160 km/h to jechał parowóz pod koniec 19 wieku , proszę sobie sprawdzić w źródłach. jak już coś modernizowac to tak żeby to było 50 lat do przodu a nie 50 lat do tyłu. Ale nie ma co się dziwić , te przetargi były planowane jeszcze za PO a tam panuje zasada zrobić jak najtaniej , wziąć jak najwięcej. Taki pociąg mógły jechac 250km/h , to żadna technika, wtedy w W-wie byłby w 50 minut z przystankami.
|
|
Miś! Miś! Świńska rura nie miś!
|
|
No i ruszył złodziejski proceder!!!Po nowych torach będziemy dorównywać średniej sprzed wojny! To po co tak droga przebudowa? A no by nabić kabzę organizatorom całej przebudowy.Pasażer straci,bo drożej za przejazd zapłaci,a czas dojazdu będzie porównywalny!
|
|
UE zależy nad jak największymi kosztami budowy, a że są bezsensowne? Trzeba wiedzieć, że 70% z każdego ojro 'środków unijnych' wydanego w Polsce wraca do Niemiec.
|
|
A o ile obniżone zostały bilety miesięczne? Trasa została wydłużona do 227 km a więc zgodnie z cennikiem cena to 510 zł to jest o 54 zł drożej. Podobny wzrost ceny mają pasażerowie z Dęblina. Czy to jest walka o klienta?
|
|
z Puław i Dęblina będą dowożeni do Łukowa. Żart jakiś wozić ludzi dookoła? Bo z Dęblina i Puław to już bliżej do Grójca czy Radomia niż akurat do Łukowa.
|
|
to rezultat funkcjonowania kilkunastu ( albo więcej ) spółek kolejowych |
|
Dziś poranne pociągi zamiast jechać 2:50 jechały do Warszawy 4:22!!!
|
|
na Turystycznej powinien być wiadukt zbudowany lata temu
|
|
Z Poznania do Warszawy internet wagony bez przedziałów. Z Warszawy do Lublina jak w latach 80 tych
|
|
Czyli do kiedy bedzię trwać remont na trasie Puławy Katowice????
|
|
Jezu... bez problemów będzie można jechać dopiero w 2022 roku... coś bardzo długawo!
|
|
Nie chodzi tylko o skrócenie. Na te tory też już przyszedł kres. Tak, jak wymienia się chodniki, asfal tak trzeba i tory. One tylko tak "z oka" wyglądają dobrze, bo nie widać wybojów jak w asfalcie.
|
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|