Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Sowińskiego i Filaretów połączy wiadukt

Utworzony przez Marcel, 21 lipca 2008 o 06:47 Powrót do artykułu
"prezydent uznał, że na razie nas na nią nie stać. Według ostrożnych szacunków wiadukt mógłby kosztować 100 milionów złotych. Jak będzie tym razem?" Jak to jak? TAK SAMO ! Nie będzie ani wiaduktu ani tunelu. Przez tyle lat można sie juz było przyzwyczaić do karmienia mieszkanców papką obietnic co tu za raj nie powstanie i jak narazie to tylko obietnice. Jestem święcie przekonany że tak samo będzie i z tą inwstycją.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i tu widać sedno sprawy ! Zleca się projekty za grube miliony które idą na półkę. Potem się uaktualnia za dziesiątki czy setki tys. itd,itp , r to niezły pomysł na urzędnicze "życie".
Zaloguj się, aby oddać głos
0
KOLEJNY PRZYKĄŁD KORPUCJI I NIEUDOLNOŚCI I BRAKU KONSEKWENCJI PRAWNO-KARNYCH FUNKCJONARIUSZY PAŃSTWA!!WYDANO MEGA KASĘ 2,5 MLN ZŁ NA STOS PAPIERÓW I TERAZ PRAWDOPODPBNIE KASA TA POPROSTU ZOSTANIE ZMARNOWANA!!!PRZECIEŻ TO SIE NIE MIEŚCI W GŁOWIE!!!GDYBY PRYWATNY PRZEDSIĘBIORCA WYDAŁ SOBIE Z WŁASNEJ KASY 2,5 BAŃKI BEZ FAKTURY TO OD RAZU URZĄD SKARBOWY ZE ZDWOJONĄ MOCĄ I ŁADUNKIEM CYNIZMU I BUTY, DOPROWADZIŁBY DO UPADKU FIRMY A WŁADZE WYSŁAŁ DO PIERDLA, OGŁASZAJAC WSZEM I WOBEC W MEDIACH JACY TO ZŁODZIEJE!!!!A PAŃSTWOWE CO TAM DEFRAUDOWAĆ MOŻNA ILE SIE DA, OT POLSKA NORMA!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A co z przedłużeniem Sowińskiego do Nadbystrzyckiej? Rezerwa terenu jest zostawiona, wszystkie prace w tym miejscu uwzględniały istnienie tej ulicy, a odciążyłaby zarówno Nadbystrzycką jak i Filaretów? Kiedy będzie wybudowana? Wtedy wiadukt nad Głęboką miałby sens, a w Filaretów byłby tylko zjazd z wiaduktu, bo nie byłoby tak wielkiej potrzeby. Dlaczego nikt o tym nie wspomina?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
I tak życie, koryguje głupie pomysły. Szkoda tylko, że naszym kosztem. Mam nadzieję, że gospodarzem miasta nigdy już nie zostanie osoba tak nieudolna jak pan Pruszkowski.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
przy poprzedniku obecna ekipa to grupa trzymająca się stołków leniwców,poprzednio chociaż remontowali ulice i coś budowali obecni od roku babrzą się z jedną połówką mostu!!! miała być druga Irlandia a jest czeski film! drogę robią - przedłużenie JPII do kraśnickich i wygląda to jakby działali ale pod mającego tam budować inwestora ???? a fundusze unijne ???? może w końcu wzięli by się do roboty a nie tylko wyjazdy służbowe, rauciki i wydawanie miejskiej kasy na imprezki i promocyjki
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja nie narzekałbym na obecne władze. Sprawę zawalili brakiem decyzji, a pomysłu przede wszsytkim ludzie zajmujący się organizacją ruchu w mieście kilkanaście-kilkadziesiąt lat temu. Wiadomo było że osiedla mieszkaniowe powstaną za LSM. Czuby, Poręba, Błonie, Rury. Wraz z LSM ponad 100 tyś mieszkańców. Prawie wszyscy muszą albo dostać się do centrum, albo na Bronowice, Tatary, do wschodniej-przemysłowej częsci miasta. I jak tam mają się niby dostać? -Brak duzej obwodnicy. Brak małej szybkiej przelotówki łączącej Al. Jana Pawła z Mełgiewską. Brak drogi przelotowej przez centrum wreszcie. Teraz cytat: "...W trakcie budowy tego przejścia Głęboką trzeba by zamknąć, a ruch byłby skierowany na ul. Zana i Al. Racławickie." -Przecież to kolejny koszmarek komunikacyjny. Ulica z takim natężeniem ruchu wogóle nie powinna biec przez Sowińskiego! Ale trudno. Nie ma innego wyjścia, tylko jak najszybsza budowa tunelu pod Racławickimi właśnie. Tyle, że zaczynającego się już przed skrzyżowaniem z Popiełuszki a kończącego na wysokosci wydziału prawa UMCS. Koszty wielkie. Ale szybko i bezkolizyjnie przejeżdżamy centrum. Dalej wiadukt do Filaretów i skręt z ronda nową ulicą do Nadbystrzyckiej. Mamy połączenie prawie inealne. Tylko trzeba decyzji. Odwaznej decyzji, której kolejne władze miasta nie chcą podjąć. Zatem czekajmy dalej w korkach. Kosztuje nas to : czas, nerwy, paliwo, emisja spalin w centrum itd.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
alek napisał:
Ja nie narzekałbym na obecne władze. Sprawę zawalili brakiem decyzji, a pomysłu przede wszsytkim ludzie zajmujący się organizacją ruchu w mieście kilkanaście-kilkadziesiąt lat temu. Wiadomo było że osiedla mieszkaniowe powstaną za LSM. Czuby, Poręba, Błonie, Rury. Wraz z LSM ponad 100 tyś mieszkańców. Prawie wszyscy muszą albo dostać się do centrum, albo na Bronowice, Tatary, do wschodniej-przemysłowej częsci miasta. I jak tam mają się niby dostać? -Brak duzej obwodnicy. Brak małej szybkiej przelotówki łączącej Al. Jana Pawła z Mełgiewską. Brak drogi przelotowej przez centrum wreszcie. Teraz cytat: "...W trakcie budowy tego przejścia Głęboką trzeba by zamknąć, a ruch byłby skierowany na ul. Zana i Al. Racławickie." -Przecież to kolejny koszmarek komunikacyjny. Ulica z takim natężeniem ruchu wogóle nie powinna biec przez Sowińskiego! Ale trudno. Nie ma innego wyjścia, tylko jak najszybsza budowa tunelu pod Racławickimi właśnie. Tyle, że zaczynającego się już przed skrzyżowaniem z Popiełuszki a kończącego na wysokosci wydziału prawa UMCS. Koszty wielkie. Ale szybko i bezkolizyjnie przejeżdżamy centrum. Dalej wiadukt do Filaretów i skręt z ronda nową ulicą do Nadbystrzyckiej. Mamy połączenie prawie inealne. Tylko trzeba decyzji. Odwaznej decyzji, której kolejne władze miasta nie chcą podjąć. Zatem czekajmy dalej w korkach. Kosztuje nas to : czas, nerwy, paliwo, emisja spalin w centrum itd.
A nie prościej połączyć ul. Zana z tzw. Trasą Zieloną i ul. Bohaterów Monte Casino (od skrzyżowania z al. Kraśnicką) z Al Solidarności? Zgadzam się, że obecne problemy z układem komunikacyjnym mają swoje źródło w projektach powstałych w latach 70-tych XX w. Zamiast projektu miejskiej "małej" obwodnicy powstała dziwaczna i niezwykle kosztowna koncepcja wytyczenia 3 korytarzy komunikacyjnych poprzecznie przecinających główna oś komunikacyjną miasta. Wówczas powstał projekt połączenia Czechowa z Zalewem Zemborzyckim trasą, która w części przebiegać miała ul. Sowińskiego (ta miała się łączyć z ul. Nadbystrzycką). Ponadto pod centrum miały biec dwa tunele (na wysokości 3 Maja i Wieniawskiej). Niestety te pomysły w części zostały zrealizowane i stąd obecne kłopoty.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Panowie i Panie po prostu zamiast gadac trzeba zakasać rekawy i zabrać sie do ROBOTY. Ale do roboty a nie tworzenia kolejnego stosu papierów. Zresza po co ja to mówię i tak bedzie jak zawsze czyli tego sie nie da na to kasy nie straczy. A moze uszczelnić wyciekanie kasy bokami, zadbać o uczciwość i wtedy straczy na wszystko a wyborcy sie odwdzięczą. Jesli chodzi o układ komunikacyjny Laublina to trzeba zacząć działać JUŻ. Przecież to miasto jest totalnie zakorkowane !!! Kłania sie brak obwodnicy i małej miejskiej obwodnicy (jest parodnia że prze zcentrum 400 tysiacznego miasta przechodzi tranzyt dla Tirów do granicy !!!). Brak komunikacji pomiedzy dzielnicami (przejechanie z Czechowa na Czybu ok. godz nawet 17 zajmuje praiwe 50 min czasu. Jeśli w ciągu najbliższych 2-3 lat nie powstanie (ale powstanie a zacznie sie dopiero budowac) obwodnica i mała obwodnica to Lublin stanie w korkach i smrodzie spalin. Takze mozę nasze kochane władze zamiast nażekac zabiorą swoje drogie tyłki i wezma sie do roboty. No chyba że nie maja odpowiednich umiejetności to wtedy powinny odejśc jako że mieszkańcy stracili do nich zaufanie, więc czas odejść!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jestem ciekaw dlaczego DW na forum wyświetla tylko wypowiedzi mówiące : że należy ,trzeba,zaległości sprzed lat. Natomiast nie wyświetli tekstów o tym że 2,5 miliona zł wydano(wyrzucono w błoto)przecież to my wszyscy płacimy na to .Dlaczego nikt za to nie odpowie,za marnowanie naszych pieniędzy!!!!Wstyd nasi włodarze ci co byli i zapewne ci co są teraz(a o tym dowiemy sie zapewne nie długo).
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lublinianin napisał:
A co z przedłużeniem Sowińskiego do Nadbystrzyckiej? Rezerwa terenu jest zostawiona, wszystkie prace w tym miejscu uwzględniały istnienie tej ulicy, a odciążyłaby zarówno Nadbystrzycką jak i Filaretów? Kiedy będzie wybudowana? Wtedy wiadukt nad Głęboką miałby sens, a w Filaretów byłby tylko zjazd z wiaduktu, bo nie byłoby tak wielkiej potrzeby. Dlaczego nikt o tym nie wspomina?
Najważniejsze połączenie to: z miasteczka uniwersyteckiego (studenci=pasażerowie MPK) przez budowę ul. Sowińskiego od Głębokiej do skrzyżowania Nadbystrzycka-Zana i dalej (obok Politechniki) do dworca, oraz w drugą stronę z miasteczka przedłużamy ul.Głęboką - do połączenia z wjazdem od Warszawy, będzie to główna ulica (dwupasmowa, bezkolizyjna) dojazdowa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To właśnie miałem na mysli pisząc o rondzie planowanym jak wynika z artykułu u zbiegu Głębokiej i Sowińskiego. Druga sprawa -jestem zwolennikiem szybkich, bezkolizyjnych węzłów kom. A odn Trasy Zielonej. Jest. I co to zmienia? Zamiast 1-go Maja jedziemy obok. A dalej stajemy co 100m przed światłami. Ruszanie, pierwszy, drugi, trzeci bieg i za moment redukcja, czekanie, znów jedynka itd.... Mozna prościej, szybciej. Tylko trzeba chcieć.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkoda, że władze miejskie wymyślają coraz to nowe rozwiązania drogowe zamist realizować te dawno zaplanowane. Najlepszym przykładem jest budowa przedłużenia Al.JPII do Al. Krasnickich - pod potrzeby inwestora, a nie mieszkańców Lublina. Prezydent zapomina, że jego obowiązkiem jest dbanie o mieszkańców Lublina, a ta droga spowoduje, że na JPII pojawi się o wiele więcej samochodów, które utkną na Filaretów, Nadbystrzyckiej, Krochmalnej lub Wrotkowskiej, bo nie ma drożnych szlaków tranzytowych. Zapomniano o przedłużeniu Głębokiej w Muzyczną i dalej mostem nad Bystrzycą do trasy Zielonej (dlaczego nikt nie zaczyna budowac mostu - potrwa to 2 do 3 lat i będzie jak znalazł), Krańcowa do Kunickiego i dalej do Wrotkowskiej może się doczeka o ile urzędasy wyrobią się z pismami, przedłużenie Boh.M.Cassino od Wojciechowskiej do Warszawskiej (a dokładnie do węzła na obwodnicy chyba) - nic się nie mówi, ale węzeł miasto chce budować i dojazd do węzła. To jest marnowanie NASZYCH pieniędzy na inwestycje, które NAM nie służą tak jak innym. Nam potrzeba sprawnego ruchu w mieście, a nie 4 pasmowej magistrali, która kończy się zakrętem tak ostrym, że ciężarówki jadąc 15 km/h się nie mieszczą (zjazd z trasy Zielonej w Młyńską)! Szkoda, ze radni zajęci wojenką PO z PiS (lub odwrotnie) tudzież dobijaniem komuchów nie zwrócą uwagi na stare opracowania i plany, które się marnują i nie rozliczają Prezydenta z tego, czego nie zrobił (a byłoby tego dużo!)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W pelni popieram glosy optujace przede wszystkim za przedluzeniem Sowinskiego. Rondo owszem ale z tzw. dodatkowymi, niezaleznymi prawozjazdami poza rondem - miejsca jest wystarczajaco duzo a zapewnia znacznie wieksza plynnosc jazdy. A wtedy zaden wiadukt nie jest potrzebny, zwlaszcza ze zeszpecilby i tak juz nieliczne jako tako wygladajace tereny zielone w Lublinie. Niech w koncu urzedasy nie ida na skroty tylko uzywaja szarych komorek - a jak juz nie maja swoich to niech poprosza o wsparcie - myslenie nie boli - UWIERZCIE !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lublinianin napisał:
Szkoda, że władze miejskie wymyślają coraz to nowe rozwiązania drogowe zamist realizować te dawno zaplanowane. Najlepszym przykładem jest budowa przedłużenia Al.JPII do Al. Krasnickich - pod potrzeby inwestora, a nie mieszkańców Lublina. Prezydent zapomina, że jego obowiązkiem jest dbanie o mieszkańców Lublina, a ta droga spowoduje, że na JPII pojawi się o wiele więcej samochodów, które utkną na Filaretów, Nadbystrzyckiej, Krochmalnej lub Wrotkowskiej, bo nie ma drożnych szlaków tranzytowych. Zapomniano o przedłużeniu Głębokiej w Muzyczną i dalej mostem nad Bystrzycą do trasy Zielonej (dlaczego nikt nie zaczyna budowac mostu - potrwa to 2 do 3 lat i będzie jak znalazł), Krańcowa do Kunickiego i dalej do Wrotkowskiej może się doczeka o ile urzędasy wyrobią się z pismami, przedłużenie Boh.M.Cassino od Wojciechowskiej do Warszawskiej (a dokładnie do węzła na obwodnicy chyba) - nic się nie mówi, ale węzeł miasto chce budować i dojazd do węzła. To jest marnowanie NASZYCH pieniędzy na inwestycje, które NAM nie służą tak jak innym. Nam potrzeba sprawnego ruchu w mieście, a nie 4 pasmowej magistrali, która kończy się zakrętem tak ostrym, że ciężarówki jadąc 15 km/h się nie mieszczą (zjazd z trasy Zielonej w Młyńską)! Szkoda, ze radni zajęci wojenką PO z PiS (lub odwrotnie) tudzież dobijaniem komuchów nie zwrócą uwagi na stare opracowania i plany, które się marnują i nie rozliczają Prezydenta z tego, czego nie zrobił (a byłoby tego dużo!)
Przedłużenie Głębokiej w Muzyczną jest bez sensu. Mosty powinny być dalej od siebie. Ma sens natomiast przedłużenie Sowińskiego od Al. Racławickich do ul. Smoluchowskiego z rondem na Zana. Cukrownia nie stoi już tu jak dawniej jako przeszkoda.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dziwi mnie jedno Dlaczego za wszelką cenę wszyscy chcą budować tunel pod alejami racławickimi ? Przeceież wystarczy wyburzyć jeden parterowy budynek (róg racławickich i przedłużenia sowińskiego w stronę czechowa jest tam szkoła jazdy i jakieś biuro poselskie) wykorzystać 20 m z terenu nie używanego boiska szkolnego i skwerek przed zespołem szkół włókienniczych. Można tam spokojnie wytyczyć szeroką ulicę. W stronę LSM od racławickich, wystarczy poszerzyć Sowińskiego o 4 m z każdej strony (zwęzić chodniki i przesadzić drzewa) i będzie po problemie. Jestem też za przedłużeniem Sowińskiego do Zana. Należy się też zastanowić czy budowa przejścia podziemnego pod ulicą głęboką ma sens. Ul Głęboka jest poprowadzona w tzw "suchej dolinie" która schodzi do doliny bystrzycy. Jeżeli zostanie tam zbudowane przejście podziemne to przy większych opadach będziemy mieli zagwarantowane przejście podwodne. O obwodnicy małej i dużej nawet nie chce mi się pisać bo powinny być wybudowane już 10 lat temu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: