Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Skok w lotniczą nadprzestrzeń. Lotnisko w Dęblinie już czeka na nowe samoloty

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 12 listopada 2016 o 12:35 Powrót do artykułu
Ciekawe czy naszym nie przeszkadza że w powstaniu tego samolotu udział mieli rosjanie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a mogliśmy mieć własne , polskie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A co z naszymi P O L S K I M I o nazwie IRYDA, które zamówiło wojsko w WSK Mielec, (w zamian za ISKRY) i 19 maszyn gotowych do lotu stoją w hangarach. No to jak to w końcu Ministrze Macierewicz z tymi samolotami jest?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Ciekawe czy naszym nie przeszkadza że w powstaniu tego samolotu udział  mieli rosjanie.
Za odpowiednią SUMĘ przymknęli już wszystkie oczęta, nawet kakaowe...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale w koncu będzie można szkolić młodych na odpowiednim sprzecie a nie straszym od nich o 2 razy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nie pisz głupot , jakie 19 egz. stoją jako eksponaty lub w magazynach. do lotu zdolny jest 1 egz.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i trzeba będzie znać Windowsa... Puławy czekają na nową Iskrę na skwerze! :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
toż to żywcem zerżnięte z IRYDY
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do Gucia, to gdzie stoją te eksponaty? wskaż miejsce? W magazynach to raczej znajduje się cukier, a co stoi w 24 hangarze w Mielcu?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Z tą nadprzestrzenią to pojechaliście....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
do gościa z 11.21 W latach 1992-1996 w 58 lotniczym pułku szkolnym użytkowano 8 egzemplarzy samolotu Iryda. Łącznie na linii montażowej znalazło się 19 Iryd, ale nie wszystkie zostały ukończone. zezłomowany został jedynie egzemplarz do badań statycznych. Pozostałe trafiły do muzeów lotniczych lub magazynu. Maszynę o numerze bocznym 301 przekazano w 2006 roku do Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych w Warszawie . Jest to jedyny w pełni sprawny i zdolny do lotu egzemplarz tego samolotu. Nie jest używany ze względu na brak zezwoleń i certyfikatów. Maszyna o numerze 204 jest eksponowana w Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie, zaś samolot z numerem 202 trafił na plac lotniska Radom-Sadków. Egzemplarz 0304 przekazano do skansenu Kutno-Sklęczki, 0302 do Muzeum Broni w Witoszowie Górnym koło Świdnicy, samoloty 0105 i 0306 do Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie (jeden wystawiony jest na lotnisku Uczelni w Depułtyczach Królewskich pod Chełmem), 0401 znalazł się na wystawie w PZL Mielec, 0104 w WSOSP, zaś 0406 w Centrum Szkolenia w Częstochowie (obecnie eksponat w jednostce w Łasku). Samolot o numerze 0305 znajduje się na ekspozycji zewnętrznej w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie. W 22. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku znajduje się egzemplarz o numerze 0202. Eksponowanych jest łącznie 10 lub 11 samolotów seryjnych i 4 prototypy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Za PRL-u też było stawianie na "nasze". A potem się okazało, że nic w sklepach nie ma.... albo, że jest bylejokie....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Juz sa, 2 nowiutkie Mastery.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: