Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Rusza modernizacja torów na trasie z Lublina do Warszawy. Wszystko co musisz wiedzieć

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 9 czerwca 2017 o 10:43 Powrót do artykułu
Absurd, linia zamknięta prawie trzy lata , aby zwiększyć prędkość o 30 km/h a czas przejazdu o 40 minut... A w Chinach pociągi jadą po 300 km/h i w ciągu paru lat stworzono największą na świecie linie szybkich kolei.
Zaloguj się, aby oddać głos
-1
Ja po wielu latach jeżdżenia pociągami przerzucam się na busa , aczkolwiek dla mnie zawsze najlepszą alternatywą był pociąg, aktualnie do Skarżyska przez przesiadkę w Dęblinie zamiast być po 1h 55 minutach na miejscu pociągiem będę po dopiero 3h i 10 minutach, pewnie i tak znajdzie się wiele osob ktore beda jezdzily z przesiadkami pociagami dalej do Krakowa, Radomia, Skarzyska czy Kielc. Ja wolę aktualnie busa, nie dość że podobnie cenowo wyjdzie to i o wiele szybciej jestem na miejscu i bez zadnych przesiadek. Busy to sobie teraz zarobią przez tę sytuację ;)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czyli czas tak naprawdę nie ulegnie zmianie Z Lublina do Warszawy te najszybsze pociągi zatrzymują się np. w Nałęczowie Puławach. Zgodnie z info z artykułu podróż nie będzie trwała 90 min. Kolejna zlabinformacja jeżeli pojawia się takie składy które nie będą się zatrzymywać na odcinku Lublin Warszawa Wschodnia to cena za bilet będzie z pewnością bardzo duża. Tak czy inaczej 90 % pociągów ma na trasie opóźnienia nie wiedzieć czemu:-)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kolejnym absurdem jest modernizacja dworca kiolejowego w Puławach- był nieczynny ze dwa lata, oddany do użytku niedawno tylko po to, zeby znów posłoi sobie zamknięty
Zaloguj się, aby oddać głos
0
3,5 miliarda za 40 minut szybszą podróż. Bad business.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Głupota unijna. Wywalanie pieniędzy w błoto. Prędkość będzie praktycznie ta sama jak po tym cyrku. Dlaczego nie zostawiono jednego toru? Ruch pociągów trwałby nadal. To jet zniechęcanie ludzi do kolei w Polsce. To sabotaż UE w Polsce.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie nawet od 40 minut tylko o 53. Z 2:13 do 3:06.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
undefined napisał:
3,5 miliarda za 40 minut szybszą podróż. Bad business.
  być może nawet nie 40 minut, tylko ze 25-30. Do tej pory jeździły z max prędkością 130 km/h w 2g z minutami, po wielkim remoncie będzie 160 km/h  - czyli z postojami czas jazdy może 1g 40... to już faktycznie lepiej było zostawić tą linię w spokoju, a za tą kasę zbudować zupełnie nową linię, łączącą lublin z krakowem i śląskiem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Linia jest przecież w dobrym stanie, jaki sens, zdaniem UE, zrywać dobre tory? 90 minut przejazdu to bzdura. Istnieje stacja Lublin, Nałęczów, Puławy Miasto, Dęblin, Pilawa, kolejne Warszawy. Dojdą dwie kolejne: Lublin Zachód i Otwock. Więc czas przejazdu będzie ten sam, może dłuższy. Polska nie po to wpłaca rocznie 20 miliardów do kasy UE, by urzędasy z Brukseli wydawały pieniądze bezsensownie.
Zaloguj się, aby oddać głos
-1
A czy nie można puścić pociągów do Krakowa przez Kraśnik? Tak jak kiedyś jeździły? Kto zamyka taki odcinek torów przed wakacjami i przed mistrzostwami w piłce nożnej?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
undefined napisał:
A czy nie można puścić pociągów do Krakowa przez Kraśnik? Tak jak kiedyś jeździły? Kto zamyka taki odcinek torów przed wakacjami i przed mistrzostwami w piłce nożnej?
  ta linia nie jest zelektryfikowana chyba, co trochę komplikuje sprawę?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
undefined napisał:
Linia jest przecież  w dobrym stanie, jaki sens, zdaniem UE,  zrywać dobre tory? 90 minut przejazdu to bzdura. Istnieje stacja Lublin, Nałęczów, Puławy Miasto, Dęblin, Pilawa, kolejne Warszawy. Dojdą dwie kolejne: Lublin Zachód i Otwock. Więc czas przejazdu będzie ten sam, może dłuższy. Polska nie po to wpłaca rocznie 20 miliardów do kasy UE, by urzędasy z Brukseli wydawały pieniądze bezsensownie.
 piszesz zeby pisac pojdz na dworzec glowny w lublinie i zobacz te dobre tory pozatym bedą zmieniane łuki a to wymaga kompletnej rozbiorki
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a nie można było zamknąć po mistrzostwach europy w kopaną
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale przeżywacie ten szlaban na Turystycznej, jakby to był koniec świata...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na Łęczną jest obwodnica i nie ma co się martwić przecisż
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Neesa napisał:
Ale przeżywacie ten szlaban na Turystycznej, jakby to był koniec świata...
  ale kto przeżywa szlaban? tu nie chodzi o jakieś tymczasowe lokalne utrudnienia w ruchu, tylko o słabe parametry linii, którą promuje się entuzjastycznie w mediach jako "szybką kolej z Lublina do Warszawy". Politycy oczywiście robią sobie reklamę, a słabiutcy merytorycznie lubelscy dziennikarze bezmyślnie za nimi powtarzają
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dla niektórych to spore utrudnienie, szczególnie pasażerów mpk. Już teraz kursy mają 30minutowe opoznienia, ciekawe co się będzie działo w przyszłym tygodniu.. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
3,5 miliarda zł żeby podróż skrócić o trzydzieści minut MIstrzostwo Świata.Niby staramy sie gonić Europe pod względem infrastruktury kolejowej a wraz jesteśmy w stosunku do krajów Europy zachodniej sto lat za muzynami i nie ma widoku żeby coś sie w tym temacie zmieniło.
Zaloguj się, aby oddać głos
-1
Taaaa, i MPK i busy będa tą obwodnica jeździć?! Zastanów się, co piszesz. Dzieci do szkół, ludzie do pracy, starsi na zakupy - nie każdy ma samochód!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Za 3,5 mld to powinni zrobić super-szybja kolej, tzn. Pendolino i 250 km/h!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: