Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Brawo Panowie, brawo. Powodzenia !!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Error 404 - znajomi not found :v
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A muwiom , ży Lachy nic ni potrafiom !!! Brawo chopy !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dziękujemy za artykuł a z aplikacji można skorzystać pod linkiem https://iwisher.pl/i
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pomysł genialny. Bardzo mi się podoba. Niestety podejrzewam, że lada moment się okaże, że Urzędowi Skarbowemu też się ten pomysł podoba i część kasy uzbieranej przez innych i przez siebie trzeba będzie oddać Państwu :(
Zaloguj się, aby oddać głos
0
free reklama jakiegos gowna kase im wplacasz a oni beda życ z %%%%%%%% z banku git frajerstwo sie nabiera :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Świetna sprawa!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Autorze artykułu, doedukuj się trochę! Jeśli już piszesz o inwestorach projektu, to postaraj się zweryfikować poprawność informacji i nie wprowadzaj w błąd Czytelników - nie "Naukowy Park Technologiczny" (bo nie ma w Lublinie takowego), a "Lubelski Park Naukowo-Technologiczny".
Zaloguj się, aby oddać głos
0
kolejny startup na ktorym da się wyciągnąc niezła kasę dla samych inwestorów i odrobinę dla autorów projektu. Łącznie startupy "wyłudziły" już ponad 16 mln zł w ciągu ostatnich dwóch lat, przetrwało bardzo niewiele a nawet te co przetrwały zostały sprzedane. Ot taki pomysł jak zarobić nie inwestując swoich pieniędzy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i have wish that władze Lublina zaczną robić inwestycje dla ludzi nie dla kolesi ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
zrzutka.pl już działa od dawna... a podobne to...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
po co normalnie zakłada sie firmy ? po to zeby przynosiły swoim właścicielom pieniądze ! po co zakłada sie takie statupy za pieniądze z UE ? po to zeby lasnować sie w mediach i na konferencjach ? pytam o wyniki finansowe iwshera? z pewnością są słabsze niż budki z kebabami lub kiosku z gazetami.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Statystyki pokazują, że 9/10 starup-ów pada w ciągu pierwszego roku działalności. W klasycznych przedsięwzięciach w ciągu pierwszych dwóch latach działalności pada 50-80% nowych firm. W warunkach UE w większości są to firmy dotowane z pieniędzy... publicznych.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Hehehe niezle wyciąganie kasy. Złodzieje i tyle.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja pierd.le to nie wystarczy się spytać co kto chce dostać?? To moze zrobie startupa ,co żona zrobi mi dziś na obiad,. Moze wejsc na strone i sprawdzic co chce... Dajcie mi na to 100 tys.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludzie dlaczego wszyscy wiecznie narzekacie!! Moim zdaniem bardzo fajny i ciekawy pomysł. Mam nadzieję, że chłopakom się uda.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jeezuu jakie to jest polskie mocno.. Komuś się coś udaje, zaryzykuje, wybije się trochę ponad przeciętność, to nie daj boże żeby coś mu się w życiu udało zrealizować bo zasrane lenie siedzące przed komputerem oprdolą go z góry na dół "a tu ukradł a tu mu ktoś załatwić". Ruszcie dupy i sami spróbujcie zaryzykować. Rzygać się chce wami i tą całą waszą zaściankową przeciętnością.. banda zakompleksionych ciot.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
cała historia startupow to tylko opowiadanie o prawdziwym biznesie i zarządzający startupomi zarabiają na tym zamiast na firmie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Sexshopy, portale dla lemingów ... a gdzie prawdziwe miejsca pracy dla absolwentów?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
start upu to niestety na siłę wymyślane innowacje, tak na prawdę 95% to lipa, bez dobrej promocji i planu działania, jednak jeśli jakiś z tych 5% wypali, może dać nowe miejsca pracy do czasu, bo z internetowymi innowacjami jest tak, że szybko się nudzą... zobaczymy co z tego wyjdzie, życzę rozsądnego planowania i długiego życia produktu :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: