Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Stancja czy akademik? Czasu i ofert coraz mniej

Utworzony przez Matka, 26 sierpnia 2014 r. o 13:42 Powrót do artykułu
Miasto studentów... Ok... Sama jestem studentką, ale mam dwójkę dzieci i w tych czasach ciężko jest znaleźć stancję dla naszej trójki mimo stałych dochodów. Widocznie ci co już nie studiują muszą wyjeżdżać do innego miasta bo ogłoszenia wynajmę są skierowane tylko do studentów lub osób pracujących ale samotnych, bezdzietnych. Czy tacy ludzie na start muszą być dyskwalifikowani?? Uczcie się dzieciaki i imprezujcie dalej na koszt rodziców. Takim to dobrze... Pozdrawiam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miasto studentów... Ok... Sama jestem studentką, ale mam dwójkę dzieci i w tych czasach ciężko jest znaleźć stancję dla naszej trójki mimo stałych dochodów. Widocznie ci co już nie studiują muszą wyjeżdżać do innego miasta bo ogłoszenia wynajmę są skierowane tylko do studentów lub osób pracujących ale samotnych, bezdzietnych. Czy tacy ludzie na start muszą być dyskwalifikowani?? Uczcie się dzieciaki i imprezujcie dalej na koszt rodziców. Takim to dobrze... Pozdrawiam
Najlepiej się wprowadzić, i nie płacić. Według polskiego prawa, nie można wyrzucić matki z dziećmi nawet jak nie płaci. Ponadto należy im zapewnić godne warunki do życia. Nikt nie chce utrzymywać pasożyta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
za 800zł kawalerka to chyba jakaś totalna ruina za 1000zł dobra kawalerka to jak szóstka w lotka ceny zdecydowanie POWYŻEJ 1000zł za kawalerkę o ludzkim standardzie