Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
spam
Ostatnio edytowany 27 lutego 2011 o 18:58
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nareszcie!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Poprzednio pisaliście, że powstanie droga dwujezdniowa, po dwa pasy ruchu w każdą stronę (razem cztery pasy ruchu). Teraz piszecie, że droga będzie dwujezdniowa, dwupasowa, czyli po jednym pasie ruchu w każdą stronę (z dodatkowym czasowo występującym trzecim pasem ruchu. Albo redaktor nie wie, co pisze, albo Nalewajko nie wie, co mówi. Dajcie Panu Nalewajko pooglądać dokumentację techniczną (tam są rysunku z zagospodarowaniem terenu), bo chłopina bardzo często się gubi w swoich wypowiedziach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
steew nie bardzo chyba rozumiesz :/, dwujezdniowa, dwupasmowa ekspresowa!! zeby CI bylo jasniej, dwie jezdnie po dwa pasy , moze teraz zrozumiesz. z pozostawieniem miejsca na w razie co 3 pas.. polecam czytac ze zrozumieniem, jesli umiesz..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Budujcie drogę ekspresowa tak jak droga poznan Kurnik tam o wszystkim pomysleli obok powstały drogi równoległe nie róbcie BYLE JAK aby było biednego nie staćna przebudowe czy remonty mniej a DKLANIE.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czyżby jednak odnależli zagubione gdzieś 16 mld złotych?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Generalna dyrekcja dróg juz powinna tam gdzie to mozliwe Wykupywac grunty pod 3 dodatkowy pas drogi szybkiego ruch dlatego tak często budowa jest przeszkoda zdobywaniem gruntów pod budowe drogi .Jezeli nie zrobią to teraz pozniej temat moze być b. trudny
Zaloguj się, aby oddać głos
0
trzymam kciuki aby w koncu sie udalo!! nie zapominajmy jednak ze z kurowa do wawy jeszcze ponad sto km fatalnej drogi (w sensie stanu technicznego oraz natezenia ruchu). mysle ze alternatywa dla lublina (chyba bardziej realna niz wybudowanie brakujacego odcinka s17 w co osobiscie nie wierze za mojego zycia (a mam 36 lat) byloby dociagniecie obecnie budowanego fragmentu drogi do zyrzyna (zaledwie kilka km dalej) i tam polaczenie z ukonczona (tzw II etap) obwodnica pulaw- nawet jesli nie doczekamy sie ekspresowki s12 z pulaw do radomia to pozostaje wowczas ok 20 km pulawy (koniec obwodnicy) -zwolen i mniej niz 20 zwolen-radom, a stamtad juz wygodnie dwupasmowka (w tym 50 km ekspresowki) do wawy- a stad juz autostradami na zachod, polnoc, poludnie. trasa ta jest okolo 30-40 km dluzsza niz jazda s17 ale z wlasnego doswiadczenia (a podrozuje do wawy nader czesto) czas przejazdu jest podobny (przejazd lublin-zakret zajmuje mi okolo 1.45 h, a zoliborz-lublin przez radom ok 2.15 min, celowo nie podaje czasu przejazdu zakret-zoliborz bo ten kawalek jest kompletnie nieprzewidywalny).
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: