno nie jeżdżę do centrum samochodem.Szybciej dostane się autobusem,ale jak tyłek przyrośnięty do fotela auta to nic nie poradzę
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tiaaaa,wszyscy jadący do centrum mają bardzo wielkie pakunki tere fere
Zaloguj się, aby oddać głos
0
taaaa... wszystko zabudowac...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
najlepiej zabrać wszystkie parkingi, bo po co one są w Lublinie, przeciez po Lublinie żadne samochody nie jezdza, boze, jaki cały kraj takie i miasto, poprostu absurd goni absurd a tak na marginesie to jeszcze wiecej parkomatów poustawiajcie !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W Centrum nie tylko się pracuje. Tam przyjeżdża się coś załatwić, albo kupić, dlatego nikt nie będzie wysiadał przed strefą i przesiadał się w autobus. Byłoby to po prostu deb***izmem. Dlatego właśnie parkingi w centrum powinny być. A czego nie powinno być? Właśnie autobusów, trolejbusów i samochodów ciężarowych. Po Centrum powinny jeździć busiki i niewielkie wozy dostawcze. Druga sprawa to taka, że Lublin wbrew wyobrażeniom niektórych to niewielkie miasto, zatem zamykanie jakiejkolwiek dzielnicy i robienie z niej trasy wycieczek jest pomyłką. Czy ktoś wyobraża sobie Warszawę bez wstępu do centrum? To niech sobie może wyobrazi np.: Puławy. W Polsce miasta nie są wielkie, więc centrum każdego z nich to tylko niewielka część miasta, do której dojazd powinien być ogólnodostępny z wykluczeniem właśnie "dużych" samochodów. Od tego są obwodnice i strefy. A biurowców ci u nas dostatek. Podobnie jak marketów w centrum dzielnic (bo co to by było, gdyby ktoś musiał dojechać na peryferie miasta). Poza tym jest tyle pobudowanych lokali do wynajęcia, że zabudowywanie miasta nie ma sensu, a już na pewno zabudowywanie jego centrum. Wolna przestrzeń nikomu nie zaszkodziła. Tym bardziej, że i tak jest jej w Centrum mało.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A mieszkańcy niech sobie samochody do domu wnoszą ! Nie no bo po co mieszkańcom parkingi? Niech płacą za miejsce parkingowe pod swoim domem, co oczywiście nie wiąże się z tym, że na pewno to miejsce gdzieś będzie. Nie no tak.. ale jest przecież cudownie!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
anka napisał:
czego nie powinno być? Właśnie autobusów, trolejbusów i samochodów ciężarowych. Po Centrum powinny jeździć busiki i niewielkie wozy dostawcze. [/quote] Zatem Twoja propozycja to wysadzenie ludzi z autobusów i przerzucenie ich w tryb pieszego po całym centrum?
anka napisał:
W Polsce miasta nie są wielkie, więc centrum każdego z nich to tylko niewielka część miasta, do której dojazd powinien być ogólnodostępny z wykluczeniem właśnie "dużych" samochodów.
Miasta są niewielkie co implikuje do nieograniczonego dostępu do ich centrów – jeszcze mniejszych kawałków miasta. Brawo! Miasta mamy małe to pchajmy ile się da samochodów. Autobusy fe! Autobus – długości 12metrów zajmie tyle samo powierzchni na drodze co powiedzmy 3 samochody osobowe. W nich – pobożne życzenia – zmieści się 3*5 osób = 15 osób. Na tej samej przestrzeni do autobusy w komfortowych warunkach wejdzie 40 osób lub 70 studentów niezwracających uwagę na wygody [quote name='anka' timestamp='1352887819' post='693177']Poza tym jest tyle pobudowanych lokali do wynajęcia, że zabudowywanie miasta nie ma sensu, a już na pewno zabudowywanie jego centrum. Wolna przestrzeń nikomu nie zaszkodziła. Tym bardziej, że i tak jest jej w Centrum mało.
Istotą miasta jest to, że ma ściśle zabudowane centrum i skupione w nim wiele funkcji. To nie wieś, żeby domy były rozsiane po niezliczonych ha powierzchni. Zabudowa miasta właśnie ma sens.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy ktoś wyobraża sobie Warszawę bez wstępu do centrum? http://natemat.pl/46...-sa-takie-plany
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: