Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Rusza modernizacja torów na trasie z Lublina do Warszawy. Wszystko co musisz wiedzieć

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 9 czerwca 2017 r. o 10:43 Powrót do artykułu
Absurd, linia zamknięta prawie trzy lata , aby zwiększyć prędkość o 30 km/h a czas przejazdu o 40 minut... A w Chinach pociągi jadą po 300 km/h i w ciągu paru lat stworzono największą na świecie linie szybkich kolei.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja po wielu latach jeżdżenia pociągami przerzucam się na busa , aczkolwiek dla mnie zawsze najlepszą alternatywą był pociąg, aktualnie do Skarżyska przez przesiadkę w Dęblinie zamiast być po 1h 55 minutach na miejscu pociągiem będę po dopiero 3h i 10 minutach, pewnie i tak znajdzie się wiele osob ktore beda jezdzily z przesiadkami pociagami dalej do Krakowa, Radomia, Skarzyska czy Kielc. Ja wolę aktualnie busa, nie dość że podobnie cenowo wyjdzie to i o wiele szybciej jestem na miejscu i bez zadnych przesiadek. Busy to sobie teraz zarobią przez tę sytuację ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli czas tak naprawdę nie ulegnie zmianie Z Lublina do Warszawy te najszybsze pociągi zatrzymują się np. w Nałęczowie Puławach. Zgodnie z info z artykułu podróż nie będzie trwała 90 min. Kolejna zlabinformacja jeżeli pojawia się takie składy które nie będą się zatrzymywać na odcinku Lublin Warszawa Wschodnia to cena za bilet będzie z pewnością bardzo duża. Tak czy inaczej 90 % pociągów ma na trasie opóźnienia nie wiedzieć czemu:-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejnym absurdem jest modernizacja dworca kiolejowego w Puławach- był nieczynny ze dwa lata, oddany do użytku niedawno tylko po to, zeby znów posłoi sobie zamknięty
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
3,5 miliarda za 40 minut szybszą podróż. Bad business.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Głupota unijna. Wywalanie pieniędzy w błoto. Prędkość będzie praktycznie ta sama jak po tym cyrku. Dlaczego nie zostawiono jednego toru? Ruch pociągów trwałby nadal. To jet zniechęcanie ludzi do kolei w Polsce. To sabotaż UE w Polsce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie nawet od 40 minut tylko o 53. Z 2:13 do 3:06.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
3,5 miliarda za 40 minut szybszą podróż. Bad business.
  być może nawet nie 40 minut, tylko ze 25-30. Do tej pory jeździły z max prędkością 130 km/h w 2g z minutami, po wielkim remoncie będzie 160 km/h  - czyli z postojami czas jazdy może 1g 40... to już faktycznie lepiej było zostawić tą linię w spokoju, a za tą kasę zbudować zupełnie nową linię, łączącą lublin z krakowem i śląskiem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Linia jest przecież w dobrym stanie, jaki sens, zdaniem UE, zrywać dobre tory? 90 minut przejazdu to bzdura. Istnieje stacja Lublin, Nałęczów, Puławy Miasto, Dęblin, Pilawa, kolejne Warszawy. Dojdą dwie kolejne: Lublin Zachód i Otwock. Więc czas przejazdu będzie ten sam, może dłuższy. Polska nie po to wpłaca rocznie 20 miliardów do kasy UE, by urzędasy z Brukseli wydawały pieniądze bezsensownie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czy nie można puścić pociągów do Krakowa przez Kraśnik? Tak jak kiedyś jeździły? Kto zamyka taki odcinek torów przed wakacjami i przed mistrzostwami w piłce nożnej?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
A czy nie można puścić pociągów do Krakowa przez Kraśnik? Tak jak kiedyś jeździły? Kto zamyka taki odcinek torów przed wakacjami i przed mistrzostwami w piłce nożnej?
  ta linia nie jest zelektryfikowana chyba, co trochę komplikuje sprawę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Linia jest przecież  w dobrym stanie, jaki sens, zdaniem UE,  zrywać dobre tory? 90 minut przejazdu to bzdura. Istnieje stacja Lublin, Nałęczów, Puławy Miasto, Dęblin, Pilawa, kolejne Warszawy. Dojdą dwie kolejne: Lublin Zachód i Otwock. Więc czas przejazdu będzie ten sam, może dłuższy. Polska nie po to wpłaca rocznie 20 miliardów do kasy UE, by urzędasy z Brukseli wydawały pieniądze bezsensownie.
 piszesz zeby pisac pojdz na dworzec glowny w lublinie i zobacz te dobre tory pozatym bedą zmieniane łuki a to wymaga kompletnej rozbiorki
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a nie można było zamknąć po mistrzostwach europy w kopaną
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale przeżywacie ten szlaban na Turystycznej, jakby to był koniec świata...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na Łęczną jest obwodnica i nie ma co się martwić przecisż
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Neesa napisał:
Ale przeżywacie ten szlaban na Turystycznej, jakby to był koniec świata...
  ale kto przeżywa szlaban? tu nie chodzi o jakieś tymczasowe lokalne utrudnienia w ruchu, tylko o słabe parametry linii, którą promuje się entuzjastycznie w mediach jako "szybką kolej z Lublina do Warszawy". Politycy oczywiście robią sobie reklamę, a słabiutcy merytorycznie lubelscy dziennikarze bezmyślnie za nimi powtarzają
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dla niektórych to spore utrudnienie, szczególnie pasażerów mpk. Już teraz kursy mają 30minutowe opoznienia, ciekawe co się będzie działo w przyszłym tygodniu.. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
3,5 miliarda zł żeby podróż skrócić o trzydzieści minut MIstrzostwo Świata.Niby staramy sie gonić Europe pod względem infrastruktury kolejowej a wraz jesteśmy w stosunku do krajów Europy zachodniej sto lat za muzynami i nie ma widoku żeby coś sie w tym temacie zmieniło.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taaaa, i MPK i busy będa tą obwodnica jeździć?! Zastanów się, co piszesz. Dzieci do szkół, ludzie do pracy, starsi na zakupy - nie każdy ma samochód!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za 3,5 mld to powinni zrobić super-szybja kolej, tzn. Pendolino i 250 km/h!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...