Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
"Linia 17 nie będzie skręcać z Kunickiego w Diamentową," Ja też za cholerę nie mogę skręcić, ale dlaczego? Może te ulice nie mają połączenia, ale mogę się mylić...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Linia 44 będzie mocno ograniczona a to podstawowe połączenie mieszkańców 2 największych dzielnic Lublina, czyli Czubów i Czechowa, chory pomysł ZTM-u, szukają oszczędności kosztem pasażerów. :-(
Zaloguj się, aby oddać głos
0
likwidując odcinek 44 z Lipniaka do Os. Widok - ZTM pozbawiło tysiące ludzi bezpośredniego połączenia z osiedli Łęgi Błonie dzielnicy Konstantynów i pn-zach Czubów północnych czyli kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców ... brawo ZTM brawo...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
linia 44 powinna zostac bez zmian az do lipniaka a nie ją skracac linia 160 przedłuzona powinna być na paderewskiego linia 40 przedłuzona na weglarza koło reala brawo ztm ze zmuszasz ludzi do przesiadek i kupowania biletów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ZTM podczas konsultacji obiecywał że każda dzielnica będzie miała przynajmniej jedną linię całodniową z częstotliwością 15 min . raczej tak nie jest
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeśli nie zostanie przedłużona linia nr20 do wygody to
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Autobusem Wygoda będą jeździć wszyscy bo będzie za 5 min przed mpk
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale mają radnych w Piotawinie,Wygodzie oraz w Jastkowie Podleśnym. 20 do biblioteki ha ha ha
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Skoro 10 nie będzie obsługiwana autobusami przegubowymi, to które linie będą? Najbardziej zasługują na obsługę przegubowcami takie linie jak 15 i 39 no i może po części 40. Często jeździłem i jeżdżę tymi liniami i bardzo często krótkie autobusy były po prostu dla tych linii za małe żeby pomieścić tylu pasażerów(tak bywało zarówno podczas roku szkolnego jak i wakacji), tak więc niech zarząd ZTM weźmie to pod uwagę, bo te linie cieszą się dużą popularnością wśród pasażerów, ale skutecznie zniechęcają do podróży nimi, ze względu na zbyt duże obciążenie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: